Anita

Zeer service gericht en prima kwaliteit

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle service, top kwaliteit doeken, meedenken, komt afspraken na, veel keus, aanrader!! Kom zeker terug!!

Reactie Hamamdoeken.com:

Wauw, dank je wel voor deze zeer positieve en enthousiaste review! Een mooi begin van de dag en werkweek 😃 Fijn om te horen onze kikoy en strandponcho zo goed in de smaak zijn gevallen. Bedankt... Wauw, dank je wel voor deze zeer positieve en enthousiaste review! Een mooi begin van de dag en werkweek 😃 Fijn om te horen onze kikoy en strandponcho zo goed in de smaak zijn gevallen. Bedankt voor de complimenten en fijn om te horen dat je onze service als prettig hebt ervaren. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

NN

Goede service en producten

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Hamam doeken en handdoeken besteld voor onze thuis wellness. Na eerst gewassen te zijn nemen ze goed vocht op.

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel voor je feedback en positieve review. Fijn om te horen dat de hamamdoeken voor jullie thuis wellness aan de verwachting voldoen en dat je tevreden bent over de geboden service. Van... Dank je wel voor je feedback en positieve review. Fijn om te horen dat de hamamdoeken voor jullie thuis wellness aan de verwachting voldoen en dat je tevreden bent over de geboden service. Van diverse hamamdoeken is ook een bijpassende badjas verkrijgbaar. Misschien iets om in gedachten te houden. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

x

Super

super

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je het bezoek aan onze webshop, de levering van je bestelling en de handdoeken als super hebt ervaren. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke... Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je het bezoek aan onze webshop, de levering van je bestelling en de handdoeken als super hebt ervaren. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Akkel

Makkelijke website - vlotte en correcte afhandeling

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

de hamamdoeken zijn super !!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo, fijn om te horen dat de hamamdoeken zeer in de smaak zijn gevallen en dat het bestellen en de bezorging vlot is verlopen. Ook ben ik heel blij met de feedback over de gebruiksvriendelijkheid... Hallo, fijn om te horen dat de hamamdoeken zeer in de smaak zijn gevallen en dat het bestellen en de bezorging vlot is verlopen. Ook ben ik heel blij met de feedback over de gebruiksvriendelijkheid van onze website 😊 Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Edward Klaver

Correcte, snelle afhandeling en service

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Fijne badjassen, de Lalay hamam gevoerde badjas Nijl. Warm en comfortabel. Een aanrader!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Edward, dank je wel voor deze zeer positieve review! Fijn om te horen dat de Lalay hamam badjassen naar wens zijn. Door de voering zijn ze inderdaad net iets warmer dan de dunne hamam badjas.... Hoi Edward, dank je wel voor deze zeer positieve review! Fijn om te horen dat de Lalay hamam badjassen naar wens zijn. Door de voering zijn ze inderdaad net iets warmer dan de dunne hamam badjas. Fijn om te horen dat je onderschrijft dat ze ook met voering heerlijk comfortabel zijn. Ook bedankt voor het compliment, fijn dat je onze service en afhandeling als prettig hebt ervaren. Graag nog eens tot ziens, we hebben nl. ook nog heel fijne hamamdoeken bij deze badjassen 😉 Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

De Dycker Dimitri

Zeer goed

Super

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Dimitri, bedankt voor deze super mooie beoordeling. Fijn dat uw vrouw de badjas met het geborduurde beertje en haar naam mooi vond en dat we samen een badjas met capuchon hebben gevonden die... Hallo Dimitri, bedankt voor deze super mooie beoordeling. Fijn dat uw vrouw de badjas met het geborduurde beertje en haar naam mooi vond en dat we samen een badjas met capuchon hebben gevonden die helemaal naar wens was. En ik ben heel blij dat het gelukt is deze op tijd in België bezorgd te krijgen 🤗 Ik hoop dat ze nog lang veel plezier van de hamam badjas zal hebben. Heel graag nog eens tot ziens. Misschien nog een idee voor de toekomst: we hebben ook nog bijpassende hamamdoeken in deze kleur. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

J

Prima ervaring

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Goed op de hoogte gehouden, snelle levering

Reactie Hamamdoeken.com:

Goedemorgen en hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat de bestelling snel geleverd is. En wat fijn om te horen dat je hebt ervaren dat je goed op de hoogte werd gehouden van de levering... Goedemorgen en hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat de bestelling snel geleverd is. En wat fijn om te horen dat je hebt ervaren dat je goed op de hoogte werd gehouden van de levering van je bestelling. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Cecile

Snelle levering, goed verpakt, mooie badjas maar mijn man zoekt een dikkere badjas.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Adequate reactie toen ik belde ivm retourzending. Nu is het wachten op terugboeken geld.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Cecile, dank je wel voor deze mooie beoordeling en bruikbare feedback. Jammer dat de hamam badjas, ondanks dat deze gevoerd is met badstof, toch te dun was voor je man. Misschien is een bamboe... Hallo Cecile, dank je wel voor deze mooie beoordeling en bruikbare feedback. Jammer dat de hamam badjas, ondanks dat deze gevoerd is met badstof, toch te dun was voor je man. Misschien is een bamboe badstof badjas een aanrader voor hem. De bestelling is intussen gecrediteerd en het geld teruggestort 🙂. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Paul

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

levering volgens verwachting en op tijd

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Paul, dank je wel voor je beoordeling en fijn om te horen dat alles prima is verlopen. Veel plezier van de bamboe badjas en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com -... Hallo Paul, dank je wel voor je beoordeling en fijn om te horen dat alles prima is verlopen. Veel plezier van de bamboe badjas en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

MW

Snelle levering en fijne prijzen

Top

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo, dank je wel voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel is geleverd door DPD. Wist je dat als je 2 hamamdoeken of meer bestelt je bij ons altijd profiteert van... Hallo, dank je wel voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel is geleverd door DPD. Wist je dat als je 2 hamamdoeken of meer bestelt je bij ons altijd profiteert van stapelkorting (dus nog fijnere prijzen 😉)? Er staat ook nog een leuke actie met Ottomania hamamdoeken op stapel, dus ik zou zeggen, hou de website in de gaten! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - www.hamamdoeken.com