Karin Bosveld

Uitstekende voorlichtingsavond; zeer volledig en duidelijk.

Ina is vakkundig en maakt dat goed duidelijk.

Heel lief maar zeker erg duidelijk met uitleggen van de stof, was makkelijk te volgen. Ook met demo sessie legde ze heel goed en begrijpelijk uit hoe het moest.

Rogier van Oosterhout

Ina is een ongekend kundige, betrokken en warme docent. Ze heeft alles voor haar deelnemers over, heeft een tomeloze energie en besteed veel tijd aan het individu. Ik heb de opleiding tot... Ina is een ongekend kundige, betrokken en warme docent. Ze heeft alles voor haar deelnemers over, heeft een tomeloze energie en besteed veel tijd aan het individu. Ik heb de opleiding tot hypnotherapeut als heel gedegen en zeer professioneel ervaren.

Persoonlijk, intensief, persoonlijk, kwalitatief hoogwaardig.

snelle levering

miranda meiners

Veel kennis over hypnose en passie voor het vak.

Kennis van het vak. Warme persoonlijkheid.

Levenshouding

Bij Ina Oostrom heb ik eerder een workshop bijgewoond en was daar erg blij mee.
ik ben vanaf 1998 aangesloten bij NGH - USA en heb de nw technieken als verhelderend tot mij genomen.
Bij Ina Oostrom heb ik eerder een workshop bijgewoond en was daar erg blij mee.

nw product is Seksuele disfunctie: op 9-2-2018.

Mw. Oostrom werkt met casussen uit eigen ervaringen waar wij als hulpverleners tegenaan lopen.
daardoor krijgen wij gelijk nieuwe...
nw product is Seksuele disfunctie: op 9-2-2018.

daardoor krijgen wij gelijk nieuwe handvatten en kunnen die wij in praktijk kunnen brengen.

Heel positief.

Er wordt met hart en ziel lesgegeven.

Jan

Mijn reeds jaren lange ervaring met HypnoseMentor is uitstekend. De informatie die wordt overgedragen is altijd goed voorbereid en het is een geweldige deskundige overdracht van kennis. Ook de... Mijn reeds jaren lange ervaring met HypnoseMentor is uitstekend. De informatie die wordt overgedragen is altijd goed voorbereid en het is een geweldige deskundige overdracht van kennis. Ook de nieuwste mogelijkheden en onderzoeken, helaas alleen in het buitenland, worden hierbij niet vergeten en voorzien van de informatie om ook zelf tot je te kunnen nemen vanuit de bron.

De opleidingsbenodigdheden zijn altijd perfect en tot in de puntjes verzorgd. Toelichting of persoonlijke informatie daar is Ina altijd toe bereid om te geven, uiteraard rekening houdende de de... De opleidingsbenodigdheden zijn altijd perfect en tot in de puntjes verzorgd. Toelichting of persoonlijke informatie daar is Ina altijd toe bereid om te geven, uiteraard rekening houdende de de privacy van de persoon.

Lina Beurskens

Dit was de tweede Masterclass voor mij bij HypnoseMentor en ik was wederom positief verrast door inhoud en kwaliteit. Kleine groep, maar toch ging het door, dat heb ik erg gewaardeerd! de... Dit was de tweede Masterclass voor mij bij HypnoseMentor en ik was wederom positief verrast door inhoud en kwaliteit. Kleine groep, maar toch ging het door, dat heb ik erg gewaardeerd! de communicatie met HypnoseMentor verliep erg gestroomlijnd, ik werd erg goed geinformeerd. De inhoud van de cursus was boven verwachting gedegen en diepgaand.
het enige minpuntje zou zijn dat er de eerste dag erg veel theorie achter elkaar aan de orde kwam. Een beetje meer afwisseling zou mijns inziens beter zijn.

Sterkste punt is de integriteit van de cursusleider plus haar openheid in het geven van informatie over haar eigen handelen. Haar methode zit ook erg stevig in elkaar, wat zeker in het geval van... Sterkste punt is de integriteit van de cursusleider plus haar openheid in het geven van informatie over haar eigen handelen. Haar methode zit ook erg stevig in elkaar, wat zeker in het geval van regressie erg belangrijk is voor mij (en vooe iedereen, lijkt mij).

hypnotherapie-gent.be

Ina is het heel gedreven vrouw die met passie en kennis haar wijsheid doorgeeft.