Advies makelaar
Website
Presentatie
8.2/10

Johan

Degelijk makelaarskantoor, goed tarief en goede prestaties.

het tarief

Helemaal top. Mijn huis was binnen 14 dagen verkocht, tegen een prijs die hoger lag dan twee dure nvm makelaar uit mijn stad hadden geadviseerd!

Meedenkende makelaar. Goede adviezen op punt van presentatie, in de onderhandelingen. Tactisch en strategisch sterk in onderhandelingen met aankoopmakelaar.

De informatie op de website over de diverse stappen tijdens de verkoop kan iets duidelijker. Voor een leek is die info wat onoverzichtelijk, maar dat kan aan mij liggen. Soms teveel tekst!

Eveline den Ouden

Heel goed. We zijn zeer tevreden over het bestelgemak, snelheid en klantgerichtheid van Huysshop.

Zeer goede service, snel, accuraat en reageren zelfs in het weekend.

Goed.

Sofravastgoed

Redelijk, wel goede contact mogelijkheden, snel en voldoende

makkelijk contact

pakket van dienstverlening vooral gericht op particulieren niet zakelijk, jammer

Reactie Huysshop.nl:

Geachte opdrachtgever,
Geachte opdrachtgever,
Dank voor u positieve opmerkingen. Het klopt als u zegt dat Huysshop voornamelijk voor particuliere verkopers is bedoeld. Wij hebben echter ook veel zakelijke opdrachtgevers (zoals u), ontwikkelaars, beleggers enz.), waarvoor wij offertes op maat maken. Wij gaan dat op korte termijn op onze website aanpassen om het duidelijker te maken voor deze doelgroep.
Nogmaals dank voor uw opmerkingen!
P. Koene (makelaar)

G van ASSEN

Ik heb een prettige ervaring met Huysshop.
Een prima bedrijf ze helpen je vakkundig met de vragen die je hebt als (leek).
De foto' s en video waren van uitzonderlijke kwaliteit.

Video, foto's en zakelijkheid

Combinatie Korfakker/van Hest

In een woord prima!

Misschien dat het aanmelden iets makkelijker kan door hem iets eenvoudiger te maken.

De aangeboden raamposter is aan de kleine kant en is niet goed te zien bij appartementen. Ook is daar een 0900 nummer op vermeld terwijl Huysshop ook een 040 nummer heeft. Dat is bekender in de... De aangeboden raamposter is aan de kleine kant en is niet goed te zien bij appartementen. Ook is daar een 0900 nummer op vermeld terwijl Huysshop ook een 040 nummer heeft. Dat is bekender in de regio en komt vertrouwelijk over.

Gerard Fiske

Verkoop is prima verlopen. De makelaar adviseerde ons een inschrijving te organiseren, dat heeft hij goed gedaan. Er is 10.000,- boven de vraagprijs geboden, maar ja, dat is Eindhoven. :-)

Mooie website, duidelijke info.

Misschien een eindinspectieformulier op de site zetten, dat lijkt mij wel handig.

Positieve ervaring

Snelle, professionele service met meer dan voldoende informatievoorzieningen

Nee