Elisabeth van der Spek

Klantgericht / persoonlijk advies op maat

Blommerde

Een uitstekende ervaring

Marco Edelbloedt

Het bezoek aan dit bedrijf was erg aangenaam, Marleen had alle tijd om advies te ge en en luisterde aandachtig, er werden veel haarwerken besteld, zodat de keuze groot was, ben erg tevreden

Erg fijn geholpen
Mooi resultaat
Alleen maar positieve reacties gekregen over m’n haar

Chantal

Door de diagnose borstkanker staat ineens heel je wereld op z'n kop en een van mijn grote angsten die ik had was mijn haar verliezen. Want dan ben je ineens ook ziek voor de buitenwereld. Nadat ik... Door de diagnose borstkanker staat ineens heel je wereld op z'n kop en een van mijn grote angsten die ik had was mijn haar verliezen. Want dan ben je ineens ook ziek voor de buitenwereld. Nadat ik bij marleen ben geweest weet ik dat als het gaat gebeuren ik een ontzettend mooi haarwerk heb wat niet van echt te onderscheiden is en precies mijn eigen haar is.
Ik ben hier ontzettend blij mee, dit geeft mij zoveel meer rust wat dit betreft.
Marleen is een lieve vrouw waar je je direct bij op je gemak voelt en een professional op dit gebied, veel kennis, ervaring en heel kritisch.

AmB

Wat een goede ervaring weer met Marleen. Ze heeft zo’n bult met ervaring en inzicht. En wat ook zo mooi is… ze zegt het gewoon als iets een slechte keuze is, en komt bovendien met veel betere... Wat een goede ervaring weer met Marleen. Ze heeft zo’n bult met ervaring en inzicht. En wat ook zo mooi is… ze zegt het gewoon als iets een slechte keuze is, en komt bovendien met veel betere opties. Zij kan dit en dat is voor iemand met een haarprobleem zo fijn. Kan niet meer zonder Marleen

Ans van Minderhout

Ik kom al jaren bij Marleen en ik ben meer dan tevreden. Na vervelende gebeurtenissen bij andere haarspecialisten die alleen veel geld aan mij verdiend hebben en slechte haarwerken leverde.... Ik kom al jaren bij Marleen en ik ben meer dan tevreden. Na vervelende gebeurtenissen bij andere haarspecialisten die alleen veel geld aan mij verdiend hebben en slechte haarwerken leverde. Marleen is gespecialiseerd in haarwerken en alles wat er mee te maken heeft en ze helpt jou om de juiste keuze te maken die het beste bij jou past. En luistert naar wat jij wilt . Bovendien is ze een lief en warm mens waar je je meteen op je gemak voelt. Je gaat met een geweldig gevoel weer naar huis.
Raad haar zeker aan !

Marleen Beun.

Lieve mensen. Omdat ik een aandoening heb van de haarzakjes groeit mijn haar niet meer en ben ik kaal geworden. Daarom kom ik al jaren bij Marleen van Hairnation. Zij zoekt dan samen met mij een... Lieve mensen. Omdat ik een aandoening heb van de haarzakjes groeit mijn haar niet meer en ben ik kaal geworden. Daarom kom ik al jaren bij Marleen van Hairnation. Zij zoekt dan samen met mij een haarwerk uit dat bij me past, en wat ik leuk vind. Dat gaat in een gezellige sfeer.Ze doet altijd erg haar best om dat voor elkaar te krijgen.Mensen hebben niet in de gaten dat het niet mijn haar is.Het is een aanrader om naar Hairnation te gaan.Je.voelt je dan helemaal happy.Ik krijg veel complimenten.En je weet dat je niet de enige bent met haarproblemen. Heel erg bedankt Marleen. A.f.z. Marleen Beun.

Eliannevoorbraak

Heel goed.