Demy van der Heide

Snelle service!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Mooie pareo’s, licht van materiaal echt top voor in de koffer :)

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Demy, dank je wel voor deze mooie review! Fijn dat de pareo's in smaak vielen. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt tijdens de vakantie. Alvast een fijne vakantie gewenst en graag nog eens... Hoi Demy, dank je wel voor deze mooie review! Fijn dat de pareo's in smaak vielen. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt tijdens de vakantie. Alvast een fijne vakantie gewenst en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

R Boer

Twee kinder ponchos besteld

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Mooie producten, snelle en prettige communicatie over bestelling

Els

Duidelijke, overzichtelijke site, snellelevering

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Els, dank je wel voor je compliment! Fijn om te horen dat je onze hamamdoeken website als duidelijk en overzichtelijk hebt ervaren en mooi om te lezen dat de handdoeken snel geleverd werden.... Hallo Els, dank je wel voor je compliment! Fijn om te horen dat je onze hamamdoeken website als duidelijk en overzichtelijk hebt ervaren en mooi om te lezen dat de handdoeken snel geleverd werden. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Myriam Pelkmans

Snelle levering. In een van mijn bestelde hamamdoeken zat een gaatje. Ik kreeg zonder problemen en zonder extra betaling, een nieuwe opgestuurd. Fijne en goede service.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle levering, goede afhandeling schade.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Myriam, dank je wel voor je positieve beoordeling. Fijn dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen en dat de hamamdoeken snel geleverd werden. Veel plezier ervan en misschien... Hoi Myriam, dank je wel voor je positieve beoordeling. Fijn dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen en dat de hamamdoeken snel geleverd werden. Veel plezier ervan en misschien nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Manuela

Mooie badjassen

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Voor mijn man en mij een nieuwe badjas besteld op Hamamdoeken; heel snel ontvangen en supermooie jassen. Goede kwaliteit. Top!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Manuela, super bedankt voor je zeer positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat de badjassen naar wens zijn en dat je ze snel in huis had. Ik hoop dat jullie er nog lang plezier van hebben.... Hoi Manuela, super bedankt voor je zeer positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat de badjassen naar wens zijn en dat je ze snel in huis had. Ik hoop dat jullie er nog lang plezier van hebben. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

ivh

Snelle levering en duidelijk wasvoorschrift.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Fijne kwaliteit en intense kleuren.

Hallo,
Hallo,
Dank je wel voor je vijf sterren review! Fijn dat de kwaliteit en de kleuren van de hamamdoeken XL aan je verwachtingen voldeed. Veel plezier van je hamamdoeken deze zomer en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

André H. Korenhof

Correcte behandeling

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Goed omschreven artikel gekocht met duidelijke adviezen voor ingebruikname en onderhoud

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo André, dank je wel voor je review. Fijn om terug te lezen dat de hamam badjas voldeed aan de beschrijving in onze webshop. Ik hoop dat je nog veel plezier aan de badjas zult beleven, met de... Hallo André, dank je wel voor je review. Fijn om terug te lezen dat de hamam badjas voldeed aan de beschrijving in onze webshop. Ik hoop dat je nog veel plezier aan de badjas zult beleven, met de wastips gaat dat vast lukken. Mocht je nog tips hebben hoe we onze service nog verder kunnen verbeteren om vijf sterren te verdienen, dan hoor ik het graag. Dank voor je vertrouwen en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Sabina

Prima 1e ervaring

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Dit was de eerste keer dat ik hier iets heb besteld. Een van de weinige aanbieders van hamambadjassen in grotere maten. Leuk aanbod en topservice! Ook de levering is lekker vlot!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Sabina, dank je wel voor je positieve review! Hamam badjassen in grote(re) maten zijn inderdaad niet heel makkelijk verkrijgbaar, ook niet voor ons. Dus fijn dat we je hiermee hebben kunnen... Hallo Sabina, dank je wel voor je positieve review! Hamam badjassen in grote(re) maten zijn inderdaad niet heel makkelijk verkrijgbaar, ook niet voor ons. Dus fijn dat we je hiermee hebben kunnen helpen. Fijn dat de levering vlot is verlopen en dat je onze manier van werken als prettig hebt ervaren. Mocht je nog een tip hebben waarmee we een volgende keer een 5 sterren review zouden kunnen behalen, dan hoor ik het heel graag 😊. Een mooie dag gewenst en heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Christine van der Molen

Alles was duidelijk, snelle levering etc

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De doek is mooi, voldoet aan mijn verwachtingen

Reactie Hamamdoeken.com:

Goedemorgen Christine, dank je wel voor je 5 sterren beoordeling! 😊 Fijn om te horen dat de hamamdoek XXL petrol aan je verwachtingen voldoet en dat je hem snel in huis had. Ik hoop dat je met de... Goedemorgen Christine, dank je wel voor je 5 sterren beoordeling! 😊 Fijn om te horen dat de hamamdoek XXL petrol aan je verwachtingen voldoet en dat je hem snel in huis had. Ik hoop dat je met de tips in het wasvoorschrift er nog heel lang plezier aan zult beleven. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Anita

Zeer service gericht en prima kwaliteit

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle service, top kwaliteit doeken, meedenken, komt afspraken na, veel keus, aanrader!! Kom zeker terug!!

Reactie Hamamdoeken.com:

Wauw, dank je wel voor deze zeer positieve en enthousiaste review! Een mooi begin van de dag en werkweek 😃 Fijn om te horen onze kikoy en strandponcho zo goed in de smaak zijn gevallen. Bedankt... Wauw, dank je wel voor deze zeer positieve en enthousiaste review! Een mooi begin van de dag en werkweek 😃 Fijn om te horen onze kikoy en strandponcho zo goed in de smaak zijn gevallen. Bedankt voor de complimenten en fijn om te horen dat je onze service als prettig hebt ervaren. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra