Ilona van Osch van Rijswijk

Ik heb een fijne en leerzame hands-on training gehad van Raoul. Raoul is iemand die de tijd neemt om functionaliteiten uit te leggen en hier, indien nodig, ook instructies van maken zodat het later... Ik heb een fijne en leerzame hands-on training gehad van Raoul. Raoul is iemand die de tijd neemt om functionaliteiten uit te leggen en hier, indien nodig, ook instructies van maken zodat het later nog eens is terug te vinden. Praktisch, duidelijk en het heeft mij geholpen om in de toekomst een betere en effectievere mailing te verzorgen.

Jeroen Dols

Deskundige uitleg en begeleiding.
Deskundige uitleg en begeleiding.
Raoul speelt goed in op het niveau van de cursist, en legt alles begrijpelijk uit. Ook is er een goede verhouding tussen theorie en praktijk, waardoor de lesstof makkelijk wordt opgenomen. Mijn leerdoel voor deze dag is 100% bereikt. Absolute aanrader dus, wanneer je meteen zelfstandig met de opgedane kennis aan de slag wilt gaan.

Jolanda Habets

Raoul was erg flexibel in welke aspecten we meer wilden benaderen . Het was een gepersonaliseerde dag. Ik heb dan ook veel geleerd. De setting was losjes waardoor ik me snel op mijn gemak voelde en... Raoul was erg flexibel in welke aspecten we meer wilden benaderen . Het was een gepersonaliseerde dag. Ik heb dan ook veel geleerd. De setting was losjes waardoor ik me snel op mijn gemak voelde en ik veel vragen kon stellen.

Frank Hofstee

In de eerste 60 minuten hadden de belangrijkste tip al boven water, die de rode draad zou blijken voor de rest van de dag. Raoul is deskundig, geduldig en vriendelijk.

Lysette Kampman

De individuele begeleiding door Raoul is me heel erg goed bevallen, de tijd vloog voorbij op de trainingsdagen. Door de training staat binnen no time mijn eigen professionele website (en webshop).

Tanja de Koning

Een leerzame WordPress cursusdag gehad om zelf onze website bij te houden. Voorafgaand aan de training heeft Raoul persoonlijk contact opgenomen en voorgesteld om maatwerk te leveren meer... Een leerzame WordPress cursusdag gehad om zelf onze website bij te houden. Voorafgaand aan de training heeft Raoul persoonlijk contact opgenomen en voorgesteld om maatwerk te leveren meer toegespitst op onze eigen website. Raoul is vriendelijk, deskundig en legt alles duidelijk uit met heldere instructies. Ik heb geleerd hoe ik de website kan onderhouden en daarnaast ook de eerste basisstappen om een nieuwe website op te zetten. Hiervoor is tevens een instructievideo beschikbaar waar alles stap voor stap wordt uitgelegd. Kortom, Heijsen.nl, beveel ik graag aan!

Rianne van Zanten

Praktijkgerichte (maatwerk) training Mailchimp gehad van Raoul. Direct toepasbaar om een template en campagne te kunnen maken voor mijn opdrachtgever. Na het maken van de template heb ik nog hulp... Praktijkgerichte (maatwerk) training Mailchimp gehad van Raoul. Direct toepasbaar om een template en campagne te kunnen maken voor mijn opdrachtgever. Na het maken van de template heb ik nog hulp gevraagd en beantwoorde Raoul mijn vragen. Kreeg ook nog tips bij de template die ik onderhanden had. Heel fijn!

Ingrid van den Tillaar

Een goede cursus, waarin ik heb geleerd samen met mijn collega hoe ik de website eenvoudig zelf kan bewerken, up to date kan houden en verder kan professionaliseren.
Nu hopen dat ik het in de...
Nu hopen dat ik het in de praktijk kan blijven toepassen, middels de handige links, filmpjes, instructies en adviezen moet dat goed komen.
De cursus was op een prettige rustige locatie, zodat we de focus ook de hele dag bij de website konden houden.
Dank Raoul!

Robert van Hemmen

In mijn zoektocht naar specialistische kennis over WordPress en WooCommerce kwam ik al snel uit bij Raoul Heijsen van Heijsen.nl. Na een telefonische intake heeft Raoul een op maat gesneden... In mijn zoektocht naar specialistische kennis over WordPress en WooCommerce kwam ik al snel uit bij Raoul Heijsen van Heijsen.nl. Na een telefonische intake heeft Raoul een op maat gesneden programma voor mij samengesteld wat al mijn leerdoelen goed weer gaf. Daarop zijn we op zijn locatie in Nijmegen (pal naast het NS Station) een paar dagen aan de slag gegaan. Na afloop van de trainingsdagen kan ik stellen dat de training mijn verwachtingen heeft overtroffen: naast de afgesproken leerdoelen heeft Raoul extra tijd en materiaal beschikbaar gesteld om mij verder te helpen.

Raoul is een echte vakman en een uitstekend opleider. Daarnaast is Raoul ook gewoon een vlotte vent die je zelfs buiten de training om helpt waar nodig. Wij houden zeker contact en ik kan Raoul zeker aanbevelen aan iedereen die aan de slag wil of (zoals mij) meer wil leren over WordPress en WooCommerce!

Luuk de Vries

Ik kwam aan bij de cursus zonder enige kennis van WordPress. Na het eerste dagdeel ben ik ermee aan de slag gegaan en bij het tweede dagdeel de puntjes samen op de i gezet. Het was een prettige... Ik kwam aan bij de cursus zonder enige kennis van WordPress. Na het eerste dagdeel ben ik ermee aan de slag gegaan en bij het tweede dagdeel de puntjes samen op de i gezet. Het was een prettige ervaring en heb een complete website gebouwd. Raoul, bedankt!