MW

Snelle levering en fijne prijzen

Top

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo, dank je wel voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel is geleverd door DPD. Wist je dat als je 2 hamamdoeken of meer bestelt je bij ons altijd profiteert van... Hallo, dank je wel voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel is geleverd door DPD. Wist je dat als je 2 hamamdoeken of meer bestelt je bij ons altijd profiteert van stapelkorting (dus nog fijnere prijzen 😉)? Er staat ook nog een leuke actie met Ottomania hamamdoeken op stapel, dus ik zou zeggen, hou de website in de gaten! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - www.hamamdoeken.com

buijsen

Snel en goed geleverd

Top geregeld

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo, dank je wel voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat de bestelling snel is geleverd en dat alles helemaal naar wens was. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com -... Hallo, dank je wel voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat de bestelling snel is geleverd en dat alles helemaal naar wens was. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Hélene

Fantastische service

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

de doek die ik graag wilde hebben was niet voorradig; ik ben uitgebreid geadviseerd over een nieuwe keus

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Hélene, wat leuk om zo'n positieve review van je te mogen ontvangen! Het is natuurlijk altijd vervelend als iets niet voorradig blijkt. Tegelijkertijd is het fijn om te vernemen dat dit niet... Hallo Hélene, wat leuk om zo'n positieve review van je te mogen ontvangen! Het is natuurlijk altijd vervelend als iets niet voorradig blijkt. Tegelijkertijd is het fijn om te vernemen dat dit niet alleen maar negatief hoeft te zijn en dat je de manier waarop je geholpen bent als prettig hebt ervaren 😊 Heel veel plezier van je hamamdoek en heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Alice

Mooi kwaliteit kussenhoezen!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Alice, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze kussenhoezen. We hebben ze nog niet zo lang in het assortiment en zijn dus heel blij met deze feedback. Wist je dat we... Hoi Alice, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze kussenhoezen. We hebben ze nog niet zo lang in het assortiment en zijn dus heel blij met deze feedback. Wist je dat we ook bijpassende plaids hebben? :-) Heel veel plezier ervan en graag nog eens tot ziens online! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - www.hamamdoeken.com

Belazerde klant

Zeer slecht. Kleur gekocht komt niet overeen met werkelijkheid

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Niet de kleur. Verkoper blijft erbij ondanks dat dit duidelijk aantoonbaar. Misleidend bedrijf. Slechte Service.

Jet Witbreuk

Uitstekend

Perfecte service

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Jet, dank je wel voor het delen van jouw ervaring. Wat fijn om te horen dat je deze als uitstekend hebt ervaren! We hopen je nog eens terug te zien. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra -... Hallo Jet, dank je wel voor het delen van jouw ervaring. Wat fijn om te horen dat je deze als uitstekend hebt ervaren! We hopen je nog eens terug te zien. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - www.hamamdoeken.com

Ien

Prachtige kwaliteitsdoeken, goede acties

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Bij de 1+1 actie heb ik weer 2 prachtige doeken gescoord. Van beide soorten had ik al een exemplaar in een andere kleur, dus ik wist dat ik goed zat met deze keuze. De kwaliteit is geweldig en de... Bij de 1+1 actie heb ik weer 2 prachtige doeken gescoord. Van beide soorten had ik al een exemplaar in een andere kleur, dus ik wist dat ik goed zat met deze keuze. De kwaliteit is geweldig en de kleuren zijn mooi. Ik ben sowieso een fan van doeken van Hamams Own met bamboe, ze zijn zacht, voelen luxueus aan en blijven mooi en zacht na veelvuldig gebruik en wassen. Daarnaast heb ik van hetzelfde merk een Kikoy, die lichter en dunner is en erg mooi van kleur. Ook deze doeken blijven lang mooi.

Reactie Hamamdoeken.com:

Goedemorgen Ien, dank je wel voor deze prachtige review! Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de hamamdoek acties en super fijn natuurlijk om te horen dat de bamboe hamamdoeken én... Goedemorgen Ien, dank je wel voor deze prachtige review! Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de hamamdoek acties en super fijn natuurlijk om te horen dat de bamboe hamamdoeken én de kikoy zo goed in de smaak vallen 😃Heel veel plezier van de doeken en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - www.hamamdoeken.com

Nicole

Besteld en super snel bezorgd

Besteld en super snel bezorgd

Reactie Hamamdoeken.com:

Goedemorgen Nicole, dank je wel voor het delen van jouw ervaring met onze webshop! Fijn om te horen dat je de bestelling snel in huis had. Ik hoop dat de hamamdoek helemaal naar wens is en dat je er... Goedemorgen Nicole, dank je wel voor het delen van jouw ervaring met onze webshop! Fijn om te horen dat je de bestelling snel in huis had. Ik hoop dat de hamamdoek helemaal naar wens is en dat je er nog vele jaren plezier aan zult beleven. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - www.hamamdoeken.com

fred van der steen

Dit was de eerste keer dat ik hier wat besteld had!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Eerst heb ik persoonlijk advies gekregen,telefonisch wat al heel prettig is.Het ging mij om de juiste maat badjas kiezen na een heel vriendelijke en professionele uitleg de juiste maat de volgende... Eerst heb ik persoonlijk advies gekregen,telefonisch wat al heel prettig is.Het ging mij om de juiste maat badjas kiezen na een heel vriendelijke en professionele uitleg de juiste maat de volgende dag al in huis en zat perfect.En ook nog een handgeschreven (veel plezier met u badjas en dat ie naar wens is)Nou beter kan toch niet!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Fred, wat fijn om te lezen dat de maat van de badjas helemaal goed is! Ik wens je heel veel plezier van de badjas. Dank voor het delen van je ervaring en wie weet nog eens 'tot ziens' in de... Hallo Fred, wat fijn om te lezen dat de maat van de badjas helemaal goed is! Ik wens je heel veel plezier van de badjas. Dank voor het delen van je ervaring en wie weet nog eens 'tot ziens' in de webshop. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - www. hamamdoeken.com

Nayomi

Snelle en goede service.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Aan het eind van de dag van mijn bestel dag, kreeg ik een nette verontschuldigende mail binnen. Zending zou naar een afhaalpunt verstuurd worden, maar het was naar mijn woonadres verstuurd.
Ik...
Ik kreeg de dag erna mijn handdoek thuis afgeleverd.
Voor mij was het een absolute meevaller. Afhandeling was snel en professioneel. Ik zou zeker anderen aanraden om hier een handdoek te bestellen.

Hallo Nayomi,
Hallo Nayomi,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat de aan huis levering eigenlijk een hele mooie meevaller was. Ik wens je veel plezier van je hamamdoek. Wist je dat we deze hamamdoek ook nog in 3 kleinere maten hebben: 210x100cm, 170x100cm en 100x50cm. Bedankt voor je bezoek aan www.hamamdoeken.com en graag nog eens tot ziens!