Andre Pols

Deze week heb ik een zeer informatieve instapcursus Hypnose meegemaakt meegemaakt. Echt de moeite waard om meer inzicht te krijgen in het fenomeen hypnose. Zeker een aanrader!

Zeer professioneel en kennis van zaken

Linda Goos

Prima goede uitleg en verzorging.

Via beeldscherm prachtig
Kunnen volgen

Linda Goos

Zeer duidelijk en prettig met uitleg .

Ik kreeg voldoende info en ben nog op zoek naar iemand die ook de vergoeding kan geven voor consult via zorgverzekering maar dat is lastig met die omnifinder.nl

ND

Zeer informatief, boeiend en duidelijk.

Ik was eerder kritisch ten aanzien van hypnose, nu leerde ik dat het een zeer natuurlijk proces is. Met de juiste technieken kan je hypnose inzettten ter ontspanning, en ontwikkeling van jezelf en... Ik was eerder kritisch ten aanzien van hypnose, nu leerde ik dat het een zeer natuurlijk proces is. Met de juiste technieken kan je hypnose inzettten ter ontspanning, en ontwikkeling van jezelf en anderen, echter iemand iets ongewenst laten uitvoeren kan nooit, een hele geruststelling.

Zeer professioneel, en bijzonder goed onderbouwd.

Duidelijke opleiding van hoog niveau met prachtige materialen. Ik vond het een zeer leerzame opleiding.

Mooie en duidelijke materialen
Goede uitleg

Mieke Welling

Mijn ervaring met Hypnose Mentor is 100% uitmuntend.
Mijn ervaring met Hypnose Mentor is 100% uitmuntend.
Ik heb mijn hypnotherapie opleiding gevolgd bij Hypnose Mentor en heb mijzelf steeds meer ontwikkeld door de aanvullende masterclasses en specialisaties te volgen bij Hypnose Mentor.

Ja, de opleider is helder, heeft geweldige vakkennis en ervaring. Het lesmateriaal is heel goed verzorgd en duidelijk.
ja kan altijd terecht voor vragen en krijgt snel antwoord. De Opleider...
ja kan altijd terecht voor vragen en krijgt snel antwoord. De Opleider is enthousiast en houdt van haar vak.
Didactisch onderbouwd en integer. Heeft kennis van nieuwste onderzoeken in het vakgebied en deelt dat tijdens haar lessen.

Praktijk voor kinderfysiotherapie kinDD

Fijne persoonlijkheid. Niets is teveel om te vragen.

Sterk punt: dat er verteld wordt dat er wetenschappelijke artikelen over hypnotherapie zijn.
Dat ze goed ingaat op alle vragen.

Prettig up to date en goed te volgen.

Op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.

Psychologenpraktijkchristameertens

Professionele uitstraling. Goede reader en fijne cursus

Professionele ruimte en lesmateriaal en deskundige presentatie