Van Hooft

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Heb de goederen snel en goed ontvangen

bram breederveld

Goede en snelle levering

makkelijke site
en goeie kwaliteit

Yvonne

Heel goed

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle service, hebben mij heel goed geholpen

Onbekend

Heel goed

Top

Renate

Goed.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Badjassen en een handdoek besteld. Na wat problemen aan de kant van hamam en niet te goede maat geleverd had bij hun. Heeft het bedrijf voor verzenden goed contact gezocht. En zocht naar oplossingen... Badjassen en een handdoek besteld. Na wat problemen aan de kant van hamam en niet te goede maat geleverd had bij hun. Heeft het bedrijf voor verzenden goed contact gezocht. En zocht naar oplossingen met veel overleg met de klant. Erg fijn! Kwaliteit is super. Duidelijk was advies en een erg mooie stof.

Anne

Zeer goede service, top bedrijf!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Wist niet helemaal goed welke maat ik voor mijn kinderen moest kiezen voor de badponcho's. Ik kreeg erg goed advies. Daarnaast waren de poncho's niet meteen leverbaar, maar zodra ze er waren zouden... Wist niet helemaal goed welke maat ik voor mijn kinderen moest kiezen voor de badponcho's. Ik kreeg erg goed advies. Daarnaast waren de poncho's niet meteen leverbaar, maar zodra ze er waren zouden ze apart gehouden worden en ik kreeg meteen bericht toen het zover was. Snel betaald en snel verzonden. Gelukkig net op tijd voor Sinterklaas!

Siebert

Snelle service veel keuze

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Mooie kwaliteit sauna badjas. Wel jammer dat het ophang lusje stuk was van de heren badjas. Staat slordig als je iets nieuw koopt.

Mia

De bestelling werd correct en stipt afgehandeld

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Een product was niet op voorraad. Er werd voorgesteld om te wachten of om te kiezen voor een vervang product. Ik koos voor het vervang product en was uiterst tevreden. De doeken zijn erg aangenaam... Een product was niet op voorraad. Er werd voorgesteld om te wachten of om te kiezen voor een vervang product. Ik koos voor het vervang product en was uiterst tevreden. De doeken zijn erg aangenaam om te gebruiken, en zijn multifunctioneel en erg mooi.

John

Snelle levering en goede communicatie

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De geleverde hamam badjas is superlicht en neemt door de badstof voering goed vocht op en zit daardoor echt als een warme jas.

Brand bv

Bestelling netjes volgens afspraak geleverd

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

het artikel voldoet aan de verwachting