Jory Hesen

Wat een verademing, om na jaren van zelf proberen en een slechte communicatie met de websitebouwer, bij Raoul van Heijsen internet academy terecht te komen! Ik heb nu met hulp van Raoul 3 prima werkende sites (1 wordpress en 2 woocommercesites)gebouwd in een korte tijd.
Raoul geeft hele duidelijk uitleg, heeft kennis van zaken, past het programma aan aan je wensen en je niveau en laat je ook zelf veel uitproberen. Uiteindelijk maak je de website grotendeels zelf. Ik had gekozen voor de 1-op-1 trainingen en dat is me zeer goed bevallen. De trainingslocatie is prima en is inclusief lekkere lunch.
In de training zet je samen in grote lijnen de website in elkaar. Het verder invullen en aanvullen van de site, doe je daarna thuis. Je kunt dan altijd nog bij Raoul terecht met vragen.
De hosting gaat inmiddels ook via Raoul en ook daarover ben ik meer dan tevreden.
Ik kom binnenkort nog zeker een trainingsdag volgen om de puntjes op de spreekwoordelijke i te zetten!
De afgelopen weken alleen maar complimenten van vaste klanten mogen ontvangen over de vernieuwde site: dat zegt genoeg!

Score voor Heijsen - Managed WordPress Webhosting: 5/5
Zou u Heijsen Internet & Academy aanbevelen? Ja