Fred Monkhorst

Een zeer goed verzorgde opleiding, met veel theorie en voldoende praktijkvoorbeelden. De opleiding is zorgvuldig gestructureerd en de docent weet het met veel enthousiasme en deskundigheid over te... Een zeer goed verzorgde opleiding, met veel theorie en voldoende praktijkvoorbeelden. De opleiding is zorgvuldig gestructureerd en de docent weet het met veel enthousiasme en deskundigheid over te brengen.

De docent Ina:
Deskundig, zeer enthousiast, begaan en inspirerend.

Grip

Ik vond het een goede opleiding met een prettige docent

Goede theorie, prettige docent

Heel positief.

Snelle reactie op emails.

In een woord super!

Duidelijke uitleg, verhelderend

Veel kennis over hypnose echter weinig geleerd over carcinos zelf en een negatieve bijsmaak gekregen van haar kritische houding jegens de basisopleiding van het opleidingsinstituut in Boxmeer waar... Veel kennis over hypnose echter weinig geleerd over carcinos zelf en een negatieve bijsmaak gekregen van haar kritische houding jegens de basisopleiding van het opleidingsinstituut in Boxmeer waar de docente haar gastlessen geeft, tevens zichzelf teveel profileert . Geef mij maar de warme benadering van dit opleidingsinstituut met evenzoveel kennis en bescheidenheid.

Kennis

Reactie HypnoseMentor:

We hebben contact opgenomen met de betreffende deelnemer. En het betreft hier een persoonlijke mening van de deelnemer. De review is niet gebaseerd op feiten, immers wij werken al jarenlang samen... We hebben contact opgenomen met de betreffende deelnemer. En het betreft hier een persoonlijke mening van de deelnemer. De review is niet gebaseerd op feiten, immers wij werken al jarenlang samen naar tevredenheid met genoemd opleidingscentrum. We zijn nagegaan wat die dag aan lesstof naar voren is gebracht en dat stemt geheel overeen met de lesstof die op de website is vernoemd. Toch is het natuurlijk altijd erg jammer als een deelnemer niet de aansluiting vindt met het lesmateriaal dat wordt geboden. We hebben aangeboden om te kijken waar de behoefte nog ligt aan aanvullend materiaal en daar op een andere wijze aanvulling aan te geven. Op dit aanbod is niet ingegaan.

Mieke Welling MIK Moed Inspiratie Kracht

Helder, kwaliteit, samenwerken, verbinding, afstemmen.
plezier, liefdevol

blijft altijd contact houden na afloop van de opleiding. is actief en oprecht.

paracentruminsideoutoriginals.nl

Ik krijg altijd een heel snel antwoord op mijn vragen. Erg fijn om met iemand te spreken die verstand van zaken heeft.

Duidelijkheid is een sterk en heel belangrijk punt.

Hypnokracht Rosmalen

Wederom een fijne masterclass Carcinos.
Nieuwe technieken aangeleerd die uitgebreid worden toegelicht in de manual.
Toepasbaar als ondersteuning van kankerpatiënten en ernstig zieken,...
Wederom een fijne masterclass Carcinos.
Nieuwe technieken aangeleerd die uitgebreid worden toegelicht in de manual.
Toepasbaar als ondersteuning van kankerpatiënten en ernstig zieken, niet als genezing! Gelukkig wordt dat regelmatig herhaald in de masterclasses van Hypnosementor. Wij zijn er om te ondersteunen.
Ik ga het geleerde deze week direct toepassen bij en sessie.
Ook weer tof dat we welkom waren bij een andere opleider qua leslocatie. Zo zie je maar weer dat als iedereen goed samenwerkt om bij te dragen in het verspreiden van kennis omtrent hypnose, het wordt gewaardeerd door deelnemers.

- goede manual
- leuk dat ook Belgen steeds weer aanschuiven bij de masterclasses van Hypnosementor!
- duidelijke uitleg
- goed teken dat leslocatie wordt gedeeld met andere...
- goede manual
- duidelijke uitleg
- goed teken dat leslocatie wordt gedeeld met andere opleider
- veel informatie mondeling
- nieuwe technieken!!!

Peter De Groote

Maandag 13 november vond de halfjaarlijkse OMNI-namiddag plaats.
Hier werden een aantal bijkomende technieken en vaak voorkomende moeilijkheden onder de loupe genomen.
Verder was er een...
Maandag 13 november vond de halfjaarlijkse OMNI-namiddag plaats.
Verder was er een heel interessante netwerking onder de therapeuten, en werd het actuele nieuws van de OMNI uit de doeken gedaan.
Tevens werd door Ina het forum "Hypnose Community" voorgesteld.

Het allernieuwste sterk staaltje ruggensteun door Ina voor de Omni's Nederland & België, is ongetwijfeld de "Hypnose Community". Ina heeft een internet forum aangekocht/ontwikkeld wat tegelijk dient... Het allernieuwste sterk staaltje ruggensteun door Ina voor de Omni's Nederland & België, is ongetwijfeld de "Hypnose Community". Ina heeft een internet forum aangekocht/ontwikkeld wat tegelijk dient als informatiemedium naar de buitenwereld en onderlinge communicatiemiddel tussen de Omni therapeuten.
Via Ina haar website kom je op het forum terecht.
Op deze manier geeft Ina aan de OMNI therapeuten een heel sterke tool op gebied van marketing.
In tegenstelling tot andere opleidingscentra in België en Nederland die in verschillende steden een bijkomend filiaal oprichten en op deze manier concurrent zijn van hun eigen afgestudeerden, zet Ina Oostrom in op sterke ondersteuning van de therapeuten die bij haar zijn afgestudeerd.
HypnoseMentor met Ina Oostrom is hierdoor een echte "Mentor" en nooit concurrent.

M.V.

Goede informatie voorziening, weer wat extra geleerd.

Alles is tot in de puntjes goed geregeld.