Offerte
Advies
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

We hebben net een keuken laten plaatsen door Grando, en zijn heel tevreden. Er is tijd genomen voor goed ontwerp en materiaalkeuze. De levering en plaatsing was stipt en goed uitgevoerd. Top!

Familie de Haas

In april 2017 is de keuken naar volle tevredenheid geplaatst. Echter het aanrechtblad vertoonde al na 1 jaar tekenen van slijtage. Na 3x klagen in 3 jaar tijd, kwam er steeds iemand van het bedrijf... In april 2017 is de keuken naar volle tevredenheid geplaatst. Echter het aanrechtblad vertoonde al na 1 jaar tekenen van slijtage. Na 3x klagen in 3 jaar tijd, kwam er steeds iemand van het bedrijf kijken, wat het blad geleverd had. Hun conclusie was, dat het door het schuiven van voorwerpen op het aanrechtblad kwam. Echter het blad was aan ons verkocht als “hufterproof”. Het zou zeker tegen een stootje kunnen. De directie van Grando Hazerswoude heeft uiteindelijk goede actie indernkmen en heeft ons een nieuw blad aangeboden. We kozen nu voor een composiet blad, waar we een schappelijke meerprijs voor betaalden. Het vervangen was kosteloos en verliep soepeltjes en zonder schade. Wij zijn heel blij nu met het resultaat.

Bij klacht over iets van de keuken, wat door een ander bedrijf is geleverd...beter ook laten beoordelen door Grando. Dat is neutraler, dan dat het bedrijf oordeelt over zijn eigen geleverde spullen.

Familie Broeksema

De Grando winkel in Naaldwijk gaf voor ons de doorslag om een nieuwe keuken aan te schaffen. Wij hadden geen idee van een goed ontwerp.
Daar hebben ze echt alle tijd genomen met meerdere...
Daar hebben ze echt alle tijd genomen met meerdere ontwerpvarianten.
Dit in detail uitgewerkt en tot slot een werkelijk prachtige keuken geplaatst.
De keuken monteur was vakbekwaam en heeft met veel dingen meegedacht.
We zijn erg tevreden met het eindresultaat en de service

Fabian Kramer.

Geweldige zaak. Ze zijn eerlijk en denken met je mee.

Geen.

Prettig geholpen en gedacht in mogelijkheden. heel blij met onze keuken.

nee

Esther Braakman

Wij hebben een goede ervaring met Grando. Nemen de tijd voor het uitzoeken van alle materialen. Ook waren we snel aan de beurt voor het plaatsen van onze badkamer.
Ook een goede samenwerking...
Ook een goede samenwerking met de zzp'ers
We zijn blij met het resultaat!!!

Vooraf informeren dat de factuur niet alleen van Grando komt, wij moesten ook een deel aan de aannemer betalen

Martha Slaa

Wij zijn uiterst tevreden over Grando Barendrecht. Onze adviseur Evert heeft ons op een andere manier laten kijken naar de keuken. We zijn met een zeer creatief ontwerp de deur uit gegaan. Blij met... Wij zijn uiterst tevreden over Grando Barendrecht. Onze adviseur Evert heeft ons op een andere manier laten kijken naar de keuken. We zijn met een zeer creatief ontwerp de deur uit gegaan. Blij met het eindresultaat, mooie kwaliteit. Daarnaast de montage helemaal goed verlopen. We kunnen daarom Grando Barendrecht écht aanraden!

Wellicht een telefoontje of bezoekje nadat alles geplaatst is?

Sander de Nijs

Grando heeft van begin tot eind fantastische service geleverd. Ze denken goed mee bij het ontwerpen van de keuken, denken mee en zijn creatief. De service is uitstekend, zowel tijdens het traject... Grando heeft van begin tot eind fantastische service geleverd. Ze denken goed mee bij het ontwerpen van de keuken, denken mee en zijn creatief. De service is uitstekend, zowel tijdens het traject tot aanschaf van een nieuwe keuken, naar de aanloop van de montage, tijdens de montage en ook daarna nog. Kortom; een echte aanrader!

Schellekens

We zijn erg tevreden met de schitterende keuken van Grando Keukens & Bad in Uden.
Liesje, onze verkoopster, heeft alle tijd voor ons genomen. Ze luisterde goed en opperde goede ideeën.
De...
De koof is volgens afspraak gemonteerd. We zijn erg tevreden over de vakbekwaamheid en de vriendelijke benadering van de monteur.
De keuken werd volgens afspraak geleverd en gemonteerd.

Er had tijdens het aankoopproces meer aandacht mogen zijn voor de "touwtjes" die voorkomen dat de deuren van de bovenkasten tegen een muur of tegen de afzuigkap komen.
Oorspronkelijk kozen we...
Oorspronkelijk kozen we voor een keuken zonder handgrepen. De prijs daarvan was vanwege de vele, dure motortjes zowel voor ons als voor de verkoopster een verrassing.
Jammer dat we tijdens het inmeten geen vragen konden stellen.

Keuken gekocht bij Grando Doetinchem. Het advieswerk van Coen heeft ons een prachtige keuken opgeleverd, die helemaal naar onze zin is.

In het Offertestadium de versies benoemen en specificeren.