Mieke Welling

Mijn ervaring met Hypnose Mentor is 100% uitmuntend.
Mijn ervaring met Hypnose Mentor is 100% uitmuntend.
Ik heb mijn hypnotherapie opleiding gevolgd bij Hypnose Mentor en heb mijzelf steeds meer ontwikkeld door de aanvullende masterclasses en specialisaties te volgen bij Hypnose Mentor.

Ja, de opleider is helder, heeft geweldige vakkennis en ervaring. Het lesmateriaal is heel goed verzorgd en duidelijk.
ja kan altijd terecht voor vragen en krijgt snel antwoord. De Opleider...
ja kan altijd terecht voor vragen en krijgt snel antwoord. De Opleider is enthousiast en houdt van haar vak.
Didactisch onderbouwd en integer. Heeft kennis van nieuwste onderzoeken in het vakgebied en deelt dat tijdens haar lessen.

Praktijk voor kinderfysiotherapie kinDD

Fijne persoonlijkheid. Niets is teveel om te vragen.

Sterk punt: dat er verteld wordt dat er wetenschappelijke artikelen over hypnotherapie zijn.
Dat ze goed ingaat op alle vragen.

Prettig up to date en goed te volgen.

Op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.

Psychologenpraktijkchristameertens

Professionele uitstraling. Goede reader en fijne cursus

Professionele ruimte en lesmateriaal en deskundige presentatie

Hypnotherapist Bonaire

Zoals altijd, zeer tevreden.

Gedreven docent en goed verzorgt lesmateriaal.

Wimkwakman

Ontspannen en duidelijk uitleg en demonstratie van de hypnose vgr Wim

Dat ina zeer bekwaam en de ervaringen met liefde en passie deelt

John van der Woude

Deze cursus is cum laude geslaagd: dik verdiende 10! Wat een goed verzorgde cursus!! Erg veel geleerd in deze 4 daagse cursus. Goede variatie tussen theorie en praktijk. De vaart zat er goed in,... Deze cursus is cum laude geslaagd: dik verdiende 10! Wat een goed verzorgde cursus!! Erg veel geleerd in deze 4 daagse cursus. Goede variatie tussen theorie en praktijk. De vaart zat er goed in, maar het was zo boeiend dat ik het jammer vond dat de cursus afgelopen was. Maar duidelijk is wel dat HypnoseMentor veel te bieden heeft dus ik ga hier zeker vervolgcursussen volgen.

Ina Oostrom is in nederland een absolute autoriteit op het gebied van Hypnose en Hypnotherapie. Ze heeft enorm veel kennis en ervaring en geeft daarnaast op een boeiende enthousiaste wijze les. Er... Ina Oostrom is in nederland een absolute autoriteit op het gebied van Hypnose en Hypnotherapie. Ze heeft enorm veel kennis en ervaring en geeft daarnaast op een boeiende enthousiaste wijze les. Er was veel gelegenheid om praktisch aan de slag te gaan. Ook de theorie wordt goed gegeven en ze geeft veel aanwijzingen (lectuur tafel met zeer interessante artikelen en boeken) hoe je zelf dit kunt uitdiepen

Uitstekend georganiseerde kennismaking met hypnose.
Goed programma, goede opbouw en een uitstekende docente.

Goede presentatie via de website.
Goed programma. Laagdrempelige informatiedag.

Hypnosementor heb ik ervaren als een gedegen en integer opleidingsinstituut voor wie zich wil opleiden tot hypnotherapeut. De opleiding was to-the-point en inspirerend, mede door de bevlogenheid van... Hypnosementor heb ik ervaren als een gedegen en integer opleidingsinstituut voor wie zich wil opleiden tot hypnotherapeut. De opleiding was to-the-point en inspirerend, mede door de bevlogenheid van directeur en opleider Ina Oostrom. Daarnaast is het prettig dat HypnoseMentor ook na de opleiding genoeg te bieden heeft om de (beginnende) hypnotherapeut te ondersteunen. Zo kun je lid worden van een community waar kennis en ervaringen worden uitgewisseld met vakgenoten en waar diverse nuttige tools te vinden zijn. Ook biedt HypnoseMentor op diverse andere wijzen de mogelijkheid om tussentijds te sparren als je daar een keer behoefte aan hebt. Kortom, een aanrader!

Gedegen en integer trainingsinstituut voor wie zich wil scholen in directe hypnose en hypnotherapie via de ISO-gecertificeerde OMNI opleidingen en methodieken.

In een woord positief! Uitleg in een dag gaf op prachtige wijze weer, wat men van hypnose kan verwachten en van een hypnotherapeut. Er was een heer in onze groep, die zei zeer sceptisch tegen over... In een woord positief! Uitleg in een dag gaf op prachtige wijze weer, wat men van hypnose kan verwachten en van een hypnotherapeut. Er was een heer in onze groep, die zei zeer sceptisch tegen over de methode stond. Opvallend was dat hij na afloop een tegenovergestelde mening was toegedaan.

De goede kwaliteiten van de hypnose methode, met vele bewijzen te hebben gestaafd. Mevrouw Ina Oostrom niet tevreden is geweest met een diploma, maar over de hele wereld haar grote kennis van zaken... De goede kwaliteiten van de hypnose methode, met vele bewijzen te hebben gestaafd. Mevrouw Ina Oostrom niet tevreden is geweest met een diploma, maar over de hele wereld haar grote kennis van zaken te hebben opgedaan. Haar duidelijke uitleg en haar warme persoonlijkheid ook niet te vergeten. Heel belangrijk voor haar werk, maar ook voor haar leerlingen.