Een vakvrouw waar ik nog veel van kan en wil leren!

Enorm veel kennis en weet deze goed over te brengen, op een prettige, inspirerende wijze.

Jorrit de Feber

Fijne ervaring en een leerzame dag.

Deskundige docent, goede theorie/praktijk verhouding. Zeer nuttige vaardigheden geleerd.

P Eggels

Het 7 daagse OMNI programma is daadwerkelijk een compleet opleidingsprogramma, fijne locatie, goede combinatie theorie en praktijk. De lessen worden gegeven door iemand die hart heeft voor het... Het 7 daagse OMNI programma is daadwerkelijk een compleet opleidingsprogramma, fijne locatie, goede combinatie theorie en praktijk. De lessen worden gegeven door iemand die hart heeft voor het hypnose vak en veel praktijkkennis en dit graag deelt.

Compleet programma, met kop en staart, toegankelijk en overzichtelijk, goede prijs waarde verhouding, alles zeer verzorgd en met goede support ook na de opleiding. Professioneel met ruime aandacht... Compleet programma, met kop en staart, toegankelijk en overzichtelijk, goede prijs waarde verhouding, alles zeer verzorgd en met goede support ook na de opleiding. Professioneel met ruime aandacht voor het individu. Een bijzonder ervaring en een stevige introductie in het vak van hypnotherapeut.

J.M sentse

Ben erg tevreden met de opleiding

de opleiding is compact, veel omvattend, interessant

't Ja, Ina, wat wil je dat ik hier schrijf na de fantastische week in Oosterhout en de "reis" die we samen gemaakt hebben elke dag opnieuw. Ik had een heel hoog verwachtingenpatroon op basis van de... 't Ja, Ina, wat wil je dat ik hier schrijf na de fantastische week in Oosterhout en de "reis" die we samen gemaakt hebben elke dag opnieuw. Ik had een heel hoog verwachtingenpatroon op basis van de kennis die ik reeds had en jouw "faam":-). Wel, je hebt dit dik overtroffen deze week waarvoor ik je ook heel erg dankbaar ben! Jij was de missing link welke ik kon ervaren de afgelopen jaren in mijn praktijk en jij was de "trigger" voor enkele verder toch wel cruciale beslissingen in mijn verdere leven! Een oprechte dank u wel!!

Kennis van Ina!
De wijze waarop Ina de "leerstof" aanbrengt.
Ina's persoonlijkheid als mentor & trainer

Ik heb een boek besteld.

Snelle service. Uitstekend product.

P Eggels

Introductiedag voor opleiding hypnotherapie van Ina oostrom.

Overzichtelijk
Duidelijk
Professioneel
Plezierige presentatie

Marjolein

Verrassend leerzame dag. Ina vertelt gepassioneerd. En ze staat open voor vele zienswijzen. Heel prettig. Kan nog veel meer van haar leren.

Handzame kennismaking met hypnose.

Ik volgde op een zaterdag de instapcursus Hypnose. Ik trof een leuk gezelschap en vond de leiding door Ina Oostrom erg prettig en deskundig.

Grote deskundigheid. Fijne uitstraling.

Fusun Rynart

She was nice, full of knowledge and self confident.

She was full of experiemce and taking her job very serious