In een woord super!

Heldere duidelijke uitleg, interessant en leerzaam

Ina is heel gedreven en enthousiast. Ze ‘ademt’ hypnose en staat voor haar vak!
Ina is heel gedreven en enthousiast. Ze ‘ademt’ hypnose en staat voor haar vak!
Voor mij ging de opleiding af en toe wel iets te snel. Je leert zoveel in korte tijd, dat ik soms iets te weinig ruimte had om eea te verwerken en even bij te komen. Maar, ik heb geen enkel moment spijt gehad, want wat is hypnose een fantastisch iets!!

Het enthousiasme en de enorme gedrevenheid en kennis van Ina!
Je kunt al snel aan de slag met wat je geleerd hebt!

Ik weet niet hoe ik de hypnoseopname moet beoordelen. Wellicht moet die vaak beluisterd worden maar daar gaat het niet van komen want ik ervaar niets. Zelfs geen ontspanning

Enthousiaste comnubicatie

Reactie HypnoseMentor:

Er zijn twee belangrijke opmerkingen te plaatsen. De audio op zich is een hulpmiddel, maar is niet alleen bepalend of er sprake is van ontspanning of zelfhypnose. Net zozeer als een bed niet... Er zijn twee belangrijke opmerkingen te plaatsen. De audio op zich is een hulpmiddel, maar is niet alleen bepalend of er sprake is van ontspanning of zelfhypnose. Net zozeer als een bed niet garandeert dat de gebruiker in slaap valt. Alle hypnose is zelfhypnose. De audio kan daarin begeleiden. Echter als het analytisch denken actief blijft, volgt geen ontspanning en wordt zelfhypnose onderdrukt. Daar komt bij dat het lastig, zo niet onmogelijk is om zelf te constateren of er sprake is van hypnose. Immers de staat van hypnose gaat iedereen elke dag al in en uit. Het is een volkomen natuurlijk staat zoals die bijvoorbeeld beleefd wordt als het opgaan in een film. Het brengt geen mysterieus gevoel, het is een bekend gevoel en vandaar dat er verwarring kan zijn of je wel of niet in hypnose bent.

Magda Sommer

De introductie bijeenkomst hebben wij zeer positief ervaren

Wij vinden het concept sterk en interessant.

Zieboven

Kees de Boer

Positief.

Alles was goed geregeld

Hans Sommer

Uitstekend. Heldere uitleg met veel praktische voorbeelden.

Ina zelf.

Martin de Knegt

Hele positieve ervaring door vakkennis die gedreven werd uitgedragen.
Helaas niet voor iedereen bereikbaar door forse cursusprijs.

Uniek. Duidelijk, snelle uitleg die onmiddellijk aanslaat.

Ik heb onlangs een email gestuurd met het verzoek om wat specifieke informatie. Ik werd meteen teruggebeld door Ina Oostrom met een uitgebreide toelichting op mijn vragen, zij nam alle tijd en het... Ik heb onlangs een email gestuurd met het verzoek om wat specifieke informatie. Ik werd meteen teruggebeld door Ina Oostrom met een uitgebreide toelichting op mijn vragen, zij nam alle tijd en het was een prettig gesprek.
Op 21 augustus heb ik de informatie-avond bezocht. Ook tijdens deze avond veel informatie gekregen op basis waarvan ik mij heb aangemeld voor de hypnotherapie-opleiding.

Een sterk punt vind ik de prettige, gemoedelijke houding van Ina Oostrom. Het is iemand die meteen bij de eerste kennismaking vertrouwen inboezemt. Daarnaast vind ik het prettig dat zo snel op... Een sterk punt vind ik de prettige, gemoedelijke houding van Ina Oostrom. Het is iemand die meteen bij de eerste kennismaking vertrouwen inboezemt. Daarnaast vind ik het prettig dat zo snel op emails met vragen en de aanmelding werd gereageerd.

Bnatural, marijke schroot-kortenoeven

Ina is een hele fijne, warme en professionele vrouw. Je merkt haar passie voor haar werk en wil dat heel graag delen. De dag was gezellig en heel boeiend. Ik had het voorrecht om zelf te mogen... Ina is een hele fijne, warme en professionele vrouw. Je merkt haar passie voor haar werk en wil dat heel graag delen. De dag was gezellig en heel boeiend. Ik had het voorrecht om zelf te mogen ervaren wat hypnowaving met je doet en het resultaat is geweldig. Ik ging met een positief gevoel naar huis en mijn probleem is opgelost. Dank je wel Ina voor je deskundigheid, maar zeker ook voor je betrokkenheid. Je bent een fijn en warm mens

To the point
Sterke vrouw met passie voor haar werk
Ze geeft je een veilig gevoel