Offerte
Advies
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Zeer tevreden over de montage en apparatuur. De communicatie had iets beter gekund.

Beter contact met de klant omtrent order en afrekening.

B.W.Kraaijenbrink

Geen problemen ondervonden bij het samenstellen van onze badkamer. Leon (Grando Assen) was heel behulpzaam en dacht goed mee. De plaatsing door Henri verliep heel vlot en alles werd keurig en zekeur... Geen problemen ondervonden bij het samenstellen van onze badkamer. Leon (Grando Assen) was heel behulpzaam en dacht goed mee. De plaatsing door Henri verliep heel vlot en alles werd keurig en zekeur afgewerkt. Een echte vakman.

Uitstekend geholpen

Wij kunnen niets bedenken, helemaal tevreden tot nu toe!

Súper tevreden over het advies en begeleiding van Menno ( Grando Heerenveen) bij de keuze en aankoop van onze keuken.

Wij zijn zéér tevreden over Grando Heerenveen

Brenda

Inmiddels onze 2e keuken gekocht en wederom super tevreden

Wij zijn heel tevreden over de vestiging Wormerveer

Marjolein en Frank

Prima ervaring. We gingen kijken om ons te laten inspireren en kwamen naar buiten met een nieuwe keuken. Al onze wensen konden worden gerealiseerd.

Nadine

Super zaak!

Helemaal niets

Karen

Mooie keuken gekregen totaal geen klachten zeer tevreden

Zeer prettig en vakkundig geholpen.

Tijdens het maken van het ontwerp zorgen dat nieuwe klanten eerder geholpen worden.

Erg blij met de keuken!

Wij zijn bij verschillende keukenzaken geweest, maar Liesje was de enige die onze wensen respecteerde en ideeën aandroeg die aansluiten op onze wensen.
De monteur werkte heel precies en was...
De monteur werkte heel precies en was prettig om in huis te hebben.

Ik vond het hinderlijk dat er nooit geantwoord werd op mail. Het maakte niet uit welk mailadres wij kozen. Ik moest altijd nabellen.