Provoost Ro

Eerste bestelling, twee hammamdoeken, prima kwaliteit !

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle en correcte levering !

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank voor deze mooie woorden. Fijn dat deze eerste bestelling goed is verlopen en dat de kwaliteit van de hamamdoeken aan de verwachting voldoet. Kun je misschien aangeven wat wij anders hadden... Dank voor deze mooie woorden. Fijn dat deze eerste bestelling goed is verlopen en dat de kwaliteit van de hamamdoeken aan de verwachting voldoet. Kun je misschien aangeven wat wij anders hadden kunnen doen om de maximale score te verdienen :-) We zien je heel graag nog eens terug in onze webshop. Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Mya

Prettig en correct

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De hamamdoeken zijn snel geleverd en zijn precies zoals omschreven

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Mya, wat ontzettend fijn om terug te lezen dat de hamamdoeken precies zijn zoals wij ze hebben beschreven. Daar doen we erg ons best voor en wat leuk om dan terug te krijgen dat dit bij deze... Hallo Mya, wat ontzettend fijn om terug te lezen dat de hamamdoeken precies zijn zoals wij ze hebben beschreven. Daar doen we erg ons best voor en wat leuk om dan terug te krijgen dat dit bij deze XXL hamamdoeken goed gelukt is :-) We wensen je heel veel plezier van je hamamdoeken en hopen je in de toekomst nog eens in onze webshop te mogen begroeten, bijvoorbeeld als je bijpassende hamamdoeken in een kleine(re) maat zoekt.. Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

karin

Snelle levering, ik mis alleen een wasvoorschrift voor mijn hamamdoek die ik gekozen heb

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

ik mis alleen een wasvoorschrift voor mijn hamamdoek die ik gekozen heb, het voorschrift wat erbij zit is algemeen, en op de doek zelf staat niets

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Karin, dank je wel voor deze mooie beoordeling. Goed dat je aangeeft dat het wasvoorschrift ontbrak. Misschien is deze er bij het inpakken uitgevallen, want normaal gesproken sturen we die... Hallo Karin, dank je wel voor deze mooie beoordeling. Goed dat je aangeeft dat het wasvoorschrift ontbrak. Misschien is deze er bij het inpakken uitgevallen, want normaal gesproken sturen we die altijd mee. Ik zal zorgen dat je deze alsnog via de mail ontvangt. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Johan Jansen

Duidelijke website, uitgebreid assortiment, snelle levering

positief

Meriek Everts

Super!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Meedenken, zelfs nog even checken of alles goed begrepen is. Heel fijn!

Iris

Prima ervaring

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Duidelijke website, prima afhandeling van koop.

Mooie hammamdoeken, goeie service, fijn en snel contact!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Mooie hammamdoeken, goeie service, fijn en snel contact!

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel voor deze mooie review! Fijn om te horen dat wij u zo'n positieve ervaring in onze webshop hebben kunnen bieden en dat de hammamdoeken in de smaak vallen. Graag nog eens tot ziens!... Dank je wel voor deze mooie review! Fijn om te horen dat wij u zo'n positieve ervaring in onze webshop hebben kunnen bieden en dat de hammamdoeken in de smaak vallen. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

karelroelands/tumi therapeutics

Topservice, pakje werd zonder meerprijs cadeau ingepakt verstuurd naar ons hotel, alles werd vor ons geregeld

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Persoonlijk, op maat en zeer klantgericht

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Karel, dank u wel voor uw mooie review! Wat ontzettend fijn dat de badjas en de hamamdoeken op tijd in het hotel waren voor uw 10-jarig huwelijksjubileum. Wat zal uw vrouw blij verrast zijn... Hallo Karel, dank u wel voor uw mooie review! Wat ontzettend fijn dat de badjas en de hamamdoeken op tijd in het hotel waren voor uw 10-jarig huwelijksjubileum. Wat zal uw vrouw blij verrast zijn geweest 😊 We hebben met zeer veel plezier meegewerkt aan dit bijzonder mooie cadeau. Zonder hulp van het hotel hadden we dit niet kunnen realiseren, dus ook dank aan hen. We hopen dat uw vrouw nog lang heel veel plezier beleefd aan de hamam badjas en de hamamdoeken. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

CJ

Fantastisch!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle reactie bi contact, snelle levering, perfecte service!

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank voor de mooie complimenten! Fijn dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij wensen u veel plezier van de hamamdoek. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Tessa

Snelle levering en goed product!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De saunabadjas die ik had besteld werd zeer snel bezorgd. De badjas is van mooie kwaliteit en zit erg lekker! Ik heb Hamamdoeken.com meteen doorgegeven aan mijn vrienden als tip.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Tessa, dank je wel voor je enthousiaste review! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent, over de badjas en over de bezorging. Wij doen altijd ons uiterste best de badjassen nog dezelfde... Hallo Tessa, dank je wel voor je enthousiaste review! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent, over de badjas en over de bezorging. Wij doen altijd ons uiterste best de badjassen nog dezelfde dag te versturen. En dan is het bijzonder fijn om te vernemen dat de badjas vervolgens ook nog eens supersnel is bezorgd. We wensen je heel veel fijne relaxmomenten in de badjas en zijn super blij om te lezen dat je ons hebt aangeraden bij je vrienden. Wat een mooie bevestiging van onze inspanningen. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com