T.b

Snelle service, goed geholpen door de klantenservice.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Mijn kinderen zijn erg blij met hun poncho en hij neemt weinig plek in. Ideaal voor op vakantie

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze mooie review! Wat leuk om terug te horen dat de kinderen zo blij zijn met hun strandponcho's. Fijn dat u onze service zo positief hebt ervaren en dat de poncho's aan uw... Bedankt voor deze mooie review! Wat leuk om terug te horen dat de kinderen zo blij zijn met hun strandponcho's. Fijn dat u onze service zo positief hebt ervaren en dat de poncho's aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ze zijn inderdaad ideaal voor vakantie, omdat ze zo weinig plek in de koffer innemen. Graag nog eens tot ziens voor een bijpassende hamamdoek ;-) Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Vanessa

Prachtige kwaliteit, vlotte verzending

Veel keuze, mooie producten

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Vanessa, mooi om te lezen dat je onze kwaliteit kunt waarderen. We doen ons best een ruime keus in goede kwaliteit hamamdoeken te bieden en dan is het natuurlijk heel fijn om te horen dat dit... Hallo Vanessa, mooi om te lezen dat je onze kwaliteit kunt waarderen. We doen ons best een ruime keus in goede kwaliteit hamamdoeken te bieden en dan is het natuurlijk heel fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Super dat het ook nog eens snel geleverd werd. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

S. Heijink

Super goede service

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Artikel was niet op voorraad. Snelle reactie wanneer wel weer op voorraad en alternatief aangeboden. Snelle verzending enmooi product.

Reactie Hamamdoeken.com:

Wat fijn om te horen dat wij (ondanks dat het in eerste instantie door u gewilde product niet voorradig was) zo'n positieve indruk bij u achtergelaten hebben. Mooi om te leze dat het product naar... Wat fijn om te horen dat wij (ondanks dat het in eerste instantie door u gewilde product niet voorradig was) zo'n positieve indruk bij u achtergelaten hebben. Mooi om te leze dat het product naar wens was en dat u het snel in huis had. Hopelijk nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

A. van Steenoven

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze korte en krachtige positieve beoordeling. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Anneke Joosten

Prima contact, vriendelijk en behulpzaam

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Bij het uitzoeken van de doeken een goed advies gekregen.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Anneke, door de vakantiedrukte lukte het niet eerder te reageren, maar wat fijn om terug te lezen dat je ons advies als prettig en goed hebt ervaren. Fijn als we klanten op die manier kunnen... Hallo Anneke, door de vakantiedrukte lukte het niet eerder te reageren, maar wat fijn om terug te lezen dat je ons advies als prettig en goed hebt ervaren. Fijn als we klanten op die manier kunnen helpen de juiste hamamdoek te vinden. Ik hoop dat je er al veel plezier van hebt gehad. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Inge

Super

Heel tevreden.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Inge, dank je wel voor het geven van je mening over onze hammam poncho. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We hopen dat je er nog vaak gebruik van kunt en zult maken. Heel graag nog... Hoi Inge, dank je wel voor het geven van je mening over onze hammam poncho. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We hopen dat je er nog vaak gebruik van kunt en zult maken. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Inge

Vlotte en nette bezorging

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Fijne badjas ! Lekker ruim en prima voor de zomer.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Inge, dank voor deze mooie review! Door de zomerdrukte van de afgelopen maanden lezen we sommige reviews later dan de bedoeling is. Des te leuker om dan te lezen dat u zo positief bent over de... Hallo Inge, dank voor deze mooie review! Door de zomerdrukte van de afgelopen maanden lezen we sommige reviews later dan de bedoeling is. Des te leuker om dan te lezen dat u zo positief bent over de door u bestelde zomer badjas. We hopen dat u er al veel plezier van heeft gehad en nog zult hebben. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Reg San

goed

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo, dank je wel voor je beoordeling. Fijn dat alles goed is verlopen en dat je tevreden bent met de ochtendjas. Wie weet nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

J Norbart

Prettig

De klantvriendelijkheid

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Jari, wat ben ik blij met uw positieve beoordeling nadat u best een tijd hebt moeten wachten op de juiste maat hamam badjas voor uw vrouw. Maar wat fijn dat we uiteindelijk toch een mooie... Hallo Jari, wat ben ik blij met uw positieve beoordeling nadat u best een tijd hebt moeten wachten op de juiste maat hamam badjas voor uw vrouw. Maar wat fijn dat we uiteindelijk toch een mooie hamam set voor haar hebben kunnen realiseren. Ik hoop dat u zelf ook veel plezier aan uw hamam badjas zult beleven. Wie weet nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Esther van den heuvel

Zulke leuke stranddoeken

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Esther, enorm bedankt voor het geven van jouw mening. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze stranddoeken 😊 Veel plezier ervan en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje... Hoi Esther, enorm bedankt voor het geven van jouw mening. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze stranddoeken 😊 Veel plezier ervan en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com