Advies makelaar
7.8/10
Website
Presentatie
8.2/10

Exact wat ik voor ogen had qua service. Transparante communicatie en korte lijnen.

Value for money.

DW Moerland

Ik was in de gelukkige omstandigheid dat mijn huis op donderdag op Funda was geplaatst, en ik het op zondag al verkocht heb :-)
De communicatie was goed in die korte tijd.

Snelle reactie op eventuele vragen, niet duur.

Ik kreeg het voorlopige koopcontract in een mail waarin stond dat ik het definitieve contract digitaal kon ondertekenen.
Later bleek dit toch niet het geval, hierdoor waren we een beetje op...
Later bleek dit toch niet het geval, hierdoor waren we een beetje op het verkeerde been gezet. De koper woonde gelukkig dichtbij, dus kon bij mij komen ondertekenen.

Frans Verver

zeer snelle antwoorden op al onze vragen/en veranderingen op de site,
De service is echt top Zeer tevreden over het verloop van de verkoop vanaf het begin tot de verkoop van ons huis
zeer snelle antwoorden op al onze vragen/en veranderingen op de site,
De service is echt top

wij hebben ons huis binnen 3 weken verkocht

correctheid

Herfst

Wij hebben geen goede ervaringen met deze makelaar. Rommelige organisatie, mails of telefoontjes worden niet of laat beantwoord. Zelfs de kopers van ons huis kregen moeilijk of geen contact en... Wij hebben geen goede ervaringen met deze makelaar. Rommelige organisatie, mails of telefoontjes worden niet of laat beantwoord. Zelfs de kopers van ons huis kregen moeilijk of geen contact en gingen ons maar raadplegen wat er met onze makelaar aan de hand was. Een veel gehoord excuus is dan "de mail was in de spam-map terecht gekomen..".
Het lijkt alsof dit een bijbaan is van de eigenaar. Telefoontjes of mails werden meestal pas 'savonds na 18:00 uur beantwoord. Ook de eerste opname kon alleen 'savonds of op zaterdag worden ingepland. Degene die de telefoon aanneemt weet nooit ergens van en kan alleen een boodschap doorgeven.

Voordelig starttarief, aanpassingen op Funda werden snel en correct doorgevoerd.

Betere bereikbaarheid, sneller kunnen schakelen en inspelen op de situatie. Adequate telefoonbeantwoording, geen doorgeefluik. Fulltime betrokkenheid of extra personeel aannemen.

P. van Goor

Tot op heden is mijn ervaring dat er snel wordt gereageerd op vragen en verzoeken die binnen komen van kijkers.

Snelle terugkoppeling

Op de site staat bij onze bundel dat we gratis deel mogen nemen aan de Open Huizendag Dag van 1 oktober terwijl deze al heeft plaats gevonden. Informatie is dus niet altijd up-to-date.

Klantvriendelijk, aardig, no-nonsense

Dienstverlenend

Hoeveelheid informatie 'eenvoudiger' groeperen

Cindy Oldenhuis

Ik ben enthousiast over het principe van een internetmakelaar, het is leuk om zelf een grote rol te hebben in de voorkoop van je huis en daarmee ook nog eens heel veel geld te besparen. Helaas ben... Ik ben enthousiast over het principe van een internetmakelaar, het is leuk om zelf een grote rol te hebben in de voorkoop van je huis en daarmee ook nog eens heel veel geld te besparen. Helaas ben ik minder tevreden over de Huysshop zelf, het grootste knelpunt zit vooral op de communicatie

De premiumbundel, omvat alles wat nodig is voor een succesvolle verkoop. Vooral de fotoshoot en video zijn zeer proffesioneel gemaakt (door extern bedrijf).
Ik heb enkele keren telefonisch...
Ik heb enkele keren telefonisch contact gehad met de makelaar, dit contact was prettig en kwam professioneel over.

1. Het is meerdere keren onduidelijk geweest, wat ik precies zelf moest doen of invullen. Dit leverde onnodige vertraging op. Op de website staat dat je alleen zelf de tekst moet schrijven voor... 1. Het is meerdere keren onduidelijk geweest, wat ik precies zelf moest doen of invullen. Dit leverde onnodige vertraging op. Op de website staat dat je alleen zelf de tekst moet schrijven voor Funda en de bezichtigingen doen. Er wordt niets gezegd over ander papierwerk, over wanneer er wat precies nodig is. De mails die hierover gestuurd worden zijn ook niet altijd duidelijk. Een duidelijk stappenplan met uitleg over de formulieren zou prettig zijn.
2. Nadat we al snel een bod hadden, startte de onderhandeling. Dit werd door de Makelaar gedaan, na s'morgens telefonisch contact te hebben gehad was al vroeg op de dag de strategie duidelijk. Na de hele dag in spanning te hebben gezeten, belde ik aan het einde van de dag de makelaar met de vraag of er nieuws was. Helaas bleek dat de makelaar nog helemaal geen contact had opgenomen met de kopers. Ik vond de reactiesnelheid hierin erg traag, immers als er een bod ligt lijkt het me belangrijk om hier snel reactie op te geven. Daarnaast had de makelaar duidelijk kunnen zijn over wanneer hij contact op ging nemen.
3. De opname van de woning is enkele weken na aankoop van het pakket gebeurt, de woning was inmiddels al verkocht onder voorbehoud. Ook hierin dus een zeer trage reactiesnelheid.
4. Wij hebben een vriendin een professionele flyer laten maken, hierin zijn de gemaakte foto's verwerkt en de tekst van Funda. Deze flyer hebben we op de Openhuizendag aan alle bezoekers gegeven , daarnaast hebben we de flyers op verschillende plekken opgehangen. Een flyer zou nog een interessante aanvulling kunnen zijn op de verschillende diensten, het voorbeeld heb ik meegegeven aan de makelaar die is langs geweest voor opname.
5. De telefoniste komt niet klantvriendelijk over, ze geeft het gevoel dat alles per mail gecommuniceerd moet worden en dat telefonisch contact onwenselijk is. Zo belde ik bijvoorbeeld over het feit dat het huis nog steeds te koop stond op funda terwijl het koopcontract al weken terug was gemaild, de eerst reactie was direct dat ik hierover moest mailen. Toen ik daarop aangaf dat het koopcontract al lang gemaild was bleek dat "er een vinkje"" niet was aangezet en het daardoor nog niet gewijzigd was op Funda.

Bart

Ik wilde graag mijn huis verkopen, maar geen paar duizend euro kwijt zijn aan een makelaar. Hierna ben ik gaan zoeken naar een bedrijf dat voor mij de belangrijkste zaken kon regelen en ik de rest... Ik wilde graag mijn huis verkopen, maar geen paar duizend euro kwijt zijn aan een makelaar. Hierna ben ik gaan zoeken naar een bedrijf dat voor mij de belangrijkste zaken kon regelen en ik de rest zelf kon doen. Uitgekomen bij Huysshop en mijn ervaring is goed. Duidelijke website en na je betaling kun je meteen aan de slag om alles te regelen. Er komt ook nog iemand langs voor de officiële maten van de woning op te nemen, al met al een prima service

Duidelijke website, goede uitleg over alle onderdelen te vinden, wanneer je vragen hebt beantwoorden ze die binnen een dag

Makelaar is 5 minuten binnen geweest en aan de hand daarvan ook een prijsindicatie gedaan, deze viel erg laag uit. Ongeveer 10000 lager dan de echte makelaar die ik had laten komen. Misschien hier... Makelaar is 5 minuten binnen geweest en aan de hand daarvan ook een prijsindicatie gedaan, deze viel erg laag uit. Ongeveer 10000 lager dan de echte makelaar die ik had laten komen. Misschien hier meer tijd voor nemen.

Paul Versluis

Voor de 2e keer een huis in de verkoop gehad bij Huysshop. Doorslaggevend was de lage instapprijs en geen courtage bij verkoop. Dat de service dan hier en daar iets minder is neem je op de koop toe.

lage prijs, snelle plaatsing op Funda.

In het gehele proces hebben we Huysshop meerdere keren even 'achter de broek moeten zitten' om dingen geregeld te krijgen. Door de kennelijk behoorlijke portefeuille aan huizen en dus behoorlijk... In het gehele proces hebben we Huysshop meerdere keren even 'achter de broek moeten zitten' om dingen geregeld te krijgen. Door de kennelijk behoorlijke portefeuille aan huizen en dus behoorlijk aantal handelingen en taken verricht door hun backoffice deden zich meermalen slordigheden in het proces voor.

Mark Muizer

Uitstekend

altijd snelle reactie en afhandeling

versnel je proces door eerder om het koopcontract en dergelijke te vragen. Dat proces kan op die manier nóg sneller en beter.