Advies makelaar
Website
Presentatie
8.2/10

Nispel

Tot nu toe een goede indruk. Snel geholpen met alle vragen die ik had.

Na de betaling is alles vrij snel door de Huysshop opgepakt. Afspraken met de fotograaf en de makelaar/taxateur snel geregeld en volgens afspraak.

Tot nu toe (nog) niet. Mijn huis komt aankomende week op Funda en dan zal blijken of zij de lijn kunnen doortrekken van dit moment in de ondersteuning en verkoop. Ik heb daar wel alle vertrouwen in.

RVM van Ringelenstijn

Uitstekende dienstverlening, direct contact met kundige mensen. Ondanks de zeer scherpe tarieven de kwaliteit die je van een Makelaarskantoor mag verwachten.

Uitstekend te bereiken, leveren en afspraken nakomen.

winnand arents, verzekeringsarts (n.p.)

Allemaal super snel verlopen.

Steeds een snelle reactie gekregen bij vragen stellen per e-mail.
Indien er zich een probleem voordoet, dan gaat Direkteur dhr Koene zeer professioneel tewerk bij het zoeken naar oplossingen.

Tja dhr Koene is een professionele man in het makelaarschap, maar dat geldt natuurlijk niet voor al zijn medewerkers.
Desondanks heb ik wel de indruk dat hij tracht zijn personeel goed op te...
Desondanks heb ik wel de indruk dat hij tracht zijn personeel goed op te leiden.

Uitstekend

Snelheid van verwerken eventuele aanpassingen

Wouter

Goed.

snel reageren.
duidelijk informatie over stappen in verkoopproces via de mail

nee.

Woontotaal Rijnmond

Zeer goed

Snel, accuraat en klantvriendelijk

Pieter

Informatieverstrekking vooraf is onjuist. Er wordt verteld dat verkoop huis binnen een paar dagen op funda komt. Dit heeft bij mij bijna 1,5 week geduurd. Proces wordt niet uitgelegd maar je wordt... Informatieverstrekking vooraf is onjuist. Er wordt verteld dat verkoop huis binnen een paar dagen op funda komt. Dit heeft bij mij bijna 1,5 week geduurd. Proces wordt niet uitgelegd maar je wordt ook niet op de hoogte gehouden van voortgang. Wekt veel irritatie. Toen eea na diverse telefoongesprekken eindelijk op funda staat loopt alles prima. Mijn opm : zet de procedure duidelijk op internet en kom na wat je zegt.

Doorzetten interesse gaat snel, in principe werkt dit allemaal wel goed mits even goed en duidelijk communiceren.

Procedure goed uitleggen of telefonisch uitkeggen

Na aandringen gebeurt er wat

Nog te kort mee bezid

Zie eerste. Raag

Goede ervaring

Nee

Nee

Paul

Snelle en correcte service! Inhoud van diensten duidelijker communiceren. Wist niet dat er een makelaar langs kwam voor inmeten en dacht dat een brochure zelf gemaakt moest worden.

Laagdrempelig.

Snelheid van terugkoppeling bezichtigingsafsptaak via Funda