Jan

Afgelopen maand heb ik de opleiding Hypnotherapeut gevolgd bij Ina. Ik kan in woorden niet beschrijven wat dit allemaal teweeg heeft gebracht. Inhoudelijk is de Omni opleiding alles wat ik zocht... Afgelopen maand heb ik de opleiding Hypnotherapeut gevolgd bij Ina. Ik kan in woorden niet beschrijven wat dit allemaal teweeg heeft gebracht. Inhoudelijk is de Omni opleiding alles wat ik zocht en meer. De kennis van de leerstof wordt verrijkt met persoonlijke ervaring, audio- en videomateriaal welke perfect op elkaar zijn afgestemd. Alles samen geeft je de nodige tools om met een gedegen kennis de eerste stappen te zetten als hypnotherapeut. De opleiding is stevig maar op geen enkel moment werd het zwaar of vermoeiend en dat dankzij het uitgekiende programma en de prachtige manier van lesgeven.

Een sterke opleiding die focust op de zaken die echt belangrijk zijn. Eens afgerond heb je alle tools nodig om aan de slag te gaan. De locatie is perfect voor deze opleiding en Ina Oostrom deelt... Een sterke opleiding die focust op de zaken die echt belangrijk zijn. Eens afgerond heb je alle tools nodig om aan de slag te gaan. De locatie is perfect voor deze opleiding en Ina Oostrom deelt haar kennis en ervaring op een professionele en boeiende manier.

Jiska Kopmeiners JiskHypnose

Wat een fijne opleiding en fijne docent. Ik ben blij dat ik voor deze opleiding heb gekozen. Al was ik bij aanvang van de opleiding al hypnotherapeut, nu snap ik echt wat ik doe en hoe het werkt.... Wat een fijne opleiding en fijne docent. Ik ben blij dat ik voor deze opleiding heb gekozen. Al was ik bij aanvang van de opleiding al hypnotherapeut, nu snap ik echt wat ik doe en hoe het werkt. Hierdoor ben ik een veel betere hypnotherapeut geworden en ik kan nu veel beter afstemmen op de behoefte van mijn cliënten.
Jiska Kopmeiners
JiskHypnose & AmsterdamHypnose

De docent heeft heel veel kennis en kunde in huis zodat de stof echt heldere wordt!
Door de OMNI werkwijze te leren, leer je echt hoe hypnose werkt.

Trudie Schregardus

Ik heb de instapworkshop gevolgd, n.a.v. het TV programma 2DOC over hypnose in ziekenhuizen. De informatie die ik al las op de website van OMNI en het boek van Ina Oostrom spraken mij bijzonder aan... Ik heb de instapworkshop gevolgd, n.a.v. het TV programma 2DOC over hypnose in ziekenhuizen. De informatie die ik al las op de website van OMNI en het boek van Ina Oostrom spraken mij bijzonder aan in mijn zoektocht over internet naar hypnose-opleidingen en therapie. De informatie die we op deze dag kregen voldeed geheel aan mijn inmiddels hoge verwachtingen. Er is heel veel duidelijk geworden over werking van ons brein, wat is pijn, hoe werkt hypose en hypnosetherapie etc. Ook de oefeningen waarmee wij aan de gang gingen ondersteunden de informatie.

De gedegen kennis van Ina Oostrom en de wetenschappelijke onderbouwing; heldere uitleg en informatie die zij ook putte uit haar jarenlange ervaring als hypnotherapeut. Zij nam de tijd om alle vragen... De gedegen kennis van Ina Oostrom en de wetenschappelijke onderbouwing; heldere uitleg en informatie die zij ook putte uit haar jarenlange ervaring als hypnotherapeut. Zij nam de tijd om alle vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Zij is gedreven om dit onderwerp op positieve wijze aan de man te brengen omdat het zoveel kan betekenen voor mensen met uiteenlopende klachten. Dat wel 80% van de klachten uiteindelijk voortkomen door stress was een eye opener.

Kita Counseling

Ina is een warme, integere en krachtige vrouw. Haar lessen vond ik heel boeiend omdat zij met veel kennis, passie, charisma en humor doceerde. Ina heeft mij zowel als persoon en als docente grote... Ina is een warme, integere en krachtige vrouw. Haar lessen vond ik heel boeiend omdat zij met veel kennis, passie, charisma en humor doceerde. Ina heeft mij zowel als persoon en als docente grote inspiratie gegeven om als stresscounselor hypnose als belangrijkste tool in te zetten naast counseling en energetisch werk. Dat hypnose werkt heb ik persoonlijk mogen ondervinden in een sessie met Ina, met groot resultaat mbt een fysiek probleem. Ik heb er groot vertrouwen in dat ik nu mijn cliënten in korte tijd naar een gelukkiger leven kan begeleiden. Dit was voor mij de grootste reden deze opleiding te willen volgen.

Een prachtige waardevolle, inspirerende opleiding!

Een prachtige waardevolle, inspirerende opleiding!

De lessen waren boeiend, lieten zien dat de effectiviteit van hypnose in onderzoeken wetenschappelijk onderbouwd waren, ook fijn dat spiritualiteit aan de orde kwam.
Lesmateriaal was zeer uitgebreid, duidelijk en interessant. Ina is heel kundig in lesgeven, heeft veel kennis en ervaring.
Mooie technieken, zijn direct toe te passen in de praktijk.

Maggy Anthonijsz

Ina is een integere, warme en krachtige vrouw. Haar lessen vond ik heel boeiend omdat zij met veel kennis, passie, charisma en humor doceerde.
Ina heeft mij zowel als persoon en als docente...

Mooie inspirerende opleiding!

Lesmateriaal is uitgebreid en duidelijk, de effectiviteit van hypnose wordt regelmatig laten zien.
Ook spiritualiteit komt aan bod.
Mooie...
Mooie inspirerende opleiding!

Ook spiritualiteit komt aan bod.
Mooie technieken die direct toe te passen zijn in de praktijk.
Ina is zeer kundig in lesgeven, heeft brede kennis en veel eigen ervaringen met hypnose.

Praktijk Nieuwe Tijd

Uitstekend! Goede informatie, vooruitstrevend, vernieuwend, fantastische docent die met veel passie doceert.

Eenvoudig toepasbare informatie, korte lijntjes, vragen worden snel beantwoord, up to date, bezig met wetenschap.

W

Goed, strak geregelde organisatie.

Opleider Ina is zeer breed ontwikkeld en heeft enorm veel kennis in huis.

Mieke Welling - MIK Moed Inspiratie Kracht

Mijn ervaring met HypnoseMentor is uitstekend. Ik heb mijn opleiding tot Hypnotherapeut gevolgd bij HypnoseMentor en ben gediplomeerd Hypnotherapeut. Door het volgen van een aantal masterclasses... Mijn ervaring met HypnoseMentor is uitstekend. Ik heb mijn opleiding tot Hypnotherapeut gevolgd bij HypnoseMentor en ben gediplomeerd Hypnotherapeut. Door het volgen van een aantal masterclasses bij HypnoseMentor heb ik mijn specialisaties en kennis uitgebreid en zet deze kennis succesvol in in mijn praktijk. Door de fijne resultaten ontdekken steeds meer mensen de geweldige effecten van Hypnotherapie. Hypnotherapie de meest zachte en effectieve hulpmiddel om mensen, zowel volwassenen en kinderen sterker te maken en kan bijdrage controle te krijgen over mentale en fysieke ongemakken. Hypnotherapie is voor vele ongemakken toepasbaar.

Ja er zijn vele sterke punten. De heldere communicatie tijdens de opleidingen, compassie en het enthousiasme van de docent.
Betrokkenheid, kennis en kunde. Zonder meer een aanrader, een 10 van...
Betrokkenheid, kennis en kunde. Zonder meer een aanrader, een 10 van mij.

Fijne en interessante lesdag

Hypnotherapie Huizen

Ina is een geweldig innemend mens, een vat van kennis en een kundig en betrokken opleider.