Advies makelaar
7.8/10
Website
Presentatie
8.2/10

Verrassend goed persoonlijk en professioneel contact (minder doe het zelf dan verwacht). Na enig twijfelen ook het koopcontract laten opstellen door de Huysshop en hierdoor ontzorgt
Aanrader...
Aanrader dus om een pakket te nemen met dit erin.

Snel reageren op mails maar ook telefonisch goed bereikbaar en bij een niet standaard wens (tav koopcontract) zelds persoonlijk advies gekregen

Wij hebben gekozen voor digitaal (online ondertekenen) ook hier hebben ze een service voor, de techniek werkte maar niet heel gebruiksvriendelijk (in tegenstelling tot de overige online tools)

Geachte client,
Dank voor uw mooie review. Leuk om te lezen dat u verrast was door onze hoge graad van dienstverlening. In feite is elke makelaar verplicht die te leveren, maar in de praktijk gebeurt dat niet.
Wij wensen u veel succes met de verhuizing.

Luc en Palina Nieland

Absolute aanrader! Snelle contact, hulp bij alle vragen, geen dure makelaar nodig !

Snelle communicatie, duidelijke spelregels

nee

Aanrader!

Heldere dienstverlening - NVM makelaar

Makelaar is kritisch op foto's. Makelaar Philip vindt foto's heel belangrijk, net zoals goede plattegronden. Wij hadden niet zoveel verstand van fotografie, maar de mensen van de backoffice hebben... Makelaar is kritisch op foto's. Makelaar Philip vindt foto's heel belangrijk, net zoals goede plattegronden. Wij hadden niet zoveel verstand van fotografie, maar de mensen van de backoffice hebben wat foto's bewerkt. Wat een goede service is.

Hans van den Hof

Kennis van zaken en snelle afhandeling. Wijzigingen worden snel doorgevoerd.

Fijn contact met de makelaar
Snelle afhandeling van zaken

De samenwerking verliep prima. Als er een kleinigheid was, dan werd er gelijk wat aan gedaan. Competente mensen met de nodige ervaring, volgens mij.

Alles is duidelijk en zo niet dan worden vragen snel en afdoende beantwoord.

Misschien een kleinigheid maar in wezen loopt het prima.

Geert-Jan van den Broek

Prima ervaring met Huysshop. De backoffice reageert adequaat op vragen. De makelaar geeft advies bij onderhandelingen en zij zorgen ook voor de communicatie met de bieders rond de onderhandelingen.... Prima ervaring met Huysshop. De backoffice reageert adequaat op vragen. De makelaar geeft advies bij onderhandelingen en zij zorgen ook voor de communicatie met de bieders rond de onderhandelingen. De tegenpartij kan ook een aankoopmakelaar zijn.

Het is toch behoorlijk spannend allemaal, je huis verkoen. Maar met Huysshop heb je een makelaar in huis met kennis van zaken, ook wat betreft juridische zaken. Prima gedaan Huysshop!

Heldere dienstverlening - prima backoffice - je mag altijd wijzigingen laten doen aan je foto's of tekst.

Geen.

Prima geregeld ! aanrader

snelle reactie

alles oke

Geachte cliënt,
Dank voor de mooie review. We hebben elkaar regelmatig telefonisch gesproken, om de voortgang en biedingen te bespreken.
Succes met de verhuizing,
Met vriendelijke...
Geachte cliënt,
Succes met de verhuizing,

GJ Berkenhof

Goede ervaring met Huysshop. Prettige mensen, aan de telefoon en via de mail. Heldere dienstverlening.

Uitstekende service voor een prima prijs. Als je zelf dingen wil doen bij de verkoop van je huis, is er geen beter en flexibeler concept dan dat van de Huysshop. Er zijn veel van dit soort... Uitstekende service voor een prima prijs. Als je zelf dingen wil doen bij de verkoop van je huis, is er geen beter en flexibeler concept dan dat van de Huysshop. Er zijn veel van dit soort makelaars, maar Huysshop bestaat al meer dan 10 jaar. Een vertrouwd concept.

Geen die ik zo kan bedenken.

Prima ervaring met Huysshop.

Prima ervaring met Huysshop.

Je weet vantevoren wat je kan verwachten. In het begin moet je zelf veel doen. Ze willen dat alle informatie voor het dossier er is. Huysshop verzamelt zelf ook veel info.

De aanvragen voor bezichtigingen worden netjes doorgegeven. Onderhandelingen worden correct gevoerd.

Wij zijn tevreden over het verkoopproces. Een aanrader als je het leuk vind om zelf wat dingen te doen voor de verkoop van je huis.

Duidelijke taakverdeling tussen verkoper en makelaar Huysshop.

x

- Duidelijke pakket aanbieding
- Lage prijs
- Duidelijk marktsegment
- bord versturen om op ruit te plakken

- Persoon welke langs komt om advies te geven over de vraagprijs: Dit was geen advies, het was puur een check op mijn ID en eigendomsbewijs
- Inzicht vanaf het begin af aan dat mensen op funda...
- Inzicht vanaf het begin af aan dat mensen op funda niet kunnen bellen voor een afspraak te maken maar dat ze moeten mailen en ik als verkoper ze terug moet bellen. Ik vind het niet erg ze terug te belllen maar door het feit dat zij ook niet kunnen bellen verlies je kopers
- Emails met het stappen plan komen allemaal in 2 dagen in je mailbox ipv een vervolgmail voor de volgende stap

Geachte client,
Allereerst danken wij u voor de opbouwende opmerkingen en het in de Huysshop gestelde vertrouwen. Wij feliciteren u met de voorspoedige verkoop.
Kandidaat-kopers kunnen...
Geachte client,
Kandidaat-kopers kunnen overigens altijd bellen met onze backoffice. Om het verkopers gemakkelijk te maken vragen wij kijkers altijd hun contactgegevens op mail te zetten zodat wij de verkoper correct informeren.