Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

G.J. de Bruijn

Perfect geholpen. Met name door de heer H. van Staten. Ook het plaatsen ging prima.

Geen.

Dick

Erg goede service van showroom tot plaatsen badkamer. Zeer tevreden. Absoluut aan te bevelen bedrijf in Son.

Er is niets te verbeteren. Prima bedrijf.

Dick

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Prima geholpen en geadviseerd. Zeker aan te bevelen.

Geen opmerking. Prima bedrijf.

Zorgconsulent Zuid

Top service

top monteur

Laurens

Na een prettig gesprek Jeremy, helaas heel erg veel problemen gehad met het opleveren van de keuken. Niet nakomen van afspraken, foute levering producten en continu verschuiven van de planning.... Na een prettig gesprek Jeremy, helaas heel erg veel problemen gehad met het opleveren van de keuken. Niet nakomen van afspraken, foute levering producten en continu verschuiven van de planning. Helaas blijkt zelfs kit plaatsen en de juiste kleur gebruiken te ingewikkeld. Zeer tevreden met onze keuken, al zou ik hem de volgende keer zeker ergens anders bestellen. Dit komt vooral door de zeer slechte communicatie vanuit Grando.

Communicatie over veranderingen en toegeven van fouten of repareren van zaken. Altijd als klant erachter aan moeten gaan is niet prettig

Fam. Groen

Vanaf het eerste moment in de showroom werden we direct goed geholpen. Na een paar afspraken kwamen we samen tot onze droomkeuken. De tekeningen zagen er veelbelovend uit. We werden steeds goed... Vanaf het eerste moment in de showroom werden we direct goed geholpen. Na een paar afspraken kwamen we samen tot onze droomkeuken. De tekeningen zagen er veelbelovend uit. We werden steeds goed geïnformeerd over de voortgang na de bestelling. De plaatsing ging soepel en er werd heel netjes gewerkt. We zijn super blij met het resultaat. We willen Grando aan iedereen aanraden

M. de Vries

Heel blij met onze prachtige nieuwe keuken!

Het inmeten kan beter door een expert gedaan worden en niet door een verkoopadviseur.

Jacqueline Beets/WBE

Uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen in de showroom! Keuken is zeer goed gemonteerd en alles is volgens afspraak gegaan, strakke planning, chapeau!

Geen tips of verbeterpunten, super bedrijf!

Klantvriendelijk, neemt alle tijd voor je en is erg behulpzaam bij vragen. Diverse keren gebeld met de meest uiteenlopende vragen en altijd een vriendelijk en deskundig antwoord. Ik zou zeker Grando... Klantvriendelijk, neemt alle tijd voor je en is erg behulpzaam bij vragen. Diverse keren gebeld met de meest uiteenlopende vragen en altijd een vriendelijk en deskundig antwoord. Ik zou zeker Grando aanraden als daarom wordt gevraagd.

Geen opmerking.

Mooie keuken.

service en garantie, en aftersales hebben we tot nu toe nog niet mee te maken gehad. de keuken staat net, de toekomst gaat het leren.