Tijn Stuve

Voor mij was het een zeer nuttige cursus waar op een gezellige manier word gewerkt maar je ondertussen wel erg veel leert en snel meer weet over de achterkant van de website

Dennis Eijkenboom

Als aanvulling op de WordPress cursus van 1 dag een videoinstructie toegespitst op mijn website. Erg handig als naslagwerk om nog een terug te kijken. Duidelijke uitleg in de video! Als ik nog wat... Als aanvulling op de WordPress cursus van 1 dag een videoinstructie toegespitst op mijn website. Erg handig als naslagwerk om nog een terug te kijken. Duidelijke uitleg in de video! Als ik nog wat vragen had was Raoul goed bereikbaar voor aanvullende informatie, super prettig

Dennis Eijkenboom

Een duidelijke uitleg zodat een leek als ik op dit gebied begrijp hoe ik met WordPress moet werken. Raoul blijft geduldig als iets vaker uitgelegd moet worden, erg prettig in de omgang!

Petro van Ginneke

Al was ik al aardig op weg, WordPress is een materie waar je je écht in moet (willen) verdiepen om er zoveel mogelijk uit te halen.
Met deze online cursus is mij dat helemaal gelukt!
In...
Met deze online cursus is mij dat helemaal gelukt!
In duidelijke stappen wordt uitgelegd hoe je een dergelijke site kunt opzetten.

Neem daar wel de tijd voor en het resultaat mag er zijn.
Mijn eerste eigengemaakte website staat, met de onmisbare hulp van Heijsen.nl, waar je onbeperkte toegang hebt tot de betaalde online cursus.

Mijn enige tip zou zijn: een wat minder monotone voice-over.
Maar wellicht leid dat juist weer af van deze lesstof?
Verder vind ik de gebruiksvriendelijkheid én de video's duidelijk en goed.

Aanrader!

Ton Geurts

Ik heb een super training gehad, duidelijke uitleg, meer dan voldoende tijd om vragen te stellen, zeer deskundige uitleg.
Kortom als iemand een training wilt volgen doe het dan bij Raoul...
Kortom als iemand een training wilt volgen doe het dan bij Raoul Heijssen!!! Dat kan ik iedereen aanbevelen.

J.G. Vink

Raoul is een enthousiaste en zeer deskundige docent die mij op een prettige en efficiënte manier heeft geleerd om een doeltreffende website te bouwen.
Hij weet de fijne kneepjes om je website...
Hij weet de fijne kneepjes om je website een professionele uitstraling te geven. Hulde!

Eijkenboom

Als leek op het gebied van het maken van een website heeft Raoul me goed op weg geholpen. Het was een leerzame scholing, Raoul weet waar hij het over heeft en kan het eenvoudig uitleggen zodat het... Als leek op het gebied van het maken van een website heeft Raoul me goed op weg geholpen. Het was een leerzame scholing, Raoul weet waar hij het over heeft en kan het eenvoudig uitleggen zodat het voor mij ook duidelijk is geworden

Miriam Broeksema

Zelf had ik 0 ervaring met Wordpress, toch ben ik tevreden met het eindresultaat. De training is zo ingericht dat je zelf aan je website kan gaan bouwen en nu ook zelf kan beheren. Raoul is zeer... Zelf had ik 0 ervaring met Wordpress, toch ben ik tevreden met het eindresultaat. De training is zo ingericht dat je zelf aan je website kan gaan bouwen en nu ook zelf kan beheren. Raoul is zeer geduldig en legt alles prefect uit.

Eveline Snelders

Goede een-op-een training die helemaal op maat gemaakt was. Ik kan alles vragen en uitleggen en samen zoeken we naar een oplossing. De nazorg is ook erg goed, ik kan altijd nog terugkomen op iets of... Goede een-op-een training die helemaal op maat gemaakt was. Ik kan alles vragen en uitleggen en samen zoeken we naar een oplossing. De nazorg is ook erg goed, ik kan altijd nog terugkomen op iets of tips vragen. Een zeer prettige samenwerking met Raoul dus.

Leon Cobussen

Ik wist redelijk wat ik wilde voor mijn website en naarmate de dag vorderde gaf Raoul steeds meer handigheidjes door waardoor de site precies werd zoals ik hem wilde hebben. Hij denkt mee en is een... Ik wist redelijk wat ik wilde voor mijn website en naarmate de dag vorderde gaf Raoul steeds meer handigheidjes door waardoor de site precies werd zoals ik hem wilde hebben. Hij denkt mee en is een warm en vakkundig persoon waar ik ook in de toekomst mee wil blijven werken. Warme groet Leon Cobussen.