Veel kennis over hypnose echter weinig geleerd over carcinos zelf en een negatieve bijsmaak gekregen van haar kritische houding jegens de basisopleiding van het opleidingsinstituut in Boxmeer waar de docente haar gastlessen geeft, tevens zichzelf teveel profileert . Geef mij maar de warme benadering van dit opleidingsinstituut met evenzoveel kennis en bescheidenheid.

Kennis

Reactie HypnoseMentor:

We hebben contact opgenomen met de betreffende deelnemer. En het betreft hier een persoonlijke mening van de deelnemer. De review is niet gebaseerd op feiten, immers wij werken al jarenlang samen naar tevredenheid met genoemd opleidingscentrum. We zijn nagegaan wat die dag aan lesstof naar voren is gebracht en dat stemt geheel overeen met de lesstof die op de website is vernoemd. Toch is het natuurlijk altijd erg jammer als een deelnemer niet de aansluiting vindt met het lesmateriaal dat wordt geboden. We hebben aangeboden om te kijken waar de behoefte nog ligt aan aanvullend materiaal en daar op een andere wijze aanvulling aan te geven. Op dit aanbod is niet ingegaan.

Score voor HypnoseMentor: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee