Toos Bakker

Ina is een prettig en open persoon, die door haar docentenervaring en ervaring in het behandelen van cliënten een geweldige hoeveelheid mogelijkheden van hypnose heeft overgedragen.
Zij laat...
Zij laat iedereen in zijn/haar waarde.

De cursus was goed opgezet met voldoende pauzes en ook voldoende aandacht voor vragen en opmerkingen van de deelnemers.
Ook de lunch en koffie en thee was goed verzorgd door Ina's dochter Arla.

Zeer goede cursus. Verhelderend.
Heb overnachting genomen in t huisje van Bea. Ligt tegenover t cursus gebouw. Was heel erg goed vertoeven. En niet duur.

Gedreven docent.
Goede overnachtingen mogelijk bij bea.

Peter De Groote

Ik volg reeds meerdere jaren opleidingen bij HypnoseMentor en ben daar extreem tevreden over.

Ina Oostrom heeft zeer veel bagage, een zeer grondige kennis van Hypnose en de mogelijkheden ervan.
Bovendien is Ina Oostrom een zeer integere vrouw die het als haar hoofddoel maakt mensen te helpen met Hypnose.
Haar beroepsethiek en haar ethische waarden of normen liggen zeer hoog. Natuurlijk moet zij een inkomen hebben van haar Hypnose, maar dit is ondergeschikt aan haar doelstelling om mensen te helpen.
Naast de behandeling van haar cliënten ziet Ina Oostrom ook als haar doel, het ondersteunen van haar cursisten.
Wanneer één van haar (door haar opgeleide) therapeuten een vraag heeft, staat Ina onmiddellijk klaar om bij te springen met raad en daad.

TopResults

Prachtige dag met mooie inzichten in wat hypnotherapie kan betekenen voor mensen.

hoge mate van kundigheid van Ina.

Mooie ervaring met een zeer boeiende materie, op een heldere manier gebracht door Ina Oostrom

Goede communicatie en boeiende presentatie.

Jan

Afgelopen maand heb ik de opleiding Hypnotherapeut gevolgd bij Ina. Ik kan in woorden niet beschrijven wat dit allemaal teweeg heeft gebracht. Inhoudelijk is de Omni opleiding alles wat ik zocht... Afgelopen maand heb ik de opleiding Hypnotherapeut gevolgd bij Ina. Ik kan in woorden niet beschrijven wat dit allemaal teweeg heeft gebracht. Inhoudelijk is de Omni opleiding alles wat ik zocht en meer. De kennis van de leerstof wordt verrijkt met persoonlijke ervaring, audio- en videomateriaal welke perfect op elkaar zijn afgestemd. Alles samen geeft je de nodige tools om met een gedegen kennis de eerste stappen te zetten als hypnotherapeut. De opleiding is stevig maar op geen enkel moment werd het zwaar of vermoeiend en dat dankzij het uitgekiende programma en de prachtige manier van lesgeven.

Een sterke opleiding die focust op de zaken die echt belangrijk zijn. Eens afgerond heb je alle tools nodig om aan de slag te gaan. De locatie is perfect voor deze opleiding en Ina Oostrom deelt... Een sterke opleiding die focust op de zaken die echt belangrijk zijn. Eens afgerond heb je alle tools nodig om aan de slag te gaan. De locatie is perfect voor deze opleiding en Ina Oostrom deelt haar kennis en ervaring op een professionele en boeiende manier.

Jiska Kopmeiners JiskHypnose

Wat een fijne opleiding en fijne docent. Ik ben blij dat ik voor deze opleiding heb gekozen. Al was ik bij aanvang van de opleiding al hypnotherapeut, nu snap ik echt wat ik doe en hoe het werkt.... Wat een fijne opleiding en fijne docent. Ik ben blij dat ik voor deze opleiding heb gekozen. Al was ik bij aanvang van de opleiding al hypnotherapeut, nu snap ik echt wat ik doe en hoe het werkt. Hierdoor ben ik een veel betere hypnotherapeut geworden en ik kan nu veel beter afstemmen op de behoefte van mijn cliënten.
Jiska Kopmeiners
JiskHypnose & AmsterdamHypnose

De docent heeft heel veel kennis en kunde in huis zodat de stof echt heldere wordt!
Door de OMNI werkwijze te leren, leer je echt hoe hypnose werkt.

Trudie Schregardus

Ik heb de instapworkshop gevolgd, n.a.v. het TV programma 2DOC over hypnose in ziekenhuizen. De informatie die ik al las op de website van OMNI en het boek van Ina Oostrom spraken mij bijzonder aan... Ik heb de instapworkshop gevolgd, n.a.v. het TV programma 2DOC over hypnose in ziekenhuizen. De informatie die ik al las op de website van OMNI en het boek van Ina Oostrom spraken mij bijzonder aan in mijn zoektocht over internet naar hypnose-opleidingen en therapie. De informatie die we op deze dag kregen voldeed geheel aan mijn inmiddels hoge verwachtingen. Er is heel veel duidelijk geworden over werking van ons brein, wat is pijn, hoe werkt hypose en hypnosetherapie etc. Ook de oefeningen waarmee wij aan de gang gingen ondersteunden de informatie.

De gedegen kennis van Ina Oostrom en de wetenschappelijke onderbouwing; heldere uitleg en informatie die zij ook putte uit haar jarenlange ervaring als hypnotherapeut. Zij nam de tijd om alle vragen... De gedegen kennis van Ina Oostrom en de wetenschappelijke onderbouwing; heldere uitleg en informatie die zij ook putte uit haar jarenlange ervaring als hypnotherapeut. Zij nam de tijd om alle vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Zij is gedreven om dit onderwerp op positieve wijze aan de man te brengen omdat het zoveel kan betekenen voor mensen met uiteenlopende klachten. Dat wel 80% van de klachten uiteindelijk voortkomen door stress was een eye opener.

Kita Counseling

Ina is een warme, integere en krachtige vrouw. Haar lessen vond ik heel boeiend omdat zij met veel kennis, passie, charisma en humor doceerde. Ina heeft mij zowel als persoon en als docente grote... Ina is een warme, integere en krachtige vrouw. Haar lessen vond ik heel boeiend omdat zij met veel kennis, passie, charisma en humor doceerde. Ina heeft mij zowel als persoon en als docente grote inspiratie gegeven om als stresscounselor hypnose als belangrijkste tool in te zetten naast counseling en energetisch werk. Dat hypnose werkt heb ik persoonlijk mogen ondervinden in een sessie met Ina, met groot resultaat mbt een fysiek probleem. Ik heb er groot vertrouwen in dat ik nu mijn cliënten in korte tijd naar een gelukkiger leven kan begeleiden. Dit was voor mij de grootste reden deze opleiding te willen volgen.

Een prachtige waardevolle, inspirerende opleiding!

Een prachtige waardevolle, inspirerende opleiding!

De lessen waren boeiend, lieten zien dat de effectiviteit van hypnose in onderzoeken wetenschappelijk onderbouwd waren, ook fijn dat spiritualiteit aan de orde kwam.
Lesmateriaal was zeer uitgebreid, duidelijk en interessant. Ina is heel kundig in lesgeven, heeft veel kennis en ervaring.
Mooie technieken, zijn direct toe te passen in de praktijk.