Advies makelaar
Website
Presentatie
8.2/10

Uitstekend

Snelheid waardoor alles snel op Funda staat.

Raamposter voorzien van 040nummer i.pl.v. een 0900nummer. Komt beter over lijkt mij en de raamposter mogen wat groter van formaat zijn.

Reactie Huysshop.nl:

Dank voor uw mooie beoordeling va Huysshop. Fijn dat alles soepel is verlopen.
Wij nemen uw opmerking over de posters zeker mee.

Peter Appels

"Ik ben zeer tevreden over Huysshop en hun diensten. Met name de korte maar kordate bijdrage in de onderhandelingen wordt zeer op prijs gesteld. Een pluim voor de makelaar!"

Goed pakket tegen een betaalbare prijs.

Misschien in het begin begeleiden in het gebruik van de online tool.
De documenten die kreeg toegestuurd zoals verkoopovereenkomst, lijst van zaken etc. vond ik verwarrend.
Blijkbaar kon...
Misschien in het begin begeleiden in het gebruik van de online tool.
Blijkbaar kon ik die ook op de website beheren, dat had ik niet meteen door.

Martijn

Vlotte reactie, afspraak voor opname kwam wat moeizaam tot stand. Opname verliep vlot en doeltreffende verdere afhandeling snel en accuraat. Aanmelding voor Funda Open Huizen Dag was binnen een dag... Vlotte reactie, afspraak voor opname kwam wat moeizaam tot stand. Opname verliep vlot en doeltreffende verdere afhandeling snel en accuraat. Aanmelding voor Funda Open Huizen Dag was binnen een dag geregeld.

Vlotte no-nonsense behandeling.

Opnieuw mijn woning verkocht via Huysshop, en opnieuw zeer tevreden.

De makelaar kwam binnen 2 dagen langs en dezelfde week stond mijn woning nog op funda.
Snel verkocht. Ook in het weekend werd er gereageerd via mail.

Goed zou het wel prettig vinden om iets meer informatie te krijgen wanneer je het pakket besteld heb. Stappenoverzicht zou fijn zijn. Nu krijg ik mails tussen door met info. Misschien handig om de... Goed zou het wel prettig vinden om iets meer informatie te krijgen wanneer je het pakket besteld heb. Stappenoverzicht zou fijn zijn. Nu krijg ik mails tussen door met info. Misschien handig om de tips te ontvangen hoe je de bezichtiging het beste kan doen. (Deze staan wel bij Makelaarsland )

Korte lijnen / vriendelijk

Geachte cliënt,
Dank voor uw opbouwende opmerkingen.
Geachte cliënt,
Dank voor uw opbouwende opmerkingen.
Klanten krijgen sinds kort na de bestelling van een fundapakket een overzichtelijk stappenplan. Tips voor de bezichtiging staan op onze website. De link naar deze pagina staat in de welkom-aan-boord informatie.
Succes met de verhuizing! Nogmaals dank voor het vertrouwen in Huysshop!

Positief.

Bereikbaarheid van de backoffice en de makelaar. Aanvragen voor bezichtiging worden snel doorgestuurd (zelfde dag,zelfs met kerst).

Er kan iets meer gecommuniceerd worden over hoe iets verder gaat. Bijv bij plattegrond extra, opeens mail van ander bedrijf. Onduidelijk wat je daarmee moet.

Slecht, heel slecht.
Slecht bereikbaar. Onbeschofte communicatie. Onvolledige communicatie. Slechte impact op (potentiële) kopers. Zeer onprofessioneel.

Communicatie
Te veel moet er verbeterd worden.

Geachte cliënt,
Wij herkennen ons niet in uw opmerkingen. Wij hebben - ondanks verzoeken hiertoe - nog steeds geen toelichting van u mogen ontvangen. Daar kunnen wij van leren.
De verkoop...
Geachte cliënt,
De verkoop op zich is prima verlopen. De vraagprijs was weliswaar aanvankelijk aan de forse kant (op uw verzoek), maar na het aanpassing van de vraagprijs op advies van de Huysshop makelaar was uw woning snel verkocht.
Huysshop wenst u oprecht veel succes toe met de verhuizing!
Philip Koene (alg dir Huysshop)

Wij hebben (al) voor de 3e keer Huysshop gekozen op basis van eerdere ervaringen.
En weer stellen we vast: Goede service & correcte communicatie, vlot, flexibel en pragmatisch!

Goede service & correcte communicatie, vlot, flexibel en pragmatisch!

Geachte cliënt,
Dank voor deze mooie review van Huysshop. Wij werken elke dag aan een optimale dienstverlening. En uw review bewijst weer dat we het in de meeste gevallen waarmaken. Nogmaals: dank!

Johan Verhaegh

Snel en goed geholpen

Ik had nergens gelezen dat vooraf de makelaar zelf het appartement moest zien alvorens het op de site gezet werd. Achteraf begrijp ik het wel maar had het liever ook vooraf geweten.