Advies makelaar
Website
Presentatie
8.2/10

Mich

Echt top. Hoge prijs voor mijn huis, lage kosten. Snel, vakkundig en zorgvuldig geregeld allemaal.

Alles top. Ik ben erg goed begeleid. Snelle replies en acties, altijd zorgvuldig. Mijn huis is voor een veel hoger bedrag verkocht dan makelaars hier in de buurt dachten. Maar het is ook een mooi... Alles top. Ik ben erg goed begeleid. Snelle replies en acties, altijd zorgvuldig. Mijn huis is voor een veel hoger bedrag verkocht dan makelaars hier in de buurt dachten. Maar het is ook een mooi huis. :-)

Ik had het idee dat de mailadressen backoffice en info soms door elkaar liepen. Een notificatie vanuit move.nl als de kopers nog documenten hebben open staan om up te loaden zou handig zijn. Maar... Ik had het idee dat de mailadressen backoffice en info soms door elkaar liepen. Een notificatie vanuit move.nl als de kopers nog documenten hebben open staan om up te loaden zou handig zijn. Maar misschien heb ik er overheen gekeken en zit het er (inmiddels) wel in.

Reactie Huysshop.nl:

Beste Mich, dank voor de mooie review. Daar zijn we uiteraard blij mee. Het move online dossier is nog in ontwikkeling, maar het wordt wel steeds geavanceerder. De notificaties zijn inmiddels... Beste Mich, dank voor de mooie review. Daar zijn we uiteraard blij mee. Het move online dossier is nog in ontwikkeling, maar het wordt wel steeds geavanceerder. De notificaties zijn inmiddels operationeel.
Nogmaals dank voor het vertrouwen.

T. LUCASSEN

Alles prima

Zo doorgaan

Rene

Prima communicatie vriendelijk en adequaat

Goed bereikbaar

Email instellingen wijzigen. Mail verstuurd met een info@ komen steeds in de spam terecht t

Edwin

Zeer slecht

Goedkoop maar is duur koop

Contact en bereikbaarheid
Kennis van zaken
weten wie je aan de telefoon hebt
presentatie zeer slecht.
heel veel klachten van gedesinteresseerde kopers geen afspraak konden...
Contact en bereikbaarheid
Kennis van zaken
weten wie je aan de telefoon hebt
presentatie zeer slecht.
heel veel klachten van gedesinteresseerde kopers geen afspraak konden maken.
Wou mijn huis voor minder verkopen dan ik wou. uiteindelijk veel betere prijs gekregen om dat ik voet bij stuk hield.

Nico de Jong

Zeer slecht

goedkoop

filmpje, foto,s, processen, kwaliteit, betrokkenheid, juistheid, snelheid

Petersen

Waardeloos en onbetrouwbaar!

leugens verkondigen

stop met makelaartje spelen

Geachte heer / mevrouw Petersen,
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
Geachte heer / mevrouw Petersen,
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
Voor de lezer: uw aankoopmakelaar heeft een bod gedaan op een woning uit onze portefeuille. Er was een mondeling akkoord, maar nadien is er een beter bod binnengekomen, met betere voorwaarden, van een andere partij.
Zoals uw aankoopmakelaar zou moeten weten (ik zie dat hij geen lid is van een brancheorganisatie, dus het ontbreekt hem waarschijnlijk aan enige basiskennis, gezien ook de feitelijk onjuiste reactie) is een overeenkomst pas rechtsgeldig als er een schriftelijke koopovereenkomst is getekend.
Mijn cliënt heeft een beroep gedaan op het schriftelijkheidsvereiste, na afweging van de opties die er zijn in het geval er een nieuw bod komt van een andere partij.
Wij hebben derhalve de belangen van de verkoper gediend. En die is er zeer tevreden over.
Wij begrijpen heel goed dat u teleurgesteld bent. Het was misschien beter geweest een echte, professionele aankoopmakelaar in de arm te nemen. Uw adviseur zou ik geen makelaar noemen, want dan had hij u zeker op een correcte wijze u kunnen uitleggen hoe het werkt.
Uiteraard kunt u contact met mij opnemen.
Team Huysshop / Philip Koene

Rob van Zetten

Zeer tevreden!

Hele goede hulp en adviezen gekregen van dit kantoor om zelf mijn appartement te hebben kunnen verkopen

Niet echt

Beste Rob,
Dank voor je mooie review. Het ging inderdaad voorspoedig, mooie prijs ook weer!
Succes met de verhuizing.

Ariënne

De geboden service en professionele kwaliteit door/van deze NVM internetmakelaar hebben wij als zeer prettig ervaren! Maximale ondersteuning bij het zélf verkopen van onze woning. Steeds de juiste... De geboden service en professionele kwaliteit door/van deze NVM internetmakelaar hebben wij als zeer prettig ervaren! Maximale ondersteuning bij het zélf verkopen van onze woning. Steeds de juiste hulp op het juiste moment wanneer wij daar behoefte aan hadden.Mochten wij ooit onze nieuwe woning gaan verkopen hoeven wij niet verder te zoeken. Een absolute aanrader voor een zeer fair tarief!!

Professionele ondersteuning voor de consument/duidelijke tarifering/moderne klantgerichte ondersteuning

Kunnen wij zo niet 1,2,3 bedenken maar als er een puntje zou kunnen zijn..: misschien 24/7 telefonisch bereikbaar? Of is dit niet reëel?

Pieter van B.

Fijne samenwerking gehad met de makelaar van Huysshop. Onderhandelen is niet zo mijn ding, maar Philip Koene is een ervaren makelaar en heeft mijn belangen uitstekend behartigt.

Goede communicatie met de backoffce en de makelaar.

Tip voor Huysshop: een soort naslagwerkje met tips en hoe het verkoopproces werkt. Alles staat weliswaar op de wensite, maar een handzaam overzicht zou voor mij fijn zijn geweest. Ik denk voor een... Tip voor Huysshop: een soort naslagwerkje met tips en hoe het verkoopproces werkt. Alles staat weliswaar op de wensite, maar een handzaam overzicht zou voor mij fijn zijn geweest. Ik denk voor een aantal mensen ook, die niet zo digitaal zijn ingesteld.

H van Biemen

Huis verkopen

goedkoop

Adequaat reageren op fouten en tips. Aanpassen van communicatie, zonder fouten.

Geachte cliënt,
Geachte cliënt,
Dank voor jouw feedback. Wij willen onze dienstverlening altijd op hoog niveau hebben en ook houden. Jammer dat jouw ervaringen wat minder zijn. Wij hebben alle communicatiemomenten grondig bekeken, maar kunnen ons niet herkennen in het beeld dat je schetst.
Wij zijn blij dat jouw woning voor een prima prijs is verkocht, conform ons advies toen het in de verkoop kwam. Ook de verdere afhandeling van de koopakte is naar wens verlopen, zo blijkt uit de correspondentie.
Succes met de verhuizing!
Team Huysshop
drs. Philip Koene (makelaar)