Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Alex Kok

Mooie keuken, goede samenwerking, probleemloos geïnstalleerd.

Peter Stam

Wij hebben onze keuken in Naaldwijk gekocht en dat ging prima. De verkoopster Angie van Leeuwen heeft ons in de showroom geadviseerd, kwam zelf meten, ging zelf bestellen, alleen niet zelf plaatsen.... Wij hebben onze keuken in Naaldwijk gekocht en dat ging prima. De verkoopster Angie van Leeuwen heeft ons in de showroom geadviseerd, kwam zelf meten, ging zelf bestellen, alleen niet zelf plaatsen. Keuken is geplaatst door Ed en nadat hij klaar was met zijn werk waren er nul opleverpunten.
Kort samengevat; Top!

Johan otten

Goed advies en ze denken geweldig mee
Duidelijke uitleg en heel vriendelijke ontvangst

Winni Kiksen

Geweldig

Goede service! Prima product

Ricardo Mondria

We hebben Grando Hoogvliet bezocht voor een nieuwe keuken en besloten na diverse gesprekken gevoerd te hebben om de keuken en badkamer te bestellen. Zeer mooie materialen van zeer goede kwaliteit.... We hebben Grando Hoogvliet bezocht voor een nieuwe keuken en besloten na diverse gesprekken gevoerd te hebben om de keuken en badkamer te bestellen. Zeer mooie materialen van zeer goede kwaliteit. Daarnaast was het ontwerp en advies verrassend. We zijn bij verschillende keuken winkels geweest, maar waren niet op het idee gebracht waar we nu op uitgekomen zijn. Zeer creatief!

Uiteraard hoop je nooit te veel te betalen voor de materialen die je besteld en dit is altijd een lastig scenario in het geheel. Het lijkt mij goed om meer helderheid te creëren in het verschil in... Uiteraard hoop je nooit te veel te betalen voor de materialen die je besteld en dit is altijd een lastig scenario in het geheel. Het lijkt mij goed om meer helderheid te creëren in het verschil in kwaliteit zodat de prijs / kwaliteitverhouding voor de koper transparanter en overzichtelijker wordt gemaakt.

Roijers

Wij hebben onze keuken bij Grando Hoogvliet gekocht en zijn erg tevreden. Er wordt goed meegedacht en wensen zijn goed verwerkt in onze keuken. Nu dat de keuken is geplaatst komt het getekende... Wij hebben onze keuken bij Grando Hoogvliet gekocht en zijn erg tevreden. Er wordt goed meegedacht en wensen zijn goed verwerkt in onze keuken. Nu dat de keuken is geplaatst komt het getekende ontwerp tot leven. Grando Hoogvliet is echt een aanrader.

Geen tips

Rutger

Zeer goed en professioneel!

Nvt

J. Roelse

Heel goede ervaring met Grando Hoogvliet

Geen verbeterpunten. Zelfs in coronatijd super service

D.Mulder

Wij zijn in de winkel zelf heel goed geïnformeerd. Er werd met ons meegedacht. De heren Aziz en Karl hielden zich keurig aan de afspraken en leveren vakwerk af. Wij zijn dan ook erg blij met onze... Wij zijn in de winkel zelf heel goed geïnformeerd. Er werd met ons meegedacht. De heren Aziz en Karl hielden zich keurig aan de afspraken en leveren vakwerk af. Wij zijn dan ook erg blij met onze badkamer (maar ook de keuken enige tijd geleden). We raden dus zeker Grando aan voor zowel de keuke als in dit geval de badkamer.

Aziz en Karl doen het goed dus vooral doorgaan!

Joke Uijtewaal

Goede informatie en service bij Grando Utrecht. Goed geadviseerd en geholpen door Iris Boering.

Geen verbeterpunten.