Offerte
Service en garantie
Ontwerp

Barleeus

In 3 weken tijd hebben wij een prachtige badkamer gekregen

ga met meerdere installateurs in zee zodat het ziek worden van 1 monteur niet tot vertragingen leid van 3 weken.

We zijn goed geholpen door de adviseur van Grando.
Het is een mooie keuken geworden waar we blij mee zijn.

Na bezoek showroom, adviseur die thuis gaat kijken

Je word goed geholpen en er wordt meegedacht en geluisterd naar je wensen. Wij zijn super blij met onze nieuwe keuken!

Soms in het bestel proces was het wat rommelig of onduidelijk

Prettig geholpen door Corine van Grando Zwaag bij de keuze van de keuken.

Sinds een week prachtige nieuwe keuken geleverd door Grando Tilburg. Goed geholpen en geadviseerd door Herman Wooning, tevreden over de informatievoorziening en installatie. Erg fijn dat Grando een... Sinds een week prachtige nieuwe keuken geleverd door Grando Tilburg. Goed geholpen en geadviseerd door Herman Wooning, tevreden over de informatievoorziening en installatie. Erg fijn dat Grando een totaalpakket kan bieden, inclusief meerwerk door dezelfde installateurs.

Niet zoveel aan te merken, tevreden over het proces!

Willeke B.

Sinds enkele weken staat onze nieuwe keuken van Grando. We zijn er hartstikke blij mee en supergoed geholpen door Karen en Menno, het team van Grando Heerenveen.

Geen verbeterpunten, zeer klantvriendelijk en meedenkend.

Fam. Weevers

Wij zijn op alle fronten enorm tevreden over Grando. Het team van Grando Hoorn heeft alle tijd voor ons genomen bij het ontwerpen van zowel onze badkamer, keuken en 2 seperate toiletten. Van de... Wij zijn op alle fronten enorm tevreden over Grando. Het team van Grando Hoorn heeft alle tijd voor ons genomen bij het ontwerpen van zowel onze badkamer, keuken en 2 seperate toiletten. Van de deskundige en meedenkende houding tijdens het ontwerp
proces tot de vakkundige en nette afwerking. Zeer net en flexibel personeel! Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Ga zo door!

Wij kwamen hier voor een badkamer. We zijn zeer vakkundig geholpen. De adviseur kwam met ideeën waar we zelf niet opkwamen. De levering was volgens afspraak.
Ook het montageteam was netjes en...
Ook het montageteam was netjes en bekwaam in hun werkzaamheden. De service door het montageteam ( Jeffrey) was puik.

Niks

Gerritsen

Prima geholpen door Kevin, ook in het na-traject. Ben zeer tevreden en kan iedereen Grando aanraden

Geen verbeterpunten

J.j.m van der Made-Bekker

Creatief, meedenkend en prettig

Zie voorgaande, dit behoeft geen verbetring