Inez Herrebrugh

Eerste deel van de opleiding gedaan en dat was boven verwachting! Ina en Ayla Oostrom geven bevlogen les en ook duidelijk. Ik heb eindelijk na jarenlang zoeken mijn bestemming gevonden, in elk geval... Eerste deel van de opleiding gedaan en dat was boven verwachting! Ina en Ayla Oostrom geven bevlogen les en ook duidelijk. Ik heb eindelijk na jarenlang zoeken mijn bestemming gevonden, in elk geval beroepshalve. Ik verheug mij nu al op deel 2!

Het enthousiasme, het materiaal dat gebruikt wordt (prettige afwisseling van presentaties met slides, videos, eigen ervaringen vanuit Ina’s praktijk en ook die van Ayla, demonstraties voor de groep... Het enthousiasme, het materiaal dat gebruikt wordt (prettige afwisseling van presentaties met slides, videos, eigen ervaringen vanuit Ina’s praktijk en ook die van Ayla, demonstraties voor de groep met cursisten en vooral ook veel direct oefenen)

Persoonlijk en betrokken

Jack Jansen Hypnotherapie & Systemische Coaching

Prima, was weer goed georganiseerd

inhoudelijk erg goede training. Havening voegt echt iets toe aan mijn praktijk als hypnotherapeut en systemisch coach

Theorie en praktijk wisselden elkaar mooi af. Ik heb niet alleen geleerd wat de achtergronden en toepassingen van hypnose zijn, ook ben ik door Ina en Ayla goed voorbereid op de bedrijfsvoering.

Kennis van trainers, principes achter hypnose, toepassing en oefeningen, opbouw training.

Van Kempen Trainingen

Uitstekende 4 daagse opleiding in de Hypnose!

De presentaties waren supergoed. Er werd goed geschakeld tussen de verschillende werkvormen. De afwisseling tussen beide sprekers, de praktijkoefeningen, de goede powerpoints maakten dat ik me geen... De presentaties waren supergoed. Er werd goed geschakeld tussen de verschillende werkvormen. De afwisseling tussen beide sprekers, de praktijkoefeningen, de goede powerpoints maakten dat ik me geen moment verveeld heb en het volle programma zorgde dat ik in 4 dagen mega veel geleerd heb.

Barbara Saat/ HalloFit!

Het is een positieve ervaring waarbij ik ontzettend veel geleerd heb.

Open staan voor alle vragen.

Mieke Welling - MIK Moed Inspiratie Kracht

Duidelijk, compleet, innovatief, kwaliteit,

het aanbod van de gehele opleidings mogelijkheden, altijd bereikbaar voor vragen. Door deze opleider, HypnoseMentor heb ik een goed lopende praktijk. Ik wordt altijd op de hoogte gehouden van nieuwe... het aanbod van de gehele opleidings mogelijkheden, altijd bereikbaar voor vragen. Door deze opleider, HypnoseMentor heb ik een goed lopende praktijk. Ik wordt altijd op de hoogte gehouden van nieuwe ontwikkelingen door de duidelijk communicatie via de nieuwsbrief of email.

Jill, Amla by Jill

Fantastische opleiding, de lessen zijn perfect in elkaar gezet, de kennis wordt helder en duidelijk overgebracht en met veel passie en plezier.

Interactieve les, ruimte voor vragen, grote kennisbank.

Shirley

Geweldig! Met hart en ziel delen Ina en Ayla hun wijsheid, kunde en ervaring.

Stabiel, kracht, duidelijk, rust

Sandra Brosens

Geweldige opleidingen en ontzettend lieve en kundige mensen

De opleiding wordt met veel enthousiasme gegeven door zeer kundige mensen, heel duidelijk, volledig en geïnspireerd.