Veel informatie voor de beschikbare tijd. Praktisch toepasbaar, ook veel praktijkvoorbeelden. Prettige docent, zeer deskundig.

Mireille Laisnez

Erg professionele aanpak. Goede communicatie.

Het professionele en goed onderbouwde materie.

Praktijk voor kinderfysiotherapie Daanen Derksen

Prima en prettig en zeer ervaren. Kon alle vragen beantwoorden.

Haalt ook wetenschap en neurologie aan.

Fantastisch! Goed georganiseerd!

De professionaliteit van docent is gigantisch!

Lonneke

Mijn ervaring met HypnoseMentor: Ben heel blij dat ik voor HypnoseMentor gekozen heb. De lessen zijn zeer intensief en er wordt veel informatie gegeven. De praktijkvoorbeelden en filmpjes zijn... Mijn ervaring met HypnoseMentor: Ben heel blij dat ik voor HypnoseMentor gekozen heb. De lessen zijn zeer intensief en er wordt veel informatie gegeven. De praktijkvoorbeelden en filmpjes zijn fantastisch om een goed beeld te krijgen hoe de sessies gegeven worden.

Opvallend sterke punten:
Opvallend sterke punten:
Goede voorbeelden vanuit de praktijk. Gericht op gelijk mee te starten na de cursus/opleiding. Ina is zeer gedreven en gepassioneerd. Ook altijd bereid om hulp te bieden na de opleiding.

Super! Zeer waardevolle inhoudt

Ina komt over als een zeer vakkundige, eerlijke dame.

Bijzonder sterk vond ik ook het geen antwoord geven op vragen waar ze geen goede kennis of onderbouwing voor heeft. Dat geeft mij een gevoel van vertrouwen. En daarnaast natuurlijk heel veel wel... Bijzonder sterk vond ik ook het geen antwoord geven op vragen waar ze geen goede kennis of onderbouwing voor heeft. Dat geeft mij een gevoel van vertrouwen. En daarnaast natuurlijk heel veel wel weten over Hypnose, toepassingen en opleidingen.

Prima introductie cursus

Duidelijke uitleg, oefenmogelijkheden en een vriendelijke sfeer.

Ik heb een positieve ervaring opgedaan. Alles duidelijk en gestructureerd.

Proffesioneel, deskundig, betrokken, vriendelijk.

Jack Jansen

Ina is een zeer kundig docent hypnotherapie. De opleiding tot hypnotherapie is een grote stroom van informatie die over je heen komt. Er is veel aandacht voor het oefenen van de inductie en de... Ina is een zeer kundig docent hypnotherapie. De opleiding tot hypnotherapie is een grote stroom van informatie die over je heen komt. Er is veel aandacht voor het oefenen van de inductie en de regressie. Dit maakt dat ik na een week opleiding me volledig bekrachtigd voel om mijn eigen praktijk te beginnen.

Kennis en kunde van Ina m.b.t. hypnotherapie zijn ongekend groot en divers.