Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Helmich

Deskundig en zonder opdringen. Goed geholpen en snel geplaatst.

Nog geen

Nico van der Gulik

In de keuze van onze keuken werden wij op boeiende wijze begeleid door Bas. Hij ging met ons op zoek naar een optimale verhouding tussen wensen en mogelijkheden.
De afstemming tijdens de...
De afstemming tijdens de voorbereiding kon wel wat strakker. Ik heb een aantal malen vragen gesteld om alles goed te laten verlopen.
Voor het plaatsen van de keuken niets dan lof. Jos bleek een echte vakman die stap voor stap alles tot een oplossing bracht, met als eindresultaat een keuken die helemaal brengt wat wij ervan verwachten!

Tijdens de voorbereiding zijn een paar praktische zaken (communicatie) onvoldoende belicht. Uiteindelijk is alles toch goed gekomen omdat wij zelf vragen hebben gesteld.

A.C.Maan

Zeer geduldig en vriendelijk geholpen, gedurende een periode van ca. 6 maanden omdat onze plannen een aantal malen zijn gewijzigd.
Jammer dat uiteindelijk aanrecht + wasbak met andere maten...
Jammer dat uiteindelijk aanrecht + wasbak met andere maten zijn geplaatst dan waar we op hadden gerekend.
Nog een paar opleverpuntjes resterend die ongetwijfeld opgelost gaan worden

Tekeningen / ontwerp / definitieve order iets sneller / nauwkeuriger.

Treetje

Verkoper/ontwerper meer checken bij uitvoerders over meerwaarde van bepaalde apparatuur en mogelijkheden/onmogelijkheden bij tegelwerk/ontwerp

Cindy

Wij zijn uitstekend geadviseerd en geholpen bij de aankoop van onze prachtige keuken, door mevr. S. Hartvelt. Professioneel, klantvriendelijk en servicegericht.

Ga zo door!

Popdam Beheer B.V.

Keurig geholpen en goede adviezen.

Nog beter advies geven over de gevolgen van het aanschaffen van een Bora Pure inductiekookveld van glaskeramiek met ingebouwde kookveldafzuiging - luchtafvoer / recirculatie i.v.m. de pannen en de... Nog beter advies geven over de gevolgen van het aanschaffen van een Bora Pure inductiekookveld van glaskeramiek met ingebouwde kookveldafzuiging - luchtafvoer / recirculatie i.v.m. de pannen en de condensvorming.
Door het gebruik van de recirculatie ontstaat er sneller condens en wordt het een beetje benauwd zoals in de sauna.
En de ruiten in de ramen beslaan door de warme - vochtige lucht.
Dit gebeurt niet als de afvoer naar buiten gaat.
Bij het bakken en braden valt het wel mee maar staan er meerdere pannen te koken dan word het een probleem dan is het broeierig in de keuken zelfs met de bijkeukendeur open.
De vetfilter doet zijn werk en de geurtjes worden gefilterd maar de vochtige lucht blijft een probleem.
We hadden pannen voor keramische kookplaten. Dit geventileerd naar de verkoper en gevraagd of we deze konden blijven gebruiken.
Zijn antwoord was ja dit moet geen probleem zijn.
Later bleek dat onze pannen niet geschikt waren voor inductie koken. Niet magnetisch genoeg.
Nieuwe pannen aan moeten schaffen ter waarde van € 467.00

D. Kluiter en J.J. Steffens

Een zeer goede begeleiding tijdens het zoeken naar een keuken, goede uitleg over de werkwijze van de plaatsing van de keuken, de indeling van het keukenblok zelf en de levering en de planning.

Geen, we zijn op een zeer nuchtere en heldere manier ondersteund in het maken van onze keuze.

Jose

Prima, mensen hebben plezier in hun werk

Beter advies kunnen geven over apparaten. Het zou super tof zijn als de verkoper kan vertellen, die koelkast bromt als ie aanslaat, de kookplaat piept als ie opwarmt, de afwasmachine doet zijn deur... Beter advies kunnen geven over apparaten. Het zou super tof zijn als de verkoper kan vertellen, die koelkast bromt als ie aanslaat, de kookplaat piept als ie opwarmt, de afwasmachine doet zijn deur open als ie klaar is. Ook iets meer over garantie voorwaarden e.d.

Goed geholpenn, deskundig advies zonder opdringerig te zijn. Kennis can zaken.

Evelyn

Prima service en advies. Doen ook hun best binnen het budget te blijven.

Zou fijn zijn ook op zondag afspraken te kunnen maken.