Simone Rappold

Professioneel, veel verdieping en aandacht op lesstof en studenten

Goed inhoudelijke opleiding met veel informatie en ruimte voor uitleg en oefening.

AvL Coaching

Ina is heel fijne lerares, duidelijke uitleg. Neemt heel goed de tijd voor extra vragen.

Goede lerares, goed lesmateriaal

Jasminka Dujo

Opleiding gedaan in 7 waardevolle dagen. De opleiding staat bomvol met waardevolle en volledige informatie. De oefening op medestudenten maakt het compleet en voor mij gelijk de brug over om het... Opleiding gedaan in 7 waardevolle dagen. De opleiding staat bomvol met waardevolle en volledige informatie. De oefening op medestudenten maakt het compleet en voor mij gelijk de brug over om het direct te doen. Vanaf het moment dat ik Ina heb gebeld voor info tot en met de laatste dag verkeerde ik in een euforische staat.
Super blij dat ik deze opleiding heb gedaan. Naast alle cursussen en opleidingen die ik heb gedaan staat deze toch wel boven aan mijn lijstje.
Dank je Ina voor deze waardevolle toevoeging aan mijn kunnen en natuurlijk de fantastische ervaring.

Vakkundigheid en volledigheid van de behandelde stof.

Ruud Scheijen

Een prettige verrijkende ervaring

Methodisch professioneel

In een aantal sessies heeft Ina mij geleerd om van nare gevoelens in mijn lijf af te komen, pijn te bestrijden en emoties te controleren. Dat voelt krachtig en bouw erdoor zelfvertrouwen. De... In een aantal sessies heeft Ina mij geleerd om van nare gevoelens in mijn lijf af te komen, pijn te bestrijden en emoties te controleren. Dat voelt krachtig en bouw erdoor zelfvertrouwen. De hypnotherapie-opleiding die ik heb gevolgd en de sessies stellen mij in staat, om met simpele technieken en trucs professioneel te kunnen werken en een praktijk te starten.

brede kennis en ervaring, vaardig in het vinden van de oorzaak bij moeilijkheden, vlotte reactie op emails.

M. Verhagen

Goede informatie overdracht mede door het enorme enthousiasme van de docent.

De professionaliteit van de lesmaterialen en de ruimte plus catering

Patricia Croes

Het was een ontzettend prettige cursus. Ik heb er persoonlijk heel veel aan gehad. De manier waarop het gegeven is door Ina was heel zuiver en professioneel.

Opvallend sterk is de manier waarop het gegeven is. Ina gaf het lesmateriaal heel gedoseerd. Zij wist precies wanneer we aan bepaalde hypnose onderdelen toe waren en gaf een uitstekende... Opvallend sterk is de manier waarop het gegeven is. Ina gaf het lesmateriaal heel gedoseerd. Zij wist precies wanneer we aan bepaalde hypnose onderdelen toe waren en gaf een uitstekende professionele en zuivere begeleiding.
Verder was de locatie fantastisch.

Rob Poncin

Deze kennismaking was zeer aangenaam. De cursus was bijzonder professioneel opgezet en inhoudelijk van hoog niveau. De studenten worden zeer goed klaargestoomd om de opleiding in de praktijk uit te... Deze kennismaking was zeer aangenaam. De cursus was bijzonder professioneel opgezet en inhoudelijk van hoog niveau. De studenten worden zeer goed klaargestoomd om de opleiding in de praktijk uit te oefenen, qua inhoud en bedrijfsvoering.
De docent heeft een zeer empatisch vermogen wat de opleiding zeer ten goede komt . Niks anders dan lof voor de Hypnose Mentor.

De aanwezige kennis van de docent en de manier waarop zij de kennis overbrengt . Daarnaast de inhoud van de opleiding en de begeleiding naar de uitvoering in de praktijk.

M.van de Ven

Ina is een hele bijzondere vrouw die vol overgave en vol passie met haar vak hypnosetherapie bezig is en dit ook heel goed op haar studenten kan overbrengen.

Goed voorbereid, goed lesmateriaal.

Mevr A Moonen

Ik heb zeer goede ervaringen met HypnoseMentor. Ina heeft mij enorm geholpen waardoor ik weer normaal kan functioneren. Ina is deskundig, betrouwbaar, betrokken en zonder oordeel. Dat maakt dat ik... Ik heb zeer goede ervaringen met HypnoseMentor. Ina heeft mij enorm geholpen waardoor ik weer normaal kan functioneren. Ina is deskundig, betrouwbaar, betrokken en zonder oordeel. Dat maakt dat ik Ina aanbeveel bij mijn vrienden en familie.

deskundig - betrouwbaar - betrokken - kwaliteit - zonder oordeel