Angelina

Zeer goed

Veel gerichte informatie die je in de praktijk kunt brengen

Ik heb op 6 februari 2018 bij Ina Oostrom de Instapcursus Hypnose gevolgd. Ina gaf een helder overzicht wat hypnose is en wat je er mee kunt doen in de begeleiding van cliënten met... Ik heb op 6 februari 2018 bij Ina Oostrom de Instapcursus Hypnose gevolgd. Ina gaf een helder overzicht wat hypnose is en wat je er mee kunt doen in de begeleiding van cliënten met psycho(-somatische) klachten. Ik heb deze dag als verhelderend en inspirerend ervaren en Ina's uitleg en demonstraties hebben mijn interesse om meer over hypnose te leren alleen maar aangewakkerd.

Goede begeleiding in het leren wat je wel en niet met hypnose kunt doen.
Kwaliteit van de hypnotherapie-opleiding.
Het belang van de cliënt staat centraal.

Bijzonder interessante opstapcursus waarin we veel geleerd hebben over de mogelijkheden van hypnose en hypnosetherapie.

De dag zat bomvol interessante verhalen en voorbeelden uit het werkveld en was daarnaast interactief; elke seconde van de dag werd benut.

Nanja

Positieve ervaring, kundige docent, interessante informatie en zeer veel ruimte voor vragen of specifieke onderwerpen.

kundig / vriendelijk / ruimte voor eigen inbreng

Bea

Ik krijg regelmatig Ina's cursisten in mijn huisje te logeren. ( dit die ik overigens als extra service tegen kostprijs) Het ligt tegenover de cursus locatie. Deze cursisten zijn altijd vol lof... Ik krijg regelmatig Ina's cursisten in mijn huisje te logeren. ( dit die ik overigens als extra service tegen kostprijs) Het ligt tegenover de cursus locatie. Deze cursisten zijn altijd vol lof over haar cursussen. Volgens mij bestaat er geen betere cursus.
Bea

Hoor dat er zeer goede uitleg gegeven wordt en er alke tijd en aandacht is.

Coppens

Aangenaam verast, zeer goede presentatie en uitleg.

Beter met hypnose

Ik heb een boek besteld. Het boek is snel bezorgd en tot mijn verrassing bleek het een door de auteur gesigneerd exemplaar te zijn.

Snel en verrassend.

Ik vond het een goede ervaring

zeer punctueel, ik voel me goed opgeleid

Fijne opleiding gehad met zeer kundige opleider.

Veel individuele aandacht indien nodig.

Ilone van Soest

Zeer prettige ervaring, aandacht voor de individuele persoon, waarbij ook vragen op persoonlijk gebied aan de orde konden komen. Begrijpende leerstof en begrijpende uitleg.

Uitgebreide lessen met goede uitleg van en over voorbeelden.