In hypnose met Diana

Het is verweg de beste opleiding die ik ooit heb gedaan. Ik heb tijdens de opleiding zo ongelofelijk veel geleerd. Ik heb mezelf weer terug gevonden. Door deze opleiding vallen zoveel puzzelstukjes... Het is verweg de beste opleiding die ik ooit heb gedaan. Ik heb tijdens de opleiding zo ongelofelijk veel geleerd. Ik heb mezelf weer terug gevonden. Door deze opleiding vallen zoveel puzzelstukjes op zijn plek. Ik heb dingen tijdens de opleiding geleerd waardoor ik mezelf weer beter begrijp en weet hoe ik met bepaalde dingen om moet gaan. En niet geheel onbelangrijk weet ik nu hoe ik mensen echt kan helpen. Ik zou iedereen kunnen aanraden deze opleiding te volgen.

Je leert in een korte tijd zo ontzettend veel. Alles wat je nodig hebt om hypnotherapeut te worden, waarbij je zeker weet dat je hiervoor de beste opleiding hebt gekozen die er bestaat. Er wordt... Je leert in een korte tijd zo ontzettend veel. Alles wat je nodig hebt om hypnotherapeut te worden, waarbij je zeker weet dat je hiervoor de beste opleiding hebt gekozen die er bestaat. Er wordt zeer goed les gegeven. De opleiding voelt ook op geen enkele wijze als belasting aan. Er is een hele ontspannen fijne sfeer, waar je in een korte tijd heel veel mag leren. De leerkrachten kunnen ook erg goed luisteren en observeren en spelen hier ook direct op in om de studie waar mogelijk nog beter te maken. Terwijl het eigenlijk al de beste opleiding is.

Zeer goede en inspirerende leerzame training. Echt de moeite waard

Zeer ervaren en bekwaam in het vakgebied waardoor trainingen van hoog niveau zijn.

HildeHelpt.nl

Ik deed recentelijk de basisopleiding en het vervolgtraject Hypnotherapie en heb deze met veel plezier gevolgd en succesvol afgerond. De opleiding was concreet en direct toepasbaar. Goede uitleg,... Ik deed recentelijk de basisopleiding en het vervolgtraject Hypnotherapie en heb deze met veel plezier gevolgd en succesvol afgerond. De opleiding was concreet en direct toepasbaar. Goede uitleg, volledig en ook het niveau van de groep was dik in orde. In een veilige sfeer goed begeleid kunnen oefenen met het geleerde, dat was ook heel prettig. Het enthousiasme en de deskundigheid van docenten Ina en Ayla, werkte aanstekelijk. Dit zie ik ook terug in de gedrevenheid waarmee ik en mijn medestudenten het geleerde direct in de praktijk kunnen en gaan brengen.

Dat je in relatief korte tijd in alle aspecten van het beroep - zowel qua aanpak als praktijkvoering - wordt meegenomen en opgeleid vind ik én heel erg knap van de opleiding én heel erg praktisch... Dat je in relatief korte tijd in alle aspecten van het beroep - zowel qua aanpak als praktijkvoering - wordt meegenomen en opgeleid vind ik én heel erg knap van de opleiding én heel erg praktisch voor mijzelf.

Hele fijne manier van lesgeven. De lesstof sloot aan bij wat ik zocht. Voldoende tijd om te oefenen.
Hartelijk ontvangen.

Ina heeft veel ervaring over deze ervaringen spreekt ze dan ook met veel enthousiasme.

Zeer waardevolle opleiding. Voor jezelf en toekomstige cliënten.

Enorme kennis mbt het vakgebied. Er wordt les gegeven door gedreven en integere docenten.

Elsa

Ik ben zeer tevreden over de OMNI opleiding. Ik heb zowel de Hypnotherapeut Opleiding als de Hypnokids gevolgd. Beide opleidingen zou ik iedereen aanbevelen.

Ina is een enthousiaste en deskundige docent.

Barbara

Ik heb regelmatig cursisten van Ina te logeren in mijn huisje in Oosterhout. Hier kan je heerlijk rustig studeren en rustig slapen met alle comfort zoals een keuken en douche. Dit tegen een... Ik heb regelmatig cursisten van Ina te logeren in mijn huisje in Oosterhout. Hier kan je heerlijk rustig studeren en rustig slapen met alle comfort zoals een keuken en douche. Dit tegen een speciale prijs. De verhalen die ik hoor zijn stuk voir stuk zeer positief.

Hoor dat er veel persoonlijke aandacht is en goede uitleg.

Ina geeft goed les, gestructureerd, ze is enthousiast wil zoveel mogelijk haar lesstof delen met ons. Indien je met een oneven aantal bent zorgt ze dat er iemand extra is zodat iedereen voldoende... Ina geeft goed les, gestructureerd, ze is enthousiast wil zoveel mogelijk haar lesstof delen met ons. Indien je met een oneven aantal bent zorgt ze dat er iemand extra is zodat iedereen voldoende kan oefenen.

De lesstof is heel goed en goed bruikbaar.

Bert Messelink

Bij HypnoseMentor de opleiding Medische Hypnose gevolgd en dat was een zeer goede ervaring. Vooraf is duidelijk wat geboden gaat worden en tijdens de opleiding komt dat ook aan de orde. De docent is... Bij HypnoseMentor de opleiding Medische Hypnose gevolgd en dat was een zeer goede ervaring. Vooraf is duidelijk wat geboden gaat worden en tijdens de opleiding komt dat ook aan de orde. De docent is goed in staat om ook aandacht te hebben voor iemands speciale interesses in de medische zorg. Er is voldoende tijd om de onerwerpen te behandlen en er is tijd om zelf te oefenen.

Goede voorbereiding en snelle reactie op vragen.
Veel persoonlijke aandacht.
Docent met zeer veel ervaring in hypnose en lesgeven.
Rustige omgeving.

H.L. Daflaar, Integraal Gezondheids Centrum Zwolle