Praktijk Nieuwe Tijd

Waardevolle les met veel informatie. Goed toe te passen in de praktijk.

Effciëntie van lesmateriaal.

Enthousiasmerend

Het was informatief en goed uitgelegd.

Ja. Ina is een vakvrouw en vertelt vanuit haar hart.

Pierre Verbraak NLP- en Relatiecoach

Duidelijk opbouwend en ruimte voor vragen.

Sterk punt is de persoonlijke ervaring met hypnose.

Mark

Ik heb op een aangename manier een diepgaande introductie vegolgd van HypnoseMentor en dit was voor mij zeer waardevol. Een inkijk in de theorie, modellen en praktische oefeningen om zelfhypnose te... Ik heb op een aangename manier een diepgaande introductie vegolgd van HypnoseMentor en dit was voor mij zeer waardevol. Een inkijk in de theorie, modellen en praktische oefeningen om zelfhypnose te kunnen ervaren en te begeleiden.
Het heeft mij veel inzichten gebracht en zo danig geraakt dat ik hier meer mee wil gaan doen.

Praktisch
Goed verzorg
Helder en duidelijke uitleg
Keurig materiaal zoals handboek
Uniek platvorm met allerlei naslagwerk
Goede begeleiding
Veilige omgeving

Wendy

Op een zeer fijne manier zoveel bagage meegekregen! Fantastisch

Ina tilt met de ONMI opleiding, hypnosetherapie naar een hoger niveau!

Praktijk Nieuwe Tijd

Zeer positief, duidelijk, eenvoudig toepasbaar.

Eenvoudig toepasbaar, kortdurend, duidelijk

Opleiding in proffesionele sfeer. Kleine groep. Uitwisseling van ervaringen en inzichten is eenvoudig omdat het veelal gezondheidszorg werkers betreft. Heel goed verzorgde locatie.

Rustige en sterke docent. Geen show, wel theoretische onderbouwing. Veel verschillende toepassingen / invalshoeken.

Een bijzondere en heel leuke ervaring, leerzaam, opzienbarend. en bruisend met nieuwe ideeen en toepassingsmogelijkheden huiswaarts na afloop.

geen negatieve punten

De begeleiding doorheen heel het traject waardeer ik ontzettend en dat begint al van bij de inschrijving!

Fantastische docent, wetenschappelijk onderbouwd, fijne accommodatie! Top.