Hlprs

Gemak plaatsen boeking
Informatie op website
Gebruik platform

E. Manson-Vervark

Krijg een heel goede indruk van dit bedrijf. Ook wat betreft de afhandeling van het financiele gedeelte.

Lotje

Snel en helder. Overzichtelijke en duidelijke site en snel een fijne hulp gevonden.

Helder en overzichtelijk

Reactie Hlprs:

Super bedankt voor uw review!

J.A. Cornelisse

Prima geholpen. In een kort tijdsbestek was de tuinklus geklaard! Dank u wel.

De snelheid van het oplossen van mijn tuinprobleem (het winterklaar maken).

leida ockhuizen

Het is een goed bedrijf die ik zeker zou aanraden

Erwin werkt netjes en ruimt alles keurig op,ik ben heel tevreden met Erwin.Een vriendelijke nette man die goed doorwerkt.

Ada Geleijnse

Zeer duidelijke informatie waar u voor staat en de werkwijze.

George Gindac

Klantvriendelijkheid, waardering ,respect en zekerheid voor medewerkers! Heel betrouwbaar, professioneel en toegankelijk voor iedereen! Dus, ben ik heel tevreden.

Ik ben pas begonnen met werken bij dit bedrijf Huis Cleaning en hiermee wil ik doorgeven dat ze werken heel professioneel en heel goede service aan klanten geven.

Reactie Hlprs:

Super leuk George, fijn om te lezen dat je het zo zijn vindt om via Huiscleaning te werken bij verschillende klanten!

R.h van maurik

Ik ben zeer tevreden over hoe het is gelopen

Wiegerinck

Prima service, goed geholpen, vlotte afwerking, jammer dat het veel moeite kostte pm ingelogd te komen. Kreeg bij reset toegangscode telkens error te zien. Verder alleen maar lof.

Sylvia Kruppa

Snel werd de juiste klusser bij onze klus aangeboden!

Wilma Edelenbos

Beste mensen, tot nu toe erg tevreden wacht nog wel op de rekening. Vraag mij wel af wat U tegen wanbetalers doet. Zelf betaal ik mijn rekeningen keurig zoals het hoort. Met vriendelijke groet.

Geen zwakke punten.