Mooie site

prima service!

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze korte maar krachtige review. Fijn dat u tevreden bent over onze website en de verleende service. Veel plezier van de badjas en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet,... Bedankt voor deze korte maar krachtige review. Fijn dat u tevreden bent over onze website en de verleende service. Veel plezier van de badjas en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Anne

Snelle verzending, mooi product

Picobello

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Anne, bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat de bio hamamdoek aan uw verwachtingen voldoet. Veel plezier ervan en graag nog eens tot ziens in onze... Hallo Anne, bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat de bio hamamdoek aan uw verwachtingen voldoet. Veel plezier ervan en graag nog eens tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Hester

Goede beschrijving op de website, snelle service

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Mooie kwaliteit hammam doeken, erg blij mee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Hester, fijn om te horen dat de hammam doeken in de smaak vallen en dat ze overeen komen met de beschrijving op de website. Dat horen we natuurlijk graag :-) Dat ze snel bezorgd werden is niet... Hallo Hester, fijn om te horen dat de hammam doeken in de smaak vallen en dat ze overeen komen met de beschrijving op de website. Dat horen we natuurlijk graag :-) Dat ze snel bezorgd werden is niet onze verdienste, maar daar zijn we natuurlijk wel heel blij mee. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Joost Meulewaeter

Correcte afhandeling van de bestelling. Snelle levering, zoals beloofd.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De maten van de badjas lijken aan de kleine kant. Bestel dus eerder een maat groter. Mooie afwerking, en handig voor gebruik in de sauna. Een aanrader.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Joost, dank voor deze mooie review en tip. Deze model badjas valt inderdaad van kleiner/smaller. Bij gebruik in de sauna mag ie inderdaad wat ruimer zitten en is een maat groter zeer zeker een... Hallo Joost, dank voor deze mooie review en tip. Deze model badjas valt inderdaad van kleiner/smaller. Bij gebruik in de sauna mag ie inderdaad wat ruimer zitten en is een maat groter zeer zeker een goede overweging. Fijn dat de afhandeling en levering van de bestelling vlot en naar wens is verlopen. Veel plezier van de hamam badjas en de hamamdoek in de sauna. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Lb

Helemaal top!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Veel keus in kleur en formaat! Goede service en snelle levering!

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze zeer positieve beoordeling. Daar worden wij op onze beurt weer helemaal blij van:-) Fijn dat wij u een ruime keus hamamdoeken hebben kunnen bieden en dat deze snel en naar... Bedankt voor deze zeer positieve beoordeling. Daar worden wij op onze beurt weer helemaal blij van:-) Fijn dat wij u een ruime keus hamamdoeken hebben kunnen bieden en dat deze snel en naar tevredenheid geleverd werden. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Loes

Goed, geen bijzonderheden.
Snelle verzending

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Hele fijne badjas gekocht.
Lekker dun en zacht, heerlijk voor de warmere dagen. Ook hele fijne lengte omdat ik vrij lang ben. Ben er blij mee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Loes, wat fijn om te horen dat de badjas helemaal naar wens is. Nog heel veel plezier van de hamam badjas en mocht je er nog eens eens een zelfde dunne en zachte hamamdoek ;-) bij willen, dan... Hallo Loes, wat fijn om te horen dat de badjas helemaal naar wens is. Nog heel veel plezier van de hamam badjas en mocht je er nog eens eens een zelfde dunne en zachte hamamdoek ;-) bij willen, dan weet je ons te vinden. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

M

Eerlijk en betrouwbaar

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Wordt goed op de hoogte gehouden over je bestellingen

M. Stroet

Snel contact, na het hebben van een aantal vragen!

Goed en duidelijke communicatie

Agnes

Zeer goed.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Supersnelle levering en de hammandoek is echt geweldig.

Ton van Opstal

Snelle correcte levering

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Een fijne badjas. Licht en warm