Ik volgde de hypnose en hypnotherapie-opleiding.
Ina is duidelijk vakbekwaam en tevens een warme persoonlijkheid.
Ik zou de opleiding aan eenieder aanraden.

Dennis

Leuke informatieve dag. Het geeft je inzicht wat hypnose allemaal inhoud.

Zeer informatief. Veel inhoudelijke kennis is bij Ina aanwezig

Hele fijne opleiding, alles goed geregeld. Veel theorie en genoeg ruimte voor vragen. Ina heeft veel ervaring met het onderwerp.

Hele fijne sfeer

Hoge kwaliteit van het lesmatriaal, in combinatie met de deskundige doch vriendelijke aanpak van Ina Ostroom, zorgde er voor een optimale opname van informatie .

Impressive Knowledge *

Prima docente. Veel vakkennis. Uitgebreid cursusmateriaal. Tevens veel info te vinden op HypnoseCommunity en mogelijkheid om bijeenkomsten bij te wonen. Is zeker voor een beginner in hypnose zeer... Prima docente. Veel vakkennis. Uitgebreid cursusmateriaal. Tevens veel info te vinden op HypnoseCommunity en mogelijkheid om bijeenkomsten bij te wonen. Is zeker voor een beginner in hypnose zeer interessant.

Speciaal voor mij een demonstratie ingelast m.b.t. mijn vraagstelling. Heel attent.

Helma

Een zeer leerzame, praktische opleiding waarbij er veel ruimte is voor vragen.

Ina heeft ontzettend veel kennis en ervaring.

Marieke Peters

Het was een heel fijne ervaring, een warm dompelbad.

Het persoonlijke karakter en de enorme kennis.

Hieke

Ik ben letterlijk de halve wereld over gevlogen om hier in NL deze opleiding te kunnen volgen.
Hypnose heeft mij al lange tijd gefasineerd en om er meer inzicht in te krijgen heb ik gekozen deze OMNI opleiding volgen.
Er is een fascinerende wereld voor mij open gegaan en er zijn mij zeerveel “Tools” aangerijkt om zowel mijn eigen welzijn als dat van anderen te verbeteren, op een plezierige en enthousiaste wijze.

Bijzonder deskundige en veelzijdige docent met een plezierige stem en energie.
Zeer professionele aanpak.
Zeer boeiend lesmateriaal, veel voorbeelden en opdrachten om zelf uit te...
Bijzonder deskundige en veelzijdige docent met een plezierige stem en energie.
Zeer professionele aanpak.
Zeer boeiend lesmateriaal, veel voorbeelden en opdrachten om zelf uit te voeren.
Prettige lesruimte. Schoon en goede voorzieningen.
Lekkere lunches en pauzes.

Ik heb voor HypnoseMentor gekozen omdat dit bedrijf mij zeer professioneel en betrouwbaar overkomt.
Ik verwachte een gedegen opleiding bij Ina te volgen, en dat heeft zij ten volle bewezen. Haar acteren is zeer professioneel en gepassioneerd en liefdevol tegelijk. De lessen zijn gevuld met informatie en worden op een leuke manier gegeven zodat je geen moment wilt missen en de hele tijd geboeid blijft. In en buiten de lessen is Ina altijd bereid vragen te beantwoorden en is daarom een steun in de rug voor een ieder die net begint en gevorderd is.

Gedegen opleiding/informatie.
Hulp tijdens en na de lessen.
Zeer vriendelijke lerares.

Ik ben heel tevreden over de Masterclass Carcinos die ik gevolgd heb bij HypnoseMentor. Ina is zowel praktisch als inhoudelijk zeer deskundig. De inhoud van de cursus was ook zeer waardevol.

Professioneel, deskundig, duidelijke uitleg, betrokken en een vriendelijke sfeer.