Marvin Foe Aman

De ervaring was erg goed. Ik ben blij dat ik de opleiding heb gedaan bij Hypnose Mentor.

De verhouding tussen praktijk en theorie is erg goed bij deze opleiding. De docent Ina is erg bekwaam in haar vak en heeft ontzettend veel kennis op het gebied van Hypnose.

Erhard Föllmi

Van 23 tot en met 29 september 2018 heb ik bij Ina Oostrom van HypnoseMentor de hypnotherapieopleiding gedaan. Ina heeft ons met veel kunde en passie getraind in de toepassingen van directe hypnose... Van 23 tot en met 29 september 2018 heb ik bij Ina Oostrom van HypnoseMentor de hypnotherapieopleiding gedaan. Ina heeft ons met veel kunde en passie getraind in de toepassingen van directe hypnose in therapie. De training is een goede mix van theorie en praktijk. Ina biedt een veilige leeromgeving en sfeer met ruimte voor ieders eigenheid en achtergrond.

Professioneel, open minded en betrokken.

Esther Schabbink

Ik heb zeer tevreden over de Hypnotherapie opleiding die ik gevolgd heb. De docent is zowel praktisch als inhoudelijk zeer deskundig.

- goede communicatie
- ervaren docent
- veilige leeromgeving

Jan Mudde

Ik heb al een vragenformulier ingevuld met vragen over hoe ik de cursus waardeer. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, daarom wil ik de cursus in principe niet de hoogste beoordeling mogelijk geven.... Ik heb al een vragenformulier ingevuld met vragen over hoe ik de cursus waardeer. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, daarom wil ik de cursus in principe niet de hoogste beoordeling mogelijk geven. Echter dit was toch waarschijnlijk de meest indrukwekkende ervaring in mijn leven. Een werkelijk diepe ervaring. Het materiaal is verbijsterend, wonderbaarlijk, indrukwekkend en diep ontroerend . Voor mij was dit een 7 daagse reis door wonderland, waar werkelijk elke minuut van belang was. Een erg intensieve cursus, zo waardevol. En voor ik het vergeet Ina was fantastisch. Een hele bijzondere vrouw in zoveel opzichten. Een hele prettige, boeiende manier van les geven en alles goed onder controle. Ik lees op onze groepsapp dat er een heel stel hun eerste sessies al hebben gedaan en dat het ze zo goed afging. Dat zegt toch wel wat!!

Mechteld Keller, zOzest

Wát een opleiding. Binnen zeven dagen heb ik alle tools geleerd en alle kennis vergaard om nu (na nog wat oefenen) aan de slag te kunnen gaan als hypnotherapeut. De veilige sfeer, het tempo en de... Wát een opleiding. Binnen zeven dagen heb ik alle tools geleerd en alle kennis vergaard om nu (na nog wat oefenen) aan de slag te kunnen gaan als hypnotherapeut. De veilige sfeer, het tempo en de afwisseling qua theorie en praktijk binnen de lesdagen waren perfect. Ik ben enorm dankbaar voor alles wat ik heb mogen leren. Dank je wel Ina!

Ina's diepgaande kennis zorgt ervoor dat je alles uit kunt voeren op een manier die bij jou en je cliënt past. Daarnaast vindt je al snel het zelfvertrouwen om te gaan oefenen met de technieken.... Ina's diepgaande kennis zorgt ervoor dat je alles uit kunt voeren op een manier die bij jou en je cliënt past. Daarnaast vindt je al snel het zelfvertrouwen om te gaan oefenen met de technieken. Alles wordt zo stapsgewijs opgebouwd dat het heel prettig aanvoelt en Ina weet haarfijn het tempo aan de groep aan te passen.

Closer2Talent

Zorgvuldig, inspirerend, vol doorleefde ervaringen. En zo praktisch dat je zelf direct aan de slag kan. Geeft heel veel zelfvertrouwen en bagagae om je klanten een mooie behandeling te kunnen geven.

Goed tempo, ruimte voor delen, gestructureerd lesmateriaal, praktsich, etc.

Kimalou

Ik heb zelf een hypnotherapiesessie ervaren bij Ayla en ben hier zeer tevreden over. Ik heb Ayla ervaren als een prettig persoon, waar ik mij snel op mijn gemak bij voelde en ik vind haar kundig in... Ik heb zelf een hypnotherapiesessie ervaren bij Ayla en ben hier zeer tevreden over. Ik heb Ayla ervaren als een prettig persoon, waar ik mij snel op mijn gemak bij voelde en ik vind haar kundig in haar werk. De sessie heb ik als intens, inzichtelijk en zeer positief ervaren. Ik begrijp nu beter waar bepaalde gedachten en bepaald gedrag vandaan komen en heb veel gehad aan het oefenen van de zelfhypnose. Die gebruik ik nu dagelijks. Ik was al gewend dagelijks te mediteren, de zelfhypnose zorgt ervoor dat ik nog sneller en dieper lichamelijk kan ontspannen.

Natasia de Ridder Kailos

Wat een fijne manier van lesgeven en opleiden. Heel persoonlijk, praktisch en goed toepasbaar.

Hoog niveau, praktisch.

hypnotherapeut

Helemaal ok

Ik heb de instapcursus gevolgd en deze dag als heel positief ervaren. De dag is bijzonder informatief, Ina Oostrom is in staat om heel duidelijk de theorie uit te leggen en ook kan zij door haar... Ik heb de instapcursus gevolgd en deze dag als heel positief ervaren. De dag is bijzonder informatief, Ina Oostrom is in staat om heel duidelijk de theorie uit te leggen en ook kan zij door haar ervaring de uitleg aanvullen met veel voorbeelden. Verder vind ik het prettig dat zij het onderwerp hypnose nuchter en praktisch benaderd en tegelijkertijd draagt ze uit dat de "kracht van hypnose" haar passie is.

Informatieve cursus
Prettige nuchtere benadering
Ina Oostrom is een ervaren trainster