Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

J jans

Zeer te vreden netjes afgewerkt!!

Diana van Hell

Een super aardige monteur echt een vakman.

Goed afstemmen aan wie je moet betalen

Gerda van der Spek

Een aanrader , goed advies en ondersteuning.

x

Inge van der Aart

Zeer tevreden

Verkoopadviseur Detlef heeft ons, zelfs zonder afspraak, prima geholpen met goede tips, tekening en een duidelijke offerte. Monteur Ryanto is een aanrader ! Harde, precieze, nette en conscientieuze... Verkoopadviseur Detlef heeft ons, zelfs zonder afspraak, prima geholpen met goede tips, tekening en een duidelijke offerte. Monteur Ryanto is een aanrader ! Harde, precieze, nette en conscientieuze werker. Zeer plezierig persoon.

M. van Son

Goede informatie en goed mee denken met de klant betreffende het gehele kostenplaatje

Jammer dat er geen waterkering zat aan één zijde van het keukenblad maar dit gaat nog aangepast worden.

S. van Zijp

Goed geholpen door Loes in de showroom die ruimschoots de tijd nam om al onze wensen in kaart te brengen. De badkamerspullen zijn tijdig afgeleverd en vakkundig gemonteerd door Perry en zijn mannen... Goed geholpen door Loes in de showroom die ruimschoots de tijd nam om al onze wensen in kaart te brengen. De badkamerspullen zijn tijdig afgeleverd en vakkundig gemonteerd door Perry en zijn mannen van Driessche Bouw. Hij kwam ook met goede adviezen hoe het een en ander te monteren.

Nvt

Leenen

Prettig bedrijf met adviseurs, die de tijd nemen om naar de wensen te luisteren, meedenken, voorstellen doen en wijzigingen in goed overleg verwerken. Levering conform afspraak, deskundige monteur... Prettig bedrijf met adviseurs, die de tijd nemen om naar de wensen te luisteren, meedenken, voorstellen doen en wijzigingen in goed overleg verwerken. Levering conform afspraak, deskundige monteur en goede informatie inzake after sale. Een bedrijf om aan te bevelen.

Nvt

piet janssen

Zeer kundige hulp van Ingrid (Grando Son )bij samenstelling van de nieuwe keuken

Ik zou zo geen verbeter punten weten

Veronique Trommels

Er werd veel tijd voor ons vrijgemaakt waardoor je geen gehaast gevoel hebt of dat je wordt weggekeken, alles op het gemak en wisten precies wat wij zochten en hebben hier op ingespeeld. De monteur... Er werd veel tijd voor ons vrijgemaakt waardoor je geen gehaast gevoel hebt of dat je wordt weggekeken, alles op het gemak en wisten precies wat wij zochten en hebben hier op ingespeeld. De monteur was echter een ander verhaal slecht kit werk de douchecabine is scheef geplaatst, het tegelwerk rondom de inbouwkast was erg slecht enz. Grando kan daar niks aan doen en hun best om het op te lossen

Betaling van monteur achteraf en pas betalen als alles in orde is!!

Bontekoe

Goede service en montage.

Geen.