Mechteld Keller, zOzest

Wát een opleiding. Binnen zeven dagen heb ik alle tools geleerd en alle kennis vergaard om nu (na nog wat oefenen) aan de slag te kunnen gaan als hypnotherapeut. De veilige sfeer, het tempo en de... Wát een opleiding. Binnen zeven dagen heb ik alle tools geleerd en alle kennis vergaard om nu (na nog wat oefenen) aan de slag te kunnen gaan als hypnotherapeut. De veilige sfeer, het tempo en de afwisseling qua theorie en praktijk binnen de lesdagen waren perfect. Ik ben enorm dankbaar voor alles wat ik heb mogen leren. Dank je wel Ina!

Ina's diepgaande kennis zorgt ervoor dat je alles uit kunt voeren op een manier die bij jou en je cliënt past. Daarnaast vindt je al snel het zelfvertrouwen om te gaan oefenen met de technieken.... Ina's diepgaande kennis zorgt ervoor dat je alles uit kunt voeren op een manier die bij jou en je cliënt past. Daarnaast vindt je al snel het zelfvertrouwen om te gaan oefenen met de technieken. Alles wordt zo stapsgewijs opgebouwd dat het heel prettig aanvoelt en Ina weet haarfijn het tempo aan de groep aan te passen.

Closer2Talent

Zorgvuldig, inspirerend, vol doorleefde ervaringen. En zo praktisch dat je zelf direct aan de slag kan. Geeft heel veel zelfvertrouwen en bagagae om je klanten een mooie behandeling te kunnen geven.

Goed tempo, ruimte voor delen, gestructureerd lesmateriaal, praktsich, etc.

Kimalou

Ik heb zelf een hypnotherapiesessie ervaren bij Ayla en ben hier zeer tevreden over. Ik heb Ayla ervaren als een prettig persoon, waar ik mij snel op mijn gemak bij voelde en ik vind haar kundig in... Ik heb zelf een hypnotherapiesessie ervaren bij Ayla en ben hier zeer tevreden over. Ik heb Ayla ervaren als een prettig persoon, waar ik mij snel op mijn gemak bij voelde en ik vind haar kundig in haar werk. De sessie heb ik als intens, inzichtelijk en zeer positief ervaren. Ik begrijp nu beter waar bepaalde gedachten en bepaald gedrag vandaan komen en heb veel gehad aan het oefenen van de zelfhypnose. Die gebruik ik nu dagelijks. Ik was al gewend dagelijks te mediteren, de zelfhypnose zorgt ervoor dat ik nog sneller en dieper lichamelijk kan ontspannen.

Natasia de Ridder Kailos

Wat een fijne manier van lesgeven en opleiden. Heel persoonlijk, praktisch en goed toepasbaar.

Hoog niveau, praktisch.

hypnotherapeut

Helemaal ok

Ik heb de instapcursus gevolgd en deze dag als heel positief ervaren. De dag is bijzonder informatief, Ina Oostrom is in staat om heel duidelijk de theorie uit te leggen en ook kan zij door haar... Ik heb de instapcursus gevolgd en deze dag als heel positief ervaren. De dag is bijzonder informatief, Ina Oostrom is in staat om heel duidelijk de theorie uit te leggen en ook kan zij door haar ervaring de uitleg aanvullen met veel voorbeelden. Verder vind ik het prettig dat zij het onderwerp hypnose nuchter en praktisch benaderd en tegelijkertijd draagt ze uit dat de "kracht van hypnose" haar passie is.

Informatieve cursus
Prettige nuchtere benadering
Ina Oostrom is een ervaren trainster

Mieke Maas

Mijn ervaring met Ina...warm welkom in een fijne ruimte, goede uitleg verstand van zaken...
De tijd zal het leren voor mijzelf, daar moet ik nog wel even over nadenken!!!
Ina heel veel...
De tijd zal het leren voor mijzelf, daar moet ik nog wel even over nadenken!!!
Ina heel veel succes in je nieuwe Ruimte en wellicht tot ziens🌞

Positieve en heldere introductie tot hypnose en hypnotherapie en wat de opleidingen me verder kunnen brengen

De resultaatgerichte, praktische aanpak

Toos Bakker

Het was een bijzondere dag voor mij. Enerzijds was ik positief verrast door de hoeveelheid theorie over hypnose, die werd aangeboden. Anderzijds de praktijkervaring was ook prettig om te ervaren en... Het was een bijzondere dag voor mij. Enerzijds was ik positief verrast door de hoeveelheid theorie over hypnose, die werd aangeboden. Anderzijds de praktijkervaring was ook prettig om te ervaren en ermee te kunnen werken.

Het enthousiasme van de docent en de hoeveelheid praktijkvoorbeelden, die Ina wist te vertellen.

Angelique

Mijn ervaring met Ina was buiten gewoon goed, heel proffecioneel .

Het sterke punt is dat het onderwerp heel interssant en zeer vakkundig uitgelegd wordt.