hypnotherapie-gent

Mijn ervaringen met de opleidingen die Ina Oostrom geeft zijn zeer goed. Ze weet waar ze het over heeft. Doet dit op een zeer professionele integere manier. Kent de materie als geen ander.

MdJ

Ina ‘ademt’ bijna hypnose :-) Dit straalt zij op alle mogelijke manieren uit. In kennis, enthousiasme en natuurlijk ook in ervaring!!

Gedegen kennis en jarenlange ervaring. Betrouwbaarheid. En ik voelde me erg veilig bij Ina.

Emiel

Ina Oostrom is enthousiast en bevlogen. Kan informatie zeer duidelijk overbrengen en enthousiasmeert hiermee de aanwezigen. De kennismaking met hypnose en de mogelijkheden die hypnose kan bieden,... Ina Oostrom is enthousiast en bevlogen. Kan informatie zeer duidelijk overbrengen en enthousiasmeert hiermee de aanwezigen. De kennismaking met hypnose en de mogelijkheden die hypnose kan bieden, heeft mijn ogen verder geopend en doen besluiten dat, wanneer het in mijn schema past, ik de OMNI hypnotherapie opleiding wil gaan volgen. Wat voor mij in deze beslissing zwaar heeft meegewogen is het feit dat OMNI als een serieuze organisatie overkomt, die weliswaar vasthoudt aan protocollen en scripts, maar niet rigide is en open staat voor verbetering en onderzoek en als zodanig voldoende vrijheid geeft voor ontwikkeling.

Professioneel. Op vragen duidelijke antwoorden. Toegankelijk. To the point. Geen zweverig clubje maar een gedegen organisatie.

pentacoaching

Prettige lesdag, snelle reacties terug op mail vooraf bv bij de aanmelding.

Goede documentatie, fantastische docent met veel vakkennis . het geleerde is direct in de praktijk toe te passen,

Zeer goede opleiding.
Hypnotische technieken direct toepasbaar in medische praktijk.

Ina is enthousiaste, goede docent

Quality Living

Heel fijn, persoonlijk en goed georganiseerd

-kennis
-ervaring
-goede docent

Ina is een heel uitstekende lesgeefster

De kennis en bekwaamheid van les geven is heel sterk

Desiree Meulman

Ik heb haar als open en kundig ervaren. Zoals al in de opleiding een keer gezegd werd zou het interessant zijn als ze haar cliënten na de eenmalige behandeling bij haar nogmaals terug laat komen of... Ik heb haar als open en kundig ervaren. Zoals al in de opleiding een keer gezegd werd zou het interessant zijn als ze haar cliënten na de eenmalige behandeling bij haar nogmaals terug laat komen of een belafspraak maakt om te verifiëren hoe het na bijvoorbeeld 3 maanden gaat.

Ze heeft al veel ervaring en haar geboeid zijn door hypnose en vooral de OMNIhypnose draagt ze enthousiast uit

Professioneel en wederom een super leerzame Masterclass.

Bas

Het was een intensieve. leerzame en gezellige week. Veel informatie, anekdotes en films om de hypnose te leren. Ina geeft met veel enthousiasme en duidelijk veel kennis les. Af en toe vond ik het... Het was een intensieve. leerzame en gezellige week. Veel informatie, anekdotes en films om de hypnose te leren. Ina geeft met veel enthousiasme en duidelijk veel kennis les. Af en toe vond ik het wel lastig om te volgen waar we waren in de manual. Achteraf gezien had ik graag wat meer ervaring op willen doen met regressie in de opleiding. Praktijkervaring op dit onderdeel ontbreekt wel in de opleiding vind ik. We hebben veel gezien, maar qua regressie weinig zelf kunnen doen en dus amper geoefend. Ook is de manual nog niet compleet naar mijn idee, hoewel wij al weer meer handouts gekregen hebben dan onze voorgangers. Het is zoeken in de manual om de juiste info bij elkaar te vinden. Ondanks dat is de ervaring zeer positief.

De opleiding is zeer goed gericht op het gene wat ik wilde leren en er wordt daardoor vrijwel geen tijd "verspild". Een gezellige sfeer en effectieve lessen.