Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Jos

Grando Tilburg: ik zou hier zo weer een keuken kopen. Zeer goed geholpen.

Nvt

Eva

We zijn goed geholpen. Fijn advies en tips. Duurde wel lang, maar je doet ook een grote aankoop.

Na plaatsing niks meer gehoord. Terwijl de magnetron en de oven allebei met een defect geleverd waren. Had netjes geweest als zij hier nog naar geïnformeerd hadden. Maar opzich is dat niet hun ding,... Na plaatsing niks meer gehoord. Terwijl de magnetron en de oven allebei met een defect geleverd waren. Had netjes geweest als zij hier nog naar geïnformeerd hadden. Maar opzich is dat niet hun ding, want dat valt onder de garamtie van de fabrikant.

Patrick

Geweldig geholpen, goed advies gehad van Hans.
Ontwerp van de keuken is geweldig.

Ik zou zeggen ga zo door

Goed geholpen en mooie badkamer

Nvt

Grando Doetinchem.

De keuken is erg mooi en door een enorme vakman geplaatst alle lof daarvoor. We hebben bij Grandorado Doetinchem een keuken gekocht en zijn vakkundig geholpen door Coen en zijn assistente.
De keuken is erg mooi en door een enorme vakman geplaatst alle lof daarvoor.
Onze indruk was meteen bij binnenkomst dat het een goed bedrijf is en daarin zijn we niet teleurgesteld.

enige minpunt is de recirculatie afzuigkap die zou ik niet gauw aanbevelen maar dit wordt alsnog opgelost verder geen verbeterpunten.

Monique

Slecht !!!!!

Alles communiceren sales/aftersales complete plaatje

Vakkundige informatie en bovendien inlevingsvermogen ten aanzien van mogelijkheden en ook goede monteurs bij plaatsen (zzp"ers)

Aj

Slecht geplaatste keuken niet compleet en verkeerd ingemeten. Was voor kerst hele kerst met Half bakken keuken gezeten lossen niks op na 20 telefoon en 30 mails en 2 aangetekende brieven slechte... Slecht geplaatste keuken niet compleet en verkeerd ingemeten. Was voor kerst hele kerst met Half bakken keuken gezeten lossen niks op na 20 telefoon en 30 mails en 2 aangetekende brieven slechte review kwamen ze wat herstellen maar niet alles af
Wij zijn het nu helemaal zat wat een ... Bedrijf
Communicatie uit oertijd. Kwaliteit van kleuter school monteur kon er weinig van slordige ZZP
Verkoopster Samira Grando Amersfoort heeft mijn vrouw uitgescholden door telefoon op dag van plaatsen keuken niet te geloven asso
Geen manieren . Het hele gebeuren Grando gate nooit meer en zal ook iedereen afraden

Samira ontslaan

Nico van der Gulik

In de keuze van onze keuken werden wij op boeiende wijze begeleid door Bas. Hij ging met ons op zoek naar een optimale verhouding tussen wensen en mogelijkheden.
De afstemming tijdens de...
De afstemming tijdens de voorbereiding kon wel wat strakker. Ik heb een aantal malen vragen gesteld om alles goed te laten verlopen.
Voor het plaatsen van de keuken niets dan lof. Jos bleek een echte vakman die stap voor stap alles tot een oplossing bracht, met als eindresultaat een keuken die helemaal brengt wat wij ervan verwachten!

Tijdens de voorbereiding zijn een paar praktische zaken (communicatie) onvoldoende belicht. Uiteindelijk is alles toch goed gekomen omdat wij zelf vragen hebben gesteld.

Dolph te Paske

Prettige, adequate en vlotte service.