Maggy Anthonijsz

Ina is een integere, warme en krachtige vrouw. Haar lessen vond ik heel boeiend omdat zij met veel kennis, passie, charisma en humor doceerde.
Ina heeft mij zowel als persoon en als docente...
Ina heeft mij zowel als persoon en als docente grote inspiratie gegeven om als stresscounselor hypnose als belangrijkste tool in te zetten naast counseling en energetisch werk. Dat hypnose werkt heb ik persoonlijk mogen ondervinden in een sessie met Ina, met groot resultaat mbt een fysiek probleem. Ik heb er groot vertrouwen in dat ik nu mijn cliënten in korte tijd naar een gelukkiger leven kan begeleiden. Dit was voor mij de grootste reden deze opleiding te willen volgen.

Mooie inspirerende opleiding!

Lesmateriaal is uitgebreid en duidelijk, de effectiviteit van hypnose wordt regelmatig laten zien.
Ook spiritualiteit komt aan bod.
Mooie...
Mooie inspirerende opleiding!

Ook spiritualiteit komt aan bod.
Mooie technieken die direct toe te passen zijn in de praktijk.
Ina is zeer kundig in lesgeven, heeft brede kennis en veel eigen ervaringen met hypnose.

Praktijk Nieuwe Tijd

Uitstekend! Goede informatie, vooruitstrevend, vernieuwend, fantastische docent die met veel passie doceert.

Eenvoudig toepasbare informatie, korte lijntjes, vragen worden snel beantwoord, up to date, bezig met wetenschap.

W

Goed, strak geregelde organisatie.

Opleider Ina is zeer breed ontwikkeld en heeft enorm veel kennis in huis.

Mieke Welling - MIK Moed Inspiratie Kracht

Mijn ervaring met HypnoseMentor is uitstekend. Ik heb mijn opleiding tot Hypnotherapeut gevolgd bij HypnoseMentor en ben gediplomeerd Hypnotherapeut. Door het volgen van een aantal masterclasses... Mijn ervaring met HypnoseMentor is uitstekend. Ik heb mijn opleiding tot Hypnotherapeut gevolgd bij HypnoseMentor en ben gediplomeerd Hypnotherapeut. Door het volgen van een aantal masterclasses bij HypnoseMentor heb ik mijn specialisaties en kennis uitgebreid en zet deze kennis succesvol in in mijn praktijk. Door de fijne resultaten ontdekken steeds meer mensen de geweldige effecten van Hypnotherapie. Hypnotherapie de meest zachte en effectieve hulpmiddel om mensen, zowel volwassenen en kinderen sterker te maken en kan bijdrage controle te krijgen over mentale en fysieke ongemakken. Hypnotherapie is voor vele ongemakken toepasbaar.

Ja er zijn vele sterke punten. De heldere communicatie tijdens de opleidingen, compassie en het enthousiasme van de docent.
Betrokkenheid, kennis en kunde. Zonder meer een aanrader, een 10 van...
Betrokkenheid, kennis en kunde. Zonder meer een aanrader, een 10 van mij.

Fijne en interessante lesdag

Hypnotherapie Huizen

Ina is een geweldig innemend mens, een vat van kennis en een kundig en betrokken opleider.

Aardig, deskundig, nuchter.

Open, transparant.

Bnatural, marijke Kortenoeven

Workshops zijn erg interessant en de informatie is duidelijk

De passie die duidelijk aanwezig is

Felster

Heel professioneel en kundig.
Boeiend.

Verstand van zaken en dat geeft een heel goed vertrouwd gevoel.

Heike

Fantastische docent met een enorme vakkennis en praktijkervaring. Dit trekt zich door in alle aspecten van de opleiding: van de gedrevenheid waarmee wordt gedoceerd, de verscheidenheid aan... Fantastische docent met een enorme vakkennis en praktijkervaring. Dit trekt zich door in alle aspecten van de opleiding: van de gedrevenheid waarmee wordt gedoceerd, de verscheidenheid aan didactische materiaal en de prachtig vormgegeven en hoogst informatieve hand-outs tot de aandacht voor de specifieke vragen van elke cursist. Een absolute aanrader voor wie zich op een kwalitatieve manier in hypnose wil verdiepen.

De enorme vakkennis en praktijkervaring van de docent zorgen voor een hoogkwalitatieve opleiding. Specifieke vragen van cursisten worden steeds grondig behandeld en de hand-out staat bol van de -... De enorme vakkennis en praktijkervaring van de docent zorgen voor een hoogkwalitatieve opleiding. Specifieke vragen van cursisten worden steeds grondig behandeld en de hand-out staat bol van de - prachtig gestructureerde - informatie. Een absolute topper in haar vakgebied!!!