Willem Houtveen

Goed geregeld! Ook omdat extra waardevolle informatie werd gevraagd.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Badjas en hamamdoek gekocht. Mooie kwaliteit. Badjas met naam erop geborduurd!

Astrid

Badjas gekocht

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Nav een telefoontje met vragen een duidelijke
Mail met maten, kleuren en advies ontvangen.
Snelle goede communicatie en goede kwaliteit

Raymond

Producten zijn snel geleverd. Communicatie naar tevredenheid

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Product wat wij hebben gekocht heeft een wasvoorschrift. Het gaat om badjassen, ondanks het wasvoorschrift gevolgd te hebben zijn de badjassen behoorlijk gekrompen. Ook blijven de badjassen snel... Product wat wij hebben gekocht heeft een wasvoorschrift. Het gaat om badjassen, ondanks het wasvoorschrift gevolgd te hebben zijn de badjassen behoorlijk gekrompen. Ook blijven de badjassen snel haken.

Marlien

Goede ervaring. Bestelling op tijd. Goede communicatie.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Al langer gebruiken we deze producten (hamamdoeken). Na jaren wassen en drogen blijven ze nog mooi.

Massagepraktijk Breukelen

Zeer tevreden

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Had een paar doeken besteld. Netjes contact via de mail. Mooie kwaliteit.

Roemrijkewolf

Mijn bestelling werd snel verwerkt en naar PostNL gestuurd voor levering. Die deden er echter vijf dagen over voordat ik de bestelling in huis had. Echter, de afhandeling en vervolgberichten van... Mijn bestelling werd snel verwerkt en naar PostNL gestuurd voor levering. Die deden er echter vijf dagen over voordat ik de bestelling in huis had. Echter, de afhandeling en vervolgberichten van Hamamdoeken.com was uitstekend.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Het product, een grote hamamdoek, voldoet geheel aan mijn wensen.

hamamdoeken

Levering oke

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

levering oke, helaas daarna ongewenste spam van deze site.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Wat vervelend dat u mails die wij u gestuurd hebben als spam heeft ervaren. Normaliter ontvangt u enkel een order- en verzendbevestiging van ons. Na levering ontvangt u nog een verzoek om een review te geven + een herinnering indien de 1e keer niets is ingevuld.
Van DPD (indien gekozen voor deze verzendmethode) ontvangt u een SMS of mail zodra uw pakketje klaarligt bij de DPD parcelshop + een herinnering indien het pakje nog niet is opgehaald. Nieuwsbrieven hebben wij kortgeleden niet verstuurd en die ontvangt u ook alleen maar indien u hier zelf uitdrukkelijk toestemming voor heeft gegeven. Klanten die een winkelwagentje 'achterlaten' in de webshop ontvangen naar aanleiding daarvan soms ook een mail, maar ik kan niet terugvinden of dit bij u is gebeurd.
Wij proberen ons mailverkeer te beperken tot een minimum, waarbij het goed op de hoogte houden van onze klanten over de status van hun geplaatste bestellingen ons hoofddoel is. Ik vind het dan ook jammer te vernemen dat u dit anders hebt ervaren. Wij zullen uw bevindingen zeker gebruiken om onze communicatie te evalueren en daar waar mogelijk te verbeteren. Nogmaals dank voor uw feedback.

Maurice

Zeker aan te raden! Snelle en duidelijke afhandeling via mail, en snel verzonden

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Was al een tijdje opzoek naar een comfortabele badjas voor sauna bezoeken, heb um hier gevonden! Ook meteen een groot Hamam handdoek bij besteld.. Ben er helemaal happy, zeer verrast over de... Was al een tijdje opzoek naar een comfortabele badjas voor sauna bezoeken, heb um hier gevonden! Ook meteen een groot Hamam handdoek bij besteld.. Ben er helemaal happy, zeer verrast over de kwaliteit en compactheid! Nu veel meer ruimte over in mijn sauna tas.
Bedankt Hamamdoeken, en tot de volgende aankoop!!

John

Mooi product fijntjes