Mieke Maas

Mijn ervaring met Ina...warm welkom in een fijne ruimte, goede uitleg verstand van zaken...
De tijd zal het leren voor mijzelf, daar moet ik nog wel even over nadenken!!!
Ina heel veel...
De tijd zal het leren voor mijzelf, daar moet ik nog wel even over nadenken!!!
Ina heel veel succes in je nieuwe Ruimte en wellicht tot ziens🌞

Positieve en heldere introductie tot hypnose en hypnotherapie en wat de opleidingen me verder kunnen brengen

De resultaatgerichte, praktische aanpak

Toos Bakker

Het was een bijzondere dag voor mij. Enerzijds was ik positief verrast door de hoeveelheid theorie over hypnose, die werd aangeboden. Anderzijds de praktijkervaring was ook prettig om te ervaren en... Het was een bijzondere dag voor mij. Enerzijds was ik positief verrast door de hoeveelheid theorie over hypnose, die werd aangeboden. Anderzijds de praktijkervaring was ook prettig om te ervaren en ermee te kunnen werken.

Het enthousiasme van de docent en de hoeveelheid praktijkvoorbeelden, die Ina wist te vertellen.

Angelique

Mijn ervaring met Ina was buiten gewoon goed, heel proffecioneel .

Het sterke punt is dat het onderwerp heel interssant en zeer vakkundig uitgelegd wordt.

Toos Bakker

Ina is een prettig en open persoon, die door haar docentenervaring en ervaring in het behandelen van cliënten een geweldige hoeveelheid mogelijkheden van hypnose heeft overgedragen.
Zij laat...
Zij laat iedereen in zijn/haar waarde.

De cursus was goed opgezet met voldoende pauzes en ook voldoende aandacht voor vragen en opmerkingen van de deelnemers.
Ook de lunch en koffie en thee was goed verzorgd door Ina's dochter Arla.

Zeer goede cursus. Verhelderend.
Heb overnachting genomen in t huisje van Bea. Ligt tegenover t cursus gebouw. Was heel erg goed vertoeven. En niet duur.

Gedreven docent.
Goede overnachtingen mogelijk bij bea.

Peter De Groote

Ik volg reeds meerdere jaren opleidingen bij HypnoseMentor en ben daar extreem tevreden over.

Ina Oostrom heeft zeer veel bagage, een zeer grondige kennis van Hypnose en de mogelijkheden ervan.
Bovendien is Ina Oostrom een zeer integere vrouw die het als haar hoofddoel maakt mensen te helpen met Hypnose.
Haar beroepsethiek en haar ethische waarden of normen liggen zeer hoog. Natuurlijk moet zij een inkomen hebben van haar Hypnose, maar dit is ondergeschikt aan haar doelstelling om mensen te helpen.
Naast de behandeling van haar cliënten ziet Ina Oostrom ook als haar doel, het ondersteunen van haar cursisten.
Wanneer één van haar (door haar opgeleide) therapeuten een vraag heeft, staat Ina onmiddellijk klaar om bij te springen met raad en daad.

TopResults

Prachtige dag met mooie inzichten in wat hypnotherapie kan betekenen voor mensen.

hoge mate van kundigheid van Ina.

Mooie ervaring met een zeer boeiende materie, op een heldere manier gebracht door Ina Oostrom

Goede communicatie en boeiende presentatie.