Nayomi

Snelle en goede service.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Aan het eind van de dag van mijn bestel dag, kreeg ik een nette verontschuldigende mail binnen. Zending zou naar een afhaalpunt verstuurd worden, maar het was naar mijn woonadres verstuurd.
Ik...
Ik kreeg de dag erna mijn handdoek thuis afgeleverd.
Voor mij was het een absolute meevaller. Afhandeling was snel en professioneel. Ik zou zeker anderen aanraden om hier een handdoek te bestellen.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Nayomi,
Hallo Nayomi,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat de aan huis levering eigenlijk een hele mooie meevaller was. Ik wens je veel plezier van je hamamdoek. Wist je dat we deze hamamdoek ook nog in 3 kleinere maten hebben: 210x100cm, 170x100cm en 100x50cm. Bedankt voor je bezoek aan www.hamamdoeken.com en graag nog eens tot ziens!

M

Zeer goed

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Met eerst enige twijfel, helaas gaan de goede onder de kwade webwinkels, toch een keuze gemaakt. Keuze? Man o man wat een hoop keuze. Echt een specialist in badjassen. Goed omschreven en duidelijke... Met eerst enige twijfel, helaas gaan de goede onder de kwade webwinkels, toch een keuze gemaakt. Keuze? Man o man wat een hoop keuze. Echt een specialist in badjassen. Goed omschreven en duidelijke foto’s maken de keuze dan weer gemakkelijker.

Joyce

Ik ben super tevreden met het product

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Met de tekst die ik erop het laten borduren is het cadeau persoonlijk, leuk en super om te geven

lieve

Prima opvolging van de bestelling met actuele info over de status van bestelling en levering. Tevreden met de geleverde producten, beantwoorden aan de verwachting.

Annetta

Veel keuze in prachtige producten van goede materialen

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Duidelijke productbeschrijvingen, snelle levering, heel tevreden

Ary Leguijt

Goede service, snelle levering.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Prima kwaliteit badjas en geen problemen met de levering

Prettig contact, goede service

Prettig

M

Top

Geweldige service

Frans

Prima, snelle bezorging, prima producten volgens opgave

Zie boven

Simone

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Prima transactie, ruilen ivm anders uitpakkende kleuren netjes geregeld