Advies makelaar
Website
Presentatie
8.2/10

Prettig en duidelijk contact

Als je zelf de bezichtingen kunt doen dan is de Huysshop de aangewezen makelaar qua prijs. Je kan echt veel geld besparen.

Nee hebben we geen

Reactie Huysshop.nl:

Dank voor jullie review! Het was voor ons natuurlijk een 'thuiswedstrijd'. De verkoop bij inschrijving van een huis in deze prijsklasse in Eindhoven is dagelijkse praktijk. Fijn dat het soepel en... Dank voor jullie review! Het was voor ons natuurlijk een 'thuiswedstrijd'. De verkoop bij inschrijving van een huis in deze prijsklasse in Eindhoven is dagelijkse praktijk. Fijn dat het soepel en snel is verlopen. En ook nog eens een prima verkoopresultaat en blije kopers!

Mark

Zeer goed! Netjes geholpen met de aankoop van mijn woning.

Beste Mark,
Beste Mark,
Dank voor jouw review. Je bedoelt waarschijnlijk 'verkoop' van jouw huis. Maar wij hebben jou ook nog mogen helpen met de aankoop van jouw nieuwe huis. Dat ging inderdaad ook goed. Drukke tijd wordt het met verhuizen!
Team Huysshop

Makkelijk, snel én goedkoop huis verkocht met behulp van Huysshop. Snelle reactie na het plaatsen van de online bestelling en goede begeleiding gedurende het proces door kundige makelaar. Ook zeer... Makkelijk, snel én goedkoop huis verkocht met behulp van Huysshop. Snelle reactie na het plaatsen van de online bestelling en goede begeleiding gedurende het proces door kundige makelaar. Ook zeer goed bereikbaar voor vragen. Je huis zelf verkopen wordt zo wel heel gemakkelijk!! Echte aanrader.

Verkoopproces verloopt soepel door heldere uitleg en goede bereikbaarheid. Makelaar denkt goed met je mee en is betrokken bij onderhandelingen en afhandeling.

Nee, ga zo door!

Jorrit van Vliet

Snelle service voor weinig geld

Wijzigingen werden snel verwerkt, de medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Als je zelf je huis wilt verkopen zou ik de Huysshop zeker aanraden.

Goede prijzen, snelle en correcte afhandeling.

De makelaar kwam binnen 2 dagen langs, een dag later stond mijn huis al op funda. Erg goede prijs kwaliteit verhouding. Wijzigingen werden ook in het weekend verwerkt.

Prima ervaring met Huysshop. De makelaar denkt met je mee, bij onderhandelingen en vraagprijsbepaling.

De opvolging na het bestellen van een funda pakket is prima.

Arjan Peters van Ton

Prijs is laag (we hadden de Funda Voordeelbundel), maar verder geen erg goed gevoel overgehouden aan het bedrijf.
Aanvragen voor bezichtigingen en biedingen werden traag doorgestuurd of in...
Aanvragen voor bezichtigingen en biedingen werden traag doorgestuurd of in één geval (voor zover ik weet) helemaal niet doorgestuurd. Hierdoor bijzonder weinig vertrouwen in de makelaar.
Verder ook geen enkele betrokkenheid gevoeld vanuit de makelaar.
Zie verbeterpunten of tips.

De prijs is laag.

- De makelaar die ons appartement kwam inmeten had nogal haast. Prijsbepaling ging wel goed, maar dit ging ook gehaast en de makelaar had weinig kennis van de lokale markt.
- Het doorsturen...
- Het doorsturen van bezichtigingsaanvragen en biedingen duurde vaak véél te lang! Dat er 's avonds niks wordt doorgestuurd snap ik wel, maar vaak kreeg ik aanvragen de ochtend erna pas om 11 uur of later. Ook werd dit niet gegroepeerd gedaan. Een aanvraag van half 11 kreeg ik om 11 uur, maar die van de avond ervoor kreeg ik om 12 uur. Ook in het weekend werd weinig gedaan.
- Éen bod op de woning kreeg ik eerst helemaal niet doorgestuurd, pas toen de makelaar een mailtje stuurde om te vragen met welk bod ik in zee ging, stond onder deze mail het bod dat ze niet doorgestuurd hadden. Misschien zijn er dus nog wel meer biedingen/bezichtigingsaanvragen niet doorgestuurd?!!?
- Het 'te koop'-bord kwam pas 2 weken na bestelling, zo'n 8 dagen nadat ons appartement op Funda stond. Veel te laat!
- De woning stond eerst een dag op de eigen NVM-website voordat deze op Funda kwam, irritant dat we daarop moesten wachten.
- Toen ik met de makelaar belde om te overleggen over of ik een bod ging accepteren of verder ging onderhandelen, had hij geen flauw idee welke biedingen binnengekomen waren.
- Aankoopmakelaar van de koper had bij het winnende bod gevraagd om een standaard NVM-koopovereenkomst zonder aanvullende artikelen. Huysshop had er toch nog een aanvullend artikel bijgevoegd dat niet te begrijpen was en volstrekt nutteloos omdat de inhoud al eerder opgenomen was in de overeenkomst. Ook was het paspoortnummer van de koper niet goed overgenomen.

Nu voor de tweede maal gebruik gemaakt. De tweede keer was de kwaliteit een stuk minder. Verder goedkoop, alleem na betaling merk je weinig belang meer bij de makelaar. Foutjes in voorlopig... Nu voor de tweede maal gebruik gemaakt. De tweede keer was de kwaliteit een stuk minder. Verder goedkoop, alleem na betaling merk je weinig belang meer bij de makelaar. Foutjes in voorlopig koopcontract, verkeerde informatie (aflosnota) doorgestuurd gekregen van geheel andere woning. Na contact daarover was dat de schuld van de notaris terwijl zij toch echt de mail hadden gestuurd. Verder wel een mogelijkheid om met mooie foto’s en filmpje eenvoudig en ‘goedkoop’ een groot bereik te krijgen via funda. Ook bij onderhandelen weinig support (advies of actief handelen) van de makelaar, vooral zelf goed nadenken en bepalen wat je wil.

Goedkoop, groot bereik via funda, mooie foto’s en film.

Voorkom fouten, kwaliteitscontroles, zet de klant centraal ook na betaling. Pro-actiever reageren op mails. Instelling bij onderhandelen. Niet...als de andere partij minder wil betalen dan is het... Voorkom fouten, kwaliteitscontroles, zet de klant centraal ook na betaling. Pro-actiever reageren op mails. Instelling bij onderhandelen. Niet...als de andere partij minder wil betalen dan is het aan u omdat te beslissen. Dat snap ik ook wel...

Jaap Lodeweges

Zeer goede ervaring . Constructieve oplossingen bij problemen. Afspraken worden correct nagekomen. Dhr Koene is een goede sparringpartner bij moeilijke beslissingen.

Ondanks aantrekkelijk prijsniveau, werkwijze zeer professioneel. Dit geld ook voor de wijze waarop je per mail of telefonisch te woord wordt gestaan.

Reactie Huysshop.nl:

Geachte cliënt, dank voor deze mooie review. Daar zijn we natuurlijk blij mee. Succes met de verhuizing en oplevering verder.

flexibel

neen