Ineke

Heel goed en kundig geholpen en alles volgens afspraak. Heel vriendelijk en menselijk.

Antonette van den Biggelaar

Marleen is een dame met passie voor haar vak. Mijn moeder (77) voelde zich direct op haar gemak en is superblij met haar nieuwe pruik. Koffie en thee staat klaar.
Dikke aanrader!!

Rina Belleter

Een goed vakkundig advies gekregen. Samen de mogelijkheden besproken, met als resultaat een prachtig haarstuk waar ik ontzettend blij mee ben!

Hairnation

Ben heel tevreden over het haarstuk dat ik nu draag het is prachtig ieder vraag of ik mijn haar kort heb laten knippen het het is niemand op gevallen dat het een haarstukje is dat is toch mooi... Ben heel tevreden over het haarstuk dat ik nu draag het is prachtig ieder vraag of ik mijn haar kort heb laten knippen het het is niemand op gevallen dat het een haarstukje is dat is toch mooi wij zijn heel goed uitleg van u gehad daarvoor bedankt

Coby

Ik ben fantastisch geholpen geduldig vriendelijk en professioneel dit is echt goed Marleen , ik kan Haarnation echt aanbevelen.

Prettige ontspannen kennismaking, meedenkend naar een gepaste oplossing met eerlijk advies.

AB

Heb op advies van een buurvrouw contact opgenomen met Hairnation ivm frontale fibroserende alopecia. Marleen heeft alle tijd genomen om mijn probleem aan te horen en naar een passende en betaalbare... Heb op advies van een buurvrouw contact opgenomen met Hairnation ivm frontale fibroserende alopecia. Marleen heeft alle tijd genomen om mijn probleem aan te horen en naar een passende en betaalbare oplossing te zoeken. Marleen heeft het haarstukje zelfs gekleurd en gepersonaliseerd, zodat het volledig met mijn eigen haar matcht. Wat een topservice, geduld en begrip!

Mariska

Ben blij met mij haar, word altijd erg fijn geholpen door Romy.

Angela

Heel blij met mijn haar! Bij hairnation word je heel fijn geholpen en denken ze met je mee! Als je twijfelt zou ik zeggen, loop eens binnen. Je word erg leuk ontvangen!

Elisabeth van der Spek

Klantgericht / persoonlijk advies op maat