Henny Cho Chia Yuen

Zowel theoretisch als praktisch van een heel hoog niveau. Heel veel geleerd tijdens de Medische hypnose en vervolg Hypnotherapie opleiding, mede dankzij de inzet, kwaliteiten, ervaring en kennis van... Zowel theoretisch als praktisch van een heel hoog niveau. Heel veel geleerd tijdens de Medische hypnose en vervolg Hypnotherapie opleiding, mede dankzij de inzet, kwaliteiten, ervaring en kennis van Ina om de onderwerpen goed over te kunnen brengen .

Verbazingwekkend zo goed als de geleerde technieken in de praktijk werken.
Inzet, kwaliteiten, ervaring en kennis van Ina om de onderwerpen goed over te kunnen brengen .

Het boek wat ik gekocht en gelezen heb vind ik helder en informatief. Prima boek

Korte hoofdstukken, Vele aspecten besproken.

Wimkwakman

Fantastische mentor Ina die heeeel veel ervaring heeft en goed uitlegd en het enthousiasme dat ze doorgeeft en uitstraalde is gewoon genieten van de opleiding

De kracht van simpliciteit dat zo groot is zoals het gegeven wordt

Veel informatie, heel praktisch. Zeer correcte afhandeling van aanmelding, beantwoorden van vragen enz.

Deskundig, integer en behulpzaam. Praktische tools.

Andre Pols

Deze week heb ik een zeer informatieve instapcursus Hypnose meegemaakt meegemaakt. Echt de moeite waard om meer inzicht te krijgen in het fenomeen hypnose. Zeker een aanrader!

Zeer professioneel en kennis van zaken

Linda Goos

Prima goede uitleg en verzorging.

Via beeldscherm prachtig
Kunnen volgen

Linda Goos

Zeer duidelijk en prettig met uitleg .

Ik kreeg voldoende info en ben nog op zoek naar iemand die ook de vergoeding kan geven voor consult via zorgverzekering maar dat is lastig met die omnifinder.nl

ND

Zeer informatief, boeiend en duidelijk.

Ik was eerder kritisch ten aanzien van hypnose, nu leerde ik dat het een zeer natuurlijk proces is. Met de juiste technieken kan je hypnose inzettten ter ontspanning, en ontwikkeling van jezelf en... Ik was eerder kritisch ten aanzien van hypnose, nu leerde ik dat het een zeer natuurlijk proces is. Met de juiste technieken kan je hypnose inzettten ter ontspanning, en ontwikkeling van jezelf en anderen, echter iemand iets ongewenst laten uitvoeren kan nooit, een hele geruststelling.

Zeer professioneel, en bijzonder goed onderbouwd.

Duidelijke opleiding van hoog niveau met prachtige materialen. Ik vond het een zeer leerzame opleiding.

Mooie en duidelijke materialen
Goede uitleg