Ik heb de instapcursus gevolgd op 13 mei 2017. Gegeven door Ina.

Ina is een zeer warme, open en integere vakvrouw. Ze praat over hypnose met echte passie. Daarbij gaat ze uit van wetenschappelijk onderzoek zodat haar verhaal niet als zweverig wordt neergezet. Het... Ina is een zeer warme, open en integere vakvrouw. Ze praat over hypnose met echte passie. Daarbij gaat ze uit van wetenschappelijk onderzoek zodat haar verhaal niet als zweverig wordt neergezet. Het was een inspirerende workshop voor mij. De totale verzorging van de dag was uitmuntend. Prachtige , goed bereikbare locatie. De prima drank faciliteiten en een uitgebreide lunch waren inbegrepen in de zeer schappelijk prijs van 50 Euro. Het was een leuke groep en had die dag ook een leuk maatje om mee te oefenen.

Jos Lenior

Zeer goed. Cursus voldeed geheel aan mijn verwachtingen en bood me waarvoor ik had ingeschreven.

Deskundigheid van de trainster, de ontspannen sfeer die gecreëerd werd en de gastvrijheid.

M.Borsboom

Aandacht, rust, professioneel, liefdevol.

Het werkt echt !!

Indien dit al mijn ervaringen betreft dan is dit negatief, niet serieus genomen tijdens behandeling, weinig zorgvuldigheid in het contact

presentatie belooft veel maar valt minder positief uit dan gepretendeerd wordt

Reactie HypnoseMentor:

Ik betreur het dat de sessie niet als positief is ervaren. In dit specifieke geval is er een opvolging geweest in de vorm van een kort gesprek, waarbij de persoon heeft aangegeven zich gestoord te... Ik betreur het dat de sessie niet als positief is ervaren. In dit specifieke geval is er een opvolging geweest in de vorm van een kort gesprek, waarbij de persoon heeft aangegeven zich gestoord te hebben aan omgevingsinvloeden van de praktijkruimte en het zelf betreurde dat hij dat tijdens de sessie niet had aangegeven. De verstoring die de client had ervaren had tijdens de sessie heel simpel opgelost kunnen worden. Ik heb vanuit deze korte evaluatie met de cliënt niet meegekregen dat er nog behoefte was aan verdere nazorg. Ik sta hier alsnog voor open.

Anja van Lieshout / AvL Coaching

Goede service

Nee

Ingrid

De opleiding is compleet en zodra je de opleiding hebt afgerond kan je er in alle facetten meteen mee aan de slag! Je hebt uitgebreid lesmateriaal en heel veel informatie om er meteen mee aan de... De opleiding is compleet en zodra je de opleiding hebt afgerond kan je er in alle facetten meteen mee aan de slag! Je hebt uitgebreid lesmateriaal en heel veel informatie om er meteen mee aan de slag te gaan!
Ina geeft zo fijn les, waardoor de 7 (volle) dagen heel makkelijk te doorlopen zijn! Vol energie ga ik met deze informatie naar huis!!

De trainer: Ina!!

Een degelijke opleiding met een zeer goede docente die de toegepaste praktijk goed onderbouwd weet te brengen.

Een no nonsens aanpak, evenwichtig en resultaatgericht. Veel oog voor ethisch correct handelen.

Trudie

Ina dank je wel voor deze geweldige ervaring, ik heb de opleiding als heel indrukwekkend ervaren.

Ik heb mijn keuze gemaakt voor Ina, ze was al zo compleet in haar informatie over de mogelijkheden betreffende de opleiding en dat is de hele opleiding zo gebleven. Zoveel informatie en zo compleet.

Jevve van AmaLuz

Een hele volledige cursus. Ik heb het gevoel een hele goede basis te hebben om mee aan de slag te gaan.

Heel knap hoe Ina aansluit bij de behoefte van de groep en de hoeveelheid stof behandeld krijgt. Door de ruimte om te kunnen oefenen, voel je je gesterkt om thuis aan de slag te gaan. Ik heb mooie... Heel knap hoe Ina aansluit bij de behoefte van de groep en de hoeveelheid stof behandeld krijgt. Door de ruimte om te kunnen oefenen, voel je je gesterkt om thuis aan de slag te gaan. Ik heb mooie cadeautjes gekregen in mijn persoonlijke ontwikkeling.

Harrie Hendriks

Intensief maar door afwisseling goed te doen.

Geen vergelijkingsmateriaal. Docente uitstekend